×
دسته بندی: آیفون صوتی

پکیج چهار واحدی دربازکن صوتی الکتروپیک V2-786

4 عدد گوشی صوتی: V2-786 الکتروپیک
پنل: 4 واحدی 875
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
3,064,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون صوتی الکترو پیک v2-786

آیفون های صوتی الکتروپیک دارای انواع مختلفی از گوشی های صوتی است که هر کدام قابلیت ها و توانایی های مختلفی نسبت به دیگری دارد. پکیج تک طبقه الکتروپیک، پکیج دو طبقه الکتروپیک، پکیج سه طبقه الکتروپیک، پکیج چهار طبقه الکتروپیک و .... هر کدام از این موارد کاربردهای خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود، آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهید. تمامی این محصولات در سایت آریا ایمن موجود هستند. شما می توانید با مراجعه به منوی سایت، مشخصات و قیمت آنها را مشاهده نمایید.

پک چهار واحدی الکتروپیک مدل 786

ویژگی های پکیج چهار واحدی آیفون صوتی الکتروپیک V2-786

پکیج چهار واحدی آیفون صوتی الکتروپیکv2-786 ساخت کشور ایران می باشد و محصول شرکت الکتروپیک است. این محصول دارای قاب آلومینیومی است که در مقابل گرما و سرما مقاومت خوبی را نشان می دهد. بدنه این آیفون از جنس ABSشده است. همچنین دارای رنگ ثابت و بدون تغییر در مقابل گرما و سرما می باشد. ابعاد آیفون صوتی چهار واحدی الکتورپیک 19در 11/5 است. آیفون صوتی چهار طبقه الکتروپیک دارای قابلیت تنظیم صدا هم در پنل بیرونی و هم در پنل داخلی است که به لطف آن، شما به راحتی می توانید میزان صدای گوشی را تنظیم کنید. یکی از مزیت های خوب پکیج چهار طبقه الکتروپیک این است که در واحدهایی با تعداد بالا، دارای سوئیچ ضد سرقت است که به ایمنی و محافظت از ساختمان شما کمک می کند.

خرید پک کامل آیفون صوتی الکتروپیک

همانطور که در بالا گفته شد آیفون های صوتی الکتروپیک دارای اشکال مختلف با کاربردهای متعدد، هستند که شما می توانید به راحتی با دانستن کاربردهای تک تک آنها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. با کلیک روی خرید اینترنتی می توانید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید و آن را به مدت 3 الی 5 روز کاری درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت پکیج چهار واحدی آیفون صوتی

آیفون های صوتی مدل های گوناگونی دارد که در منوی سایت آریا ایمن قابل مشاهده می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت آیفون  صوتی می توانید در قسمت بالا در بخش منوی سایت این محصولات را با قیمت های مشخص شده در زیر آنها مشاهده کنید. قیمت آیفون های صوتی ما، بسیار مناسب است و شما می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه خود، بهترین محصول دارای کیفیت عالی را خریداری نمایید. اگر در مورد نصب پکیج چهار واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786، به دنبال شخص ماهر و با تجربه هستید، خوب جایی آمده اید. شرکت ما دارای افراد ماهر و با تجربه ای است که می توانند کار نصب انواع آیفون ها را به خوبی و در مدت زمان کمی انجام دهند. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت برای شما کار نصب را انجام دهند.

خرید پکیج چهار واحدی آیفون صوتی

با توجه به مزیت های بیان شده، اگر قصد خرید پک کامل آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 را دارید می توانید ازطریق مشاوره با کارشناسان سایت آریا ایمن اقدام نمایید و بهترین آیفون صوتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را خریداری نموده و همچنین از ضمانت ها و پشتیبانی های لازم برخوردار شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OP204

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
نوع آیفون صوتی
پکیج چهار واحدی
پرسش و پاسخ (0)