×

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده خیام الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز خیام الکتریک مدل خیام کرم

با توجه به این موضوع که امروزه کلید و پریز در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند، شاید انتخاب و خرید کلید و پریز مناسب برای منزل یا محل کارتان دشوار باشد. اگر می خواهید در انتخاب کلید پریز سردرگم نشوید، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در ابتدا سراغ برند های برتر و معروف بروید. برند خیام الکتریک یکی از برند های ایرانی محبوب بین کاربران است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. از کلید و پریز خیام مدل های گوناگونی وارد بازار شده است که یکی از آنها کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی است. این مدل از کلید پریز خیام الکتریک از جمله محصولات پرطرفدار است. از ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب، طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی با قیمت کلید و پریز ارزان به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید این مدل را به صورت اینترنتی از این فروشگاه تهیه کنید. در ادامه با فروشگاه اینترنتی آریا ایمن همراه باشید تا به صورت دقیق به بررسی مشخصات فنی و ظاهری کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی بپردازیم.

کلید و پریز خیام مدل آسمان سفید با زه رنگی (2).jpg

ویژگی های این محصول

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی از لحاظ فنی و ظاهری دارای کیفیت بالایی است. در ساخت و تولید این مدل از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده شده است. استحکام و مقاومت بدنه مدل آسمان سفید با زه رنگی از ویژگی های اصلی این مدل است. بدنه کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی مقاومت خوبی در برابر خط و خش از خود نشان می دهد. از این رو این مدل از عمر طولانی برخوردار است. طراحی ظاهری مدل آسمان سفید با زه رنگی به گونه ای صورت گرفته است که با دکوراسیون های گوناگونی بتوان ست و هماهنگ کرد. بدنه این مدل مربعی شکل است و در رنگ های گوناگونی تولید و عرضه شده است. رنگ قاب دور این کلید و پریز را می توان در رنگ های دودی شیشه ای، آبی شیشه ای، سبز روشن و صورتی شیشه ای تهیه کرد. قاب میانی این مدل در رنگ سفید ارائه می شود که ترکیب خوبی با رنگ های در نظر گرفته شده برای قاب دور تشکیل می دهد. قیمت کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی نسبت به سایر مدل ها ارزان است. بنابراین خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل آسمان سفید با زه رنگی که همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار است به شما عزیزان توصیه می شود. به طور کلی فروشگاه اینترنتی آریا ایمن قیمت کلید و پریز خیام را برای مشتریان خود به مناسب ترین حالت ممکن در نظر گرفته است.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل خیام است کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت می‌باشد

کلید و پریز خیام مدل آسمان سفید با زه رنگی (1).jpg

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P6106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
خیام الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/21

سلام روز بخیر، من هرچی تو بازار گشتم رنگ صورتیش رو پیدا نکردم شما موجود دارین؟

5.0
1400/06/31

خیلی به اتاق خواب بچم و کاغذ دیواریش میاد