×

کلید و پریز ایران مدل برلیان فلورا (زیتونی)

  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده ایران الکتریک
  • جنس بدنه فلزی
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا

کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا دارای طرحی زیبا و متفاوت است که میتوانید به وسیله آن تغییری چشم گیری در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. این مدل در دو رنگ زیتونی با میانه بژ و نقره ای با میانه زغال سنگی تولید و به عرضه می رسد. قاب اسلیمی کلاسیک زیبا و لوکس آن به همراه کیفیت بالا موجب محبوبیت این مدل شده است.

اگر شما نیز جز افرادی می باشید که برای خرید هر وسیله و ابزاری به سراغ برند معروف و نامداری میروید، این متن برای شما آماده شده است. خرید کلید و پریز ایران جز محبوب ترین محصولات الکترونیکی و همچنین پرفروش ترین نیز میان ایرانیان میباشد. اگر قصد خرید کلید و پریز برای ساختمان یا منزلتان دارید، با ما همراه شوید. کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا یکی از محصولات کمپانی ایران الکتریک می باشد که طرح قاب بسیار خاص و زیبایی دارد. با به کار بردن مدل ارکا در دکوراسیون منزل خود به آن جلوه ای خاص ببخشید. شاید به نظر برسد که کلید و پریز نقش خیلی کم رنگی در دکوراسیون دارد، در حالی که این باور اشتباه می باشد. می توان با انتخاب درست و مناسب این المان کوچک، زیبایی محیط را دو چندان کرد. قاب دور کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا با داشتن طرح خاص از سادگی در می آید. این کلید و پریز با اکثر سلیقه ها مطابقت دارد و نظر افراد بسیاری را به خود جلب می کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن نمایندگی کلید و پریز ایران را به عهده دارد که این محصول را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد. برای تهیه این محصول می توانید به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

کلید و پریز ایران مدل آرکا

ویژگی های کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا

کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا از دو بخش قاب دور و قاب میانی تشکیل شده است که در رنگ های متفاوتی موجود هستند. قاب بیرونی کلید پریز آرکا در دو رنگ زیتونی و نقره ای تولید می شود. قاب میانی کلید و پریز زیتونی رنگ بژ بوده و برای کلید پریز نقره ای رنگ، زغال سنگی می باشد. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، قاب دور کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا اسلیمی بوده و برای محیط های کلاسیک و لوکس بسیار مناسب است. این مدل دارای مکانیزم مستحکم و مقاوم در برابر نور خورشید، خط و خش است.

قیمت و خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا

اگر شما عزیزان نیز قصد خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا را دارید، بهتر است اطلاع داشته باشید که فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. البته قیمت کلید و پریز به عوامل بسیاری همچون مدل کلید و پریز و غیره بستگی دارد ولی به طور کلی در این فروشگاه شما محصولاتی با قیمتی منصفانه دریافت خواهید کرد. قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا نیز نسبت به کیفیت و طرح زیبای آن مناسب می باشد. ما در فروشگاه آریا ایمن به طور 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود هستیم. ممنون از توجه شما عزیزان

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز پارت الکتریک مدل کلاسیک میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز ایران الکتریک مدل آرکا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P1115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ایران الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
فلزی
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)