×

کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده ایران الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال

کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال دارای ظاهری زیبا و شیک است. همچنین این کلید و پریز دارای مکانیزمی مستحکم و مقاوم در برابر خط و خش و غیره است. این کلید و پریز زیبا برای فضا های مدرن بسیار مناسب است و می توان با کمک آن تنوعی به دکوراسیون منزل خود دهید.

طراحی بدنه کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال بسیار شیک بوده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. همان طور که از نام این مشخص است، قاب این مدل از کلید و پریز ایران از کریستال نشکن می باشد. به همین دلیل این مدل از زیبایی منحصر به فردی بهره برده است که توجه افراد بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. با خرید کلید و پریز مدل کریستال دکوراسیون خود را بیش از پیش شیک کنید و زیبایی خاصی را به آن بیفزایید. همانطور که میدانید برند ایران الکتریک جز برند های ایرانی موفق و معروف است. محصولات این برند طرفداران بسیاری داشته و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. قیمت کلید پریز ایران الکتریک از جمله دیگر ویژگی هایی می باشد که موجب پر فروش بودن تمامی محصولات این برند شده است. زیرا این کمپانی محصولات خود را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. بدون تردید کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای آشنایی بیشتر با مدل کریستال ادامه این متن را مطالعه کنید.

کلید و پریز ایران مدل کریستال

ویژگی کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال

بدنه کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال به شکل مربعی طراحی شده است که همانطور که اشاره شد در ساختار آن از کریستال استفاده شده است. این مدل کریستالی ظاهری شفاف و بسیار زیبایی دارد که در رنگ های متفاوت توسط کمپانی ایران الکتریک تولید و به عرضه رسیده است. با خرید نصب و اجرای کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال در منزل خود علاوه بر افزودن زیبایی دکوراسیون خود و کارایی آن، می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. زیرا کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال از کیفیت بالا و عمر طولانی برخوردار است که شما دیگر نیازی به خرید و تعویض کلید و پریز جدید در چندین سال آینده نخواهید داشت. همچنین قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال در حال حاضر مناسب است. برای خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال می توانید به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به نشانی www.ariaimen.com مراجعه کنید.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز ایران الکتریک مدل کریستال

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P1119

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ایران الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/03/22

از لحاظ کیفیتی شک نکنید که تو برند های ایرانی حرف اول رو میزنه و قاب شیشه ای که داره خیلی جلوه خوبی بهش داده

5.0
1399/11/13

قابش خیلی خیلی زیباست. به اندازهی بقیه ی محصولات زیباست.

4.2
1399/10/23

کیفیت ساخت مکانیزم ها و قابشون واقعا خوب و عالی هستش.به نظر من جزو برند های تاپ داخلی هستش.فقط کاش کمی قیمتش هم پایینتر بود.