×

کلید و پریز ایران مدل برلیان پارما (زیتونی)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده ایران الکتریک
  • جنس بدنه فلزی
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما زیتونی

کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما زیتونی دارای طرح ظاهری لوکس و زیبایی است. کمپانی ایران الکتریک این مدل را نیز مانند سایر محصولات خود با کیفیت بسیار بالا و همچنین طول عمر بالایی عرضه کرده است. کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما را میتوان در انواع مکانیزم تهیه نمود.

اگر شما نیز به دنبال خرید کلید و پریز لوکس ایرانی هستید، فروشگاه آریا ایمن با معرفی یکی دیگر از محصولات خود در خدمت شما عزیزان می باشد. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با ارائه کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما زیتونی توانسته است انتظارات مشتریان خود را رفع کند. از این رو این محصول از محصولات پرطرفدار می باشد. این مدل یکی از محصولات برند کلید و پریز ایران است که دارای طرحی متفاوت و بسیار خاص است. میتوان کلید و پریز مدل پارما را هماهنگ با سایر المان های دکوراسیون ست کرد و محیط را بیش از پیش شیک و زیبا نمود. علاوه بر رنگ و طرح خاص کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما که موجب محبوبیت آن میان کاربران شده است، این مدل توانسته است با کیفیت بالا و مکانیزمی مستحکم خود را میان رقبا به رخ بکشد. کلید پریز مدل پارما با طرح کلاسیکی که دارد برای دکوراسیون های سنتی بسیار مناسب است. در ادامه بیشتر به ویژگی ها و مشخصات این مدل از کلید و پریز خواهیم پرداخت.

کلید و پریز ایران مدل پارما

ویژگی های کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما زیتونی

کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما با بدنه مربعی شکل تولید و به عرضه رسیده است. قاب دور این محصول دارای طرحی براق و بسیار زیبا بوده و قاب میانی آن ساده است. در ساخت و تولید کلید و پریز مدل پارما از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. دوام و استحکام کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما بالا بوده و در مقابل نور خورشید، خط و خش، مواد شوینده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. از این رو طول عمر این کلید و پریز طولانی است.

خرید آنلاین کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما زیتونی

فروشگاه آریا ایمن مجموعه کاملی از کلید و پریز مدل پارما را ارائه می دهد. از جمله مکانیزم های این محصول عبارت است از کلید یک پل، دوپل، تبدیل، زنگ، سه پل، کراکس، پریز برق، آنتن، تلفن و غیره. شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت تکی نیز سفارش دهید. برای خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما کافی است به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و محصول مدنظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار گیرد. در ضمن بهتر است اطلاع داشته باشید که قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما مانند سایر محصولات برند ایران الکتریک بسیار مناسب است. برای مشاهده قیمت کلید و پریز ایران به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز ایران الکتریک مدل پارما

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P1115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ایران الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
فلزی
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/25

تو مدل های ایرانی واقعا تک هست به کلی فضای خونتون رو عوض میکنه