×
دسته بندی: آیفون صوتی

پکیج 2 واحدی دربازکن صوتی الکتروپیک V2-786

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
2 عدد گوشی صوتی: V2-786 الکتروپیک
پنل: 2 واحدی 875
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,266,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون صوتی الکتروپیکv2-786

در گذشته ای نه چندان دور، مردم برای اینکه صاحب خانه از وجود آنها مطلع شوند از روش های مختلفی مانند کوبه یا حلقه بر روی درب استفاده می کردند. آنها را تکان می دادند تا صاحب خانه از وجود آنها با خبر شوند. سال ها گذشت تا اینکه زنگ های اخباری ساخته شد و راحت تر می توانستند ارتباط برقرار کنند. با پیشرفت تکنولوژی، آیفون های صوتی به وجود آمده اند. آیفون های صوتی الکتروپیک سالیان طویلی است که در دسترس افراد می باشد و عموم مردم از آن استفاده می کنند.

 کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. با وجود سالیان زیادی که از تولید آیفون های صوتی الکتروپیک می گذرد اما ساختار تولیدی این محصول مانند قبل می باشد. هدف از سادگی تولید این محصول، راحتی استفاده عموم مردم است که به راحتی از این کالا بهره ببرند. مدل جدید آیفون صوتی الکتروپیک، آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 است که در بازار به خاطر راحتی و قیمت مناسب آن در بورس خرید مردم قرار دارد.

پک دو واحدی آیفون صوتی الکتروپیک مدل 786

مشخصات پکیج دو واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786

• ساخت کشور ایران

• دارای قاب آلومینیومی محکم و مقاوم در مقابل گرما و سرما

• دارای قابلیت سوئیچ ضد سرقت در واحدهای با تعداد بالا

• دارای تنظیم صدای زنگ

• دارای جنس بدنه ABS

• بدون تغییر یافتن رنگ

• مدت گارانتی: 36ماه

ویژگی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786

در تولید آیفون صوتی الکتروپیک v2-786، از ABS پلاستیک های فشرده استفاده شده است که باعث افزایش استحکام بالای آن می گردد. بدنه این گوشی، از آنتی استاتیک است که از ایجاد شدن الکتریسیته ساکن روی بدنه آن جلوگیری می کند. این آیفون صوتی دارای چراغ چشمک زن سبز رنگ است که نشانگر مراجعه کننده بدون پاسخگو می باشد.

همچنین این گوشی دارای قابلیت تنظیم صدا نیز هست که به راحتی می توان صدا را کم یا زیاد کرد. علاوه بر این ها، این گوشی دارای پایه های نگهدارنده از جنس پلاستیک است که نصب آن بسیار راحت می باشد. آیفون صوتی الکتروپیک دارای سیم فنری است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

نحوه نصب آیفون صوتی الکتروپیک v2-786

لازم است قبل از نصب پنل داخلی آیفون صوتی الکتروپیک، برای نصب پنل خارجی آن اقدام نمایید. برای نصب کردن ابتدا می بایست قوطی آیفون را بر روی مکان مشخص شده روی دیوار نصب کرد و سپس پنل را روی دیوار ببندید. با پیچ گوشی می توان به راحتی این کار را انجام داد. باید توجه داشت قبل از نصب قوطی آیفون ابتدا باید سیم کشی را انجام داد. اگر نیاز به یک نصاب ماهر و با تجربه برای نصب آیفون خود دارید می توایند از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران ما در ارتباط باشید.

خرید آنلاین پک کامل دو طبقه آیفون صوتی پیک

سایت آریا ایمن انواع آیفون های صوتی اورجینال و با کیفیت را برای مشتریان خود به صورت آنلاین عرضه می کند. برای خرید پکیج دو واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 و سایر مدل های گوشی‌های آیفون می توانید به منوی سایت مراجعه نمایید و از تمامی محصولات دیدن نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

کلام آخر

برای خرید پکیج دو واحدی آیفون صوتی الکتروپیک v2-786 و سایر محصولات آیفون می توانید از سایت آریا ایمن بطور آنلاین اقدام نمایید و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OP202

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
پکیج های آیفون صوتی
پکیج دو واحدی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/29

قیمتتون خیلی عالی هست. ممنون بابت پکیج کاملتون و تخفیفی که قرار دادین