×
دسته بندی: آیفون تصویری

قاب باران گیر فلزی آیفون تصویری

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
جنس بدنه: گالوانیزه
ضمانت: ندارد
مناسب پنل: همه پنل های آیفون تصویری
مقاومت در برابر نفوذ آب:  دارد
ادامه مطلب
175,000 تومان
توضیحات

قاب باران گیر فلزی

قاب باران گیر فلزی یکی از بهترین محافظ‌های موجود برای پنل های آیفون تصویری شمرده می‌شود، شما از قاب محافظ پنل می‌توانید برای افزایش مقاومت آیفون تصویری خود در برابر عوامل بیرونی مانند آفتاب،باران، برف و... افزایش دهید. همچنین قاب باران گیر فلزی به عنوان یک لایه ضد سرقت برای پنل ایفون تصویری نیز شناخته می‌شود.

قاب باران گیر فلزی

آشنایی با قاب باران گیر فلزی

قاب باران گیر فلزی لایه‌ای است که شما می‌توانید آن را روی پنل آیفون تصویری خود نصب کنید، این لایه بسیار محکم بوده و می‌تواند از دزدیده شدن پنل جلوگیری کند، همچنین به دلیل طراحی عالی به عنوان یک سایبان عمل می‌کند و می‌تواند از پنل آیفون تصویری در برابر باد، باران، برف، سرما و نور خورشید به صورت کامل جلوگیری کند. برای نصب قاب باران گیر فلزی شما باید از نوع نصب روکار استفاده کنید تا قسمت بالایی پنل آیفون تصویری به صورت کامل گرفته شود. این محصول مناسب برای آیفون تصویری یک واحدی تا دوازده واحدی است.

مزایای استفاده از قاب باران گیر فلزی

با استفاده و خرید قاب بارانگیر شما پنل آیفون تصویری خود را از باران، برف، نور بیشتر از حد خورشید، دمای بسیار پایین، گرما، اشعه‌های فرابنفش، ضربه و.... محافظت کنید، همچنین قابل ذکر است که قاب باران گیر فلزی توانایی جلوگیری از دزدیده شدن  پنل آیفون را دارد.

نحوه نصب قاب باران گیر فلزی

برای نصب قاب محافظ پنل شما باید در ابتدا پنل آیفون تصویری را باز کنید تا بتوانید قاب بارانگیر را در پشت این پنل نصب کنید، برای این کار پیچ‌های بالا و پایین پنل را باز کنید و سپس قاب باران گیر فلزی را در قسمت بالایی پنل قراردهید، دقت داشته باشید این محصول باید به گونه‌ای روی پنل آیفون قرار بگیرد که پوشش‌دهنده پنل آیفون تصویری از قسمت بالا تا پایین باشد و سپس دوباره پیچ‌های پنل را ببندید.

سایز مناسب قاب باران گیر فلزی

برای خرید قاب بارانگیر شما باید به سایز آیفون تصویری خود دقت داشته باشید؛ زیرا آیفون‌های تصویری از 3 سایز متنوع تشکیل شده‌اند و خرید سایز اشتباه قاب باران گیر فلزی می‌تواند باعث ناکارآمد بودن قاب باشد. در زمان خرید قاب باران گیر فلزی به عرض آیفون و همچنین طول آیفون صورت کامل دقیق دقت کنید تا کالای خریداری شده، برای شما کارایی داشته باشد.

سخن پایانی

برای خرید قاب باران گیر فلزی شما می‌توانید از سایت آریا ایمن در این زمینه کمک بگیرید،سایت آریا ایمن بزرگ‌ترین فروشنده آیفون‌های تصویری و تجهیزات آنها همراه با گارانتی و ضمانت محصول در ایران هست. قاب باران گیر فلزی نیز با کمترین قیمت ممکن در این سایت همراه با مزایای بالا به فروش می‌رسد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAB100

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
قاب باران گیر
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/10/03

سلام جنس این بارون گیر گالوانیز است که رنگ خورده پشت قاب رو رنگ نزدن که معلوم باشه ضد زنگه ورق هم ضخامتش بالاتر از جنسای تو بازاره ممنون

5.0
1399/09/08

من برای جلوگیری از سرقت میخوام، یک بار پنلمون رو بردن، آیا برای 12 واحدی هم اندازه ش جواب میده؟

5.0
1398/05/26

اینکه یه محصول با این قیمت کم میتونه اینهمه از پنل مواظبت کنه خیلی عالیه.

5.0
1398/01/17

به نظر من قاب بارانگیر خیلی ضروریه ، هم از دستگاه محافظت میکنه تا آب بهش نخوره و سیم هاش اتصالی نکنه و هم اینکه دیکه نمیتونن پنل دم درب رو سرقت کنن . ساختمان ما رو نظافتچی اومده بود تمیز کنه با شلنگ آب گرفته بود به پنل هم آب خورده بود که کلا همه واحد ها دائم زنگ میخوردن بعد از اینکه قاب بارانگیر نصب کردیم از این مدل مشکلات دیگه خداروشکر نداریم. ممنون از محصول خوبی که توی سایتتون گذاشتین.

محصولات مرتبط