×
دسته بندی: آیفون صوتی

پکیج 3 واحدی دربازکن صوتی الکتروپیک V2-786

3 عدد گوشی صوتی: V2-786 الکتروپیک
پنل: 3 واحدی 875
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,640,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پک یج سه واحدی آیفون صوتی الکتروپیکv2-786

همانطور که می دانید آیفون  ها هم به صورت صوتی موجود هستند و هم به صورت تصویری. با این وجود مشاهده می شود که اکثر ساختمان ها از آیفون  های صوتی استفاده می کنند. یکی از مزیت هایی که باعث محبوبیت و فروش بیشتر آیفون  های صوتی در بین مردم شده است، قیمت مناسب آنهاست. مردم به خاطر قیمت مناسب آیفون  های صوتی، تمایل زیادتری برای خرید آن نسبت به آیفون  های تصویری دارند. آیفون  های صوتی با برندهای زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام دارای قابلیت های مخصوص به خود می باشند. یکی از این مدل آیفون  ها، پک یج سه واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 است که توانسته است مشتریان را به سمت خود بکشد. این آیفون هم به نوبه خود دارای مزیت هایی است که افراد خواهان خرید آن می شوند. در ادامه بیشتر در مورد این آیفون خواهیم گفت.

پک سه واحدی الکتروپیک مدل 786

مشخصات پک یج سه واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786

• ساخت کشور ایران

• دارای گارانتی 36ماهه

• محصول شرکت پیک

• ابعاد گوشی آیفون 19X11/5

• پنل خارجی دارای قابلیت تنظیم صدا

• دارای قاب آلومینیومی است که در مقابل گرما و سرما مقاوم هست.

• در صورت تعداد واحدهای زیاد، دارای سوئیچ ضد سرقت می باشد.

• درای قابلیت تنظیم صدای گوشی(پنل داخلی)

• دارای جنس بدنه آنتی استاتیک ABS

• دارای رنگ ثابت و بدون تغییر

• حاوی سیم فنری

قیمت پکیج سه واحدی آیفون صوتی پیک

انواع مختلفی از آیفون صوتی پیک در سایت آریا ایمن برای فروش موجود است که هر کدام از آنها دارای قیمت های مختلفی هستند. هر کدام از این محصولات، دارای ابعاد و قابلیت های منحصر به فرد می باشند. برای مشاهده تمامی محصولات و دیدن قیمت های آنها می توانید به منوی سایت مراجعه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

اگر در مورد پکیج سه واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 سوالی دارید می توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شخص ماهر و با تجربه برای نصب آیفون صوتی در ساختمان خود هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید. ما در اسرع وقت و به راحتی کار نصب آیفون در ساختمان شما را انجام خواهیم داد.

خرید آنلاین پک آیفون صوتی سه واحدی الکتروپیک

ما در سایت آریا ایمن برای رفاه حال مشتریان تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانیم. تمامی محصولات سایت آریا ایمن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند. اگر علاقمند به خرید پک آیفون صوتی سه واحدی الکتروپیک یا دیگر محصولات آن می باشید، می توانید به منوی سایت مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. محصول خریداری شده پس از 3 الی 5 روز کاری به دست شما خواهد رسید. پس با خیال راحت می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت آریا ایمن خرید نمایید.

کلام آخر

سایت آریا ایمن محصولات متنوعی از آیفون های صوتی الکتروپیک را برای شما مشتریان عرضه می‌کند که به راحتی می توانید از همین سایت اقدام به خرید اینترنتی آنها نمایید. هدف ما رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OP203

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
پکیج های آیفون صوتی
پکیج سه واحدی
پرسش و پاسخ (0)