×

ایران الکتریک مدل ایران پترن(چوب روشن با میانی بژ)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • نصب توکار
  •  گارانتی 36 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده ایران الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن

از جمله کلید و پریز پرطرفدار در بازار ایران می توان به کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن اشاره کرد و این محصول دارای طراحی ظاهری بسیار شیک و به روزی می باشد. شرکت ایران الکتریک در تولید ساخت کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن علاوه بر داشتن ظاهری زیبا بر روی تولید مکانیزمی مقاوم و مستحکم نیز تمرکز کرده است.

در صورتی که به دنبال انتخاب و خرید کلید و پریز مناسب با طرح زیبا و شیک برای ساختمان یا منزل خود هستید، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به شما عزیزان کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن می باشد. کلید و پریز ایران الکتریک با ارائه مدل های مختلف چندین سال است که توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. این بار نیز برند ایران الکتریک با ارائه مدل ایران پترن که دارای حاشیه های با طرح مختلف در رنگ های گوناگون است، توانسته است این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند که مکانیزم دلخواه خود را با انتخاب حاشیه و یا فریم های مدنظر خود به دست آورند. در طراحی دکوراسیون هر محیطی توجه به هر عنصری در آن محیط ضروری و واجب است. یکی از مواردی که ممکن است به آن توجه کمتر شود، خرید کلید و پریز مناسب است. کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن با داشتن حاشیه های رنگی و متنوع توانسته است پاسخگوی نیاز هر دکوراسیونی شود و می توان آن را به راحتی با محیط ساختمان مانند مبلمان منزل، دیوارها و کفپوش ست و هماهنگ کرد. با انتخاب عاقلانه کلید پریز می توان بر زیبایی محیط افزود.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن

ویژگی کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران فیلم پترن از جمله محصولات کمپانی ایران الکتریک است که از ساختاری نوآورانه برخوردار است. ساختار و شکل ظاهری این مدل بر پایه تکنولوژی برتر دنیا می باشد. از ویژگی های مهم کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن مجهز بودن آن به واتر ترانسفر پرینت و مقاومت آن در برابر UV است. این مدل از کلید و پریز ایران الکتریک جز دسته محصولات مقاوم و با ماندگاری طولانی قرار دارد. بنابراین می توان آن را در محیط هایی که امکان آسیب دیدن کلید و پریز وجود دارد، مورد استفاده قرار داد. کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن همانطور که اشاره شد از رنگ های متنوعی برخوردار است. قاب دور این مدل در رنگ هایی همچون چوب روشن، مشکی طلایی، گردوئی تیره و روشن، کوبسیم سفید و مشکی و غیره در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن موجود است. البته بهتر است اطلاع داشته باشید که شما علاوه بر انتخاب رنگ قاب می توانید رنگ قاب میانی را نیز انتخاب کنید. برای خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن می توانید به فروشگاه آریا ایمن مراجعه و نوع و رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پترن شاید نسبت به مدل های ساده تر بیشتر باشد ولی به یاد داشته باشید که این مدل دارای طراحی منحصر به فرد و مکانیزم مقاوم است.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز دلند مدل سیلور رنگی میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز ایران مدل ایران پترن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P1111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ایران الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/01

پریز خلی خوبی داره مخصوصا برای ولتاژ بالا مثل آبگرمکن خیلی خوبه

5.0
1399/09/16

من برای خونمون استفاده کردم، مدل طرح سنگش خیلی خوشکله برای هماهنگ شدن دیوار سنگی استفاده کردم

5.0
1399/09/05

من شغلم طراحی دکوراسیون هست
کلید و پریز ایران از بهترین های این صنفه، خیلی قدیمیه خیلی وقته میشناسمش