×

گوشی صوتی ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع محصول: ارتباط داخلی
کشور سازنده: ایران
برند سازنده: الکتروپیک
مدل: ارتباط داخلی مدل 299
ولتاژ ورودی: 220 ولت
نوع ارتباط: همه با هم
تعداد واحد: ارتباط داخلی همه باهم تا 240 نفر
گوشی: دارد
نمایشگر: دارد
سیم کشی: چهار سیم
نوع صفحه کلید: صفحه کلید لمسی
نوع نصب: دیواری
مقدار گارانتی: 24 ماه
جنس بدنه: پلاستیک
ادامه مطلب
950,000 تومان
توضیحات

ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299

گوشی صوتی ارتباط داخلی الکتروپیک مدل ۲۹۹ یکی از جدیدترین محصولات از برند الکتروپیک است. از این نوع ارتباط داخلی، در ساختمان‌ها، برج‌های اداری، تجاری، مسکونی و حتی در آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی نیز می‌توان استفاده کرد.

با توجه به بالا بودن درخواست‌های کاربران، شرکت الکتروپیک در زمینه طراحی و تولید، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌ است و محصول کاملی چون ارتباط داخلی الکتروپیک مدل ۲9۹ را وارد بازارهای داخلی و خارجی کرده‌ است. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299

طراحی ظاهری ارتباط داخلی الکتروپیک 299

طراحی ارتباط داخلی الکتروپیک بطوری است که می‌تواند ارتباط بین یک دستگاه یا چندین دستگاه در ساختمان را برقرار نماید.با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، می‌توان نتیجه گرفت که ارتباط داخلی الکتروپیک مدل ۲۹۹ یکی از کامل‌ترین تجهیزات الکتریکی جهت برقراری ارتباط‌های داخلی در مجتمع‌های گوناگون است. این محصول ایرانی مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین برترین تکنولوژی‌های جهان طراحی‌ شده است و در ساخت آن از متریال درجه یک استفاده کرده‌اند.

محصول ارتباط داخلی الکتروپیک، از اجزاء اولیه مهمی مانند ولوم زنگ ارتباط داخلی، سون سگمنت نمایش اعداد، کلید لمسی پاک کردن، پنل اجزای پشت گوشی، کلید تماس لمسی، دسته گوشی، کلید لمسی قفل برقی، سیم فنری و غیره تشکیل شده است. این محصول برای برقراری ارتباط صوتی واضح و باکیفیت طراحی‌ شده است که می‌تواند بین تعداد افراد مشخص از ۲ تا ۲۴۰ نفر در یک مجموعه با فواصل گوناگون ارتباط صوتی را برقرار نماید.

ارتباط داخلی الکتروپیک مدل ۲۹۹ دارای یک گوشی است و روی آن ۱۰ دکمه لمسی وجوددارد که می‌توانند ارتباط صوتی را برای کاربر آسان کنند؛ همچنین با استفاده از 4 سیم مشترک به‌طور پارالل یا موازی نصب می‌شود. توجه داشته باشید که نصب این محصول باید حتما توسط نصاب یا برق‌کار انجام شود تا یک ارتباط صوتی واضح و بدون نویز داشته باشید.

مقایسه با رقبا

از رقبای این محصول میتوان به ارتباط داخلی همه با هم سیماران اشاره کرد که از لحاظ قیمتی بسیار پایین تر از این محصول الکتروپیک است و محصولات خود را با ضمانت 30 ماهه به مشتریان ارائه می‌دهد.

خرید سیستم ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299

مجموعه آریا ایمن، ارائه کننده‌ ارتباط داخلی مدل ۲۹۹ الکتروپیک است. شما می‌توانید به‌ صورت آنلاین این محصول را با قیمت و خدمات پس از فروش ثبت سفارش کرده و آن را در محل تحویل بگیرید. چنانچه برای خرید خود نیاز کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه آریا ایمن در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که اگر مسافت بین دو گوشی طولانی بوده یا به‌ ازای هر هفت عدد گوشی، باید یک ترانس تغذیه‌کننده ارتباط داخلی به‌کار برده شود. یکی از مشخصات گوشی ارتباط داخلی الکتروپیک مدل ۲۹۹ این است که در پشت آن یک فضا برای ورود برق ترانس موجود است. چنانچه تجربه‌ استفاده از این محصول ارتباط داخلی را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
R5101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه
نوع نصب
دیواری

مشخصات فنی

نوع سیستم
همه با هم
تعداد نفر برای برقراری ارتباط
ارتباط داخلی همه با هم تا 240 نفر
نوع نصب
دیواری
نوع ارتباط داخلی
ارتباط داخلی همه با همه
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/11/03

با سلام من تعدا ۹۷ واحد واحد نصب کردم. و یک ساختمان ۱۳۰ واحدی هم نصب کردم متاسفانه سیستم هنگ‌میکنه و باید ریست یا برق گوشی را یک بار قطع و وصل کنیم تا راه بیافتد. متاسفانه تا الان دلیلش پیدا نکردیم

5.0
1399/12/16

بسیاااار زیبا و ظریف، تازه خریدیم برای شرکتمون، ابعادش اندازه یه کتاب کوچیکه