×

پکیج کامل دزدگیرفایو استار +GSA-209 (بی سیم)

  • اعلان سرقت فایو استار
  • دارای 4 زون قابل برنامه ریزی
  • قابلیت اتصال به سیمکارت دارد
  • دارای گارانتی 12 ماهه فایو استار
  • اعلام خرابی بلندگو و باطری دزدگیر
  • دارای 10 حافظه sms برای اطلاع رسانی
  • امکان برنامه ریزی از راه دور از طریق SMS
  • دارای 6 خروجی جهت کنترل لوازم برقی و الکتریکی
  • دارای 10 حافظه تماس تلفنی و پخش پیغام از پیش ضبط شده از طریق GSM
ادامه مطلب
5,328,000 تومان
تعداد سنسور را انخاب کنید
توضیحات

معرفی پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209

پیش از هر چیز ابتدا می خواهیم به معرفی پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209، بپردازیم. به طور کلی دزدگیرها وسایلی هستند که در بخش امنیت و حفاظت کارایی دارند. این وسیله از طریق تجهیزات داخلی و برنامه ریزی های خاصی که روی برد آن انجام می شود، می تواند به آسانی هر گونه مورد غیر عادی در محل را تشخیص داده و به سرعت نسبت به آن عکس العمل نشان دهد. این عکس العمل به صورت معمول، انتشار صدای بلندی به نام آژیر می باشد که همگی با آن آشنایی دارید. این وسیله معمولا برای خودروها و اماکن مورد استفاده قرار می گیرد که پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209، حاوی دزدگیری مناسب برای اماکن می باشد. این پکیج علاوه بر دستگاه دزدگیر شامل وسایلی مانند برد، مدار مرکزی، ماژول اس ام اس، دو عدد ریموت و ترانس است. بدین منظور اگر شما به عنوان مصرف کننده به دنبال تهیه و خرید دزدگیر منزل و به صورت خاص، خرید دزدگیر five star هستید، از شما دعوت می کنیم تا با ادامه ی مطلب و بررسی ویژگی های پکیج مذکور با ما همراه باشید.

ویژگی های اولیه و ظاهری پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209

دارای شارژر باتری

ساخت کشور ایران

مجهز به خروجی آژیر

مجهز به خروجی LED

مجهز به باتری پشتیبان

محفظه ی نگهدارنده ی سفید رنگ

دارای فرکانس سنسور 433 مگاهرتز

دارای قابلیت خاموش و روشن کردن یک دستگاه

دارای حافظه ای با توانایی ذخیره ی 10 پیام کوتاه

اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل های اندروید و ios

قابلیت خاموش و روشن شدن از طریق خط تلفن ثابت

دارای قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه از طریق سیم کارت

قابلیت خاموش و روشن شدن از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

مجهز به 4 زون مختلف و قابل برنامه ریزی برای مدیریت سنسورها

حاوی ماژول های پخش صدا که متشکل از آژیر پرقدرت بیرونی، آژیر پرقدرت داخلی، کاور فلزی و فلاشر هستند.

ویژگی بهره مندی از 4 زون در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209 چه امکاناتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؟

زون در واقع بخش مدیریت و تنظیمات مربوط به یک یا چند سنسور می باشد. بدین ترتیب مصرف کننده می تواند سنسورهای موجود در سیستم امنیتی خود را در یک یا چند زون دسته بندی کرده و آن ها را به دلخواه مورد مدیریت قرار دهد. در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209، 4 زون بدین منظور تعبیه شده است. این زون ها به صورت هم زمان قابلیت استفاده به صورت بیسیم و باسیم را به شما می دهند. یک دیپ سوئیچ در دزدگیر وجود دارد که وظیفه ی معرفی زون ها را به عهده می گیرد. بدین ترتیب کاربر می تواند تشخیص دهد که اتفاق غیر عادی و تحریک سنسور در کدام ناحیه از مکان مورد نظر رخ داده است.

ویژگی بهره مندی از قابلیت مدیریت آژیر و اسپیکر در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209 چه امکاناتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؟

این ویژگی سبب می شود تا کاربر بتواند آژیر و دزدگیر را به صورت جداگانه یا هم زمان، فعال یا غیر فعال کند. این ویژگی از طریق نگه داشتن هم زمان دو کلید ریموت کنترل صورت می گیرد. با این کار زمانی که خود کاربر یا افراد معتمد وی وارد ساختمان می شوند، دیگر صدای آژیر و هشدار منتشر نشده و ایجاد مزاحمت برای همسایگان نمی شود. قطعا تولید صدای بلند آژیر این دزدگیر در شب هنگام و آن هم بدون دلیل موجه، بسیار آزاردهنده خواهد بود. چرا که اسپیکرهای این پکیج بسیار پرقدرت هستند تا در مواقع لزوم، به صورت فراگیر محیط پیرامون را مطلع کرده و محیط را برای سارقین نا امن نمایند. در ضمن علاوه بر ریموت کنترل، در این مدل از دزدگیر شرکت فایو استار می توان مدیریت آژیر و اسپیکر را به عهده ی پیامک نیز گذاشت.

ویژگی بهره مندی از قابلیت اطلاع رسانی خرابی ها در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209 چه امکاناتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؟

این ویژگی در مواقعی که برق مکان مربوطه قطع شود به کاربر اطلاع رسانی کرده و در صورت وصل مجدد نیز این اطلاع رسانی انجام می شود. با این کار کاربر می تواند از قطعی های مشکوک برق مطلع شود. در صورتی که آژیر دزدگیر به هر دلیلی دچار خرابی و آسیب شود، از طریق پیامک به کاربر اطلاع رسانی می شود. این مورد نیز کاربر را برای پیگیری موضوع آگاه می کند. خرابی باتری پشتیبان نیز به کاربر از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و وی را نسبت به تعمیر و تعویض آن آگاه می کند.

باتری و شارژر باتری بک آپ در این پکیج چه کارایی برای کاربر دارد؟

وجود باتری بک آپ در این نوع دزدگیر سبب می شود تا پس از گذشت 12 ساعت از قطع جریان برق، این دستگاه هم چنان به وظیفه ی خود عمل کرده و در صورت قطعی های احتمالی و قطعی های عمدی جریان برق، کارایی خود را از دست ندهد. در ضمن برای این باتری در مدار داخلی دزدگیر، یک شارژر نیز در نظر گرفته شده که به صورت بسیار سریع با وصل جریان برق، شروع به شارژ مجدد باتری می کند. البته این کار به صورت خودکار انجام می شود و کاربر در آن دخالتی ندارد. لذا از طریق یک مدار اتوماتیک، کاربران به آسانی از مزایای باتری پشتیبان و شارژر آن استفاده می کنند.

محدوده ی دمایی برای عملکرد مطلوب این پکیج چه فایده ای برای کاربران دارد؟

خرید دزدگیر اماکن فایو استار با محدوده دمایی منفی 20 تا مثبت 60 درجه ی سانتی گراد، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در هر منطقه ای با هر ویژگی آب و هوایی بتوانند از آن استفاده کرده و شاهد عملکرد مطلوب آن باشند. لذا آب و هوای گرم و خشک، سرد و کوهستانی و ... روی عملکرد این دستگاه تاثیر ندارد.

قابلیت وایرلس در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-209

در این پکیج می توان قطعاتی نظیر سنسورهای چشمی، مگنت دزدگیر، شوک سنسور ضربه دزدگیر و ... را اضافه کرد. اما در صورتی که امکان سیم کشی وجود ندارد و سیم کشی به لحاظ ظاهری مشکلاتی ایجاد می کند، می توان از قابلیت وایرلس یا بیسیم استفاده کرد و علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری، سرعت نصب و راه اندازی را نیز افزایش داد. بدین ترتیب از دشواری های مراحل نصب و راه اندازی کاسته شده و مشکلات مذکور نیز حل می شود.

خرید دزدگیر اماکن فایو استار 209

گرچه خرید دزدگیر خانه و خرید دزدگیر فایواستار از طریق مراجعه به نشانی www.ariaimen.com امکان پذیر بوده و بسیار مقرون به صرفه تر است، اما دلایل دیگری نیز در کاهش قیمت دزدگیر اماکن، قیمت دزدگیر فایو استار و قیمت دزدگیر فایو استار 209 موثر است. اولین دلیل آن ایرانی بودن این کالا می باشد. لذا با استفاده از محصولات داخلی و نیروی انسانی ایرانی، این محصول با قیمت کمتری به دست مصرف کننده خواهد رسید. در ضمن حذف واسطه ها و فروش این محصول به صورت مستقیم و اینترنتی نیز سبب شده تا بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و محصولی با کیفیت با قیمت پایین تر در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. لذا شما با مراجعه به سایت آریا ایمن می توانید هم با ویژگی های دزدگیر مورد نظر خود آشنا شوید و هم قیمت آن را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید و از واقعی بودن آن مطمئن شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
S1136

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
فایو استار
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دزدگیر اماکن
دستگاه کنترل مرکزی
ارتباط با سیم کارت ( GSM )
ارتباط با تلفن ثابت ( Line )
پرسش و پاسخ (0)