×
دسته بندی: آیفون صوتی

آیفون صوتی الکتروپیک V2-786

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 36 ماهه الکتروپیک
تعداد رشته مورد نیاز: 5 سیم
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
توانایی تقویت صدا: دارد
حافظه زنگ: دارد
ادامه مطلب
389,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون صوتی الکترو پیک مدلV2-786

در گذشته افراد برای اینکه صاحب خانه را از حضور خود آگاه کنند از روش های مختلفی استفاده می‌کردند از جمله کوبه و حلقه. با صدا در آوردن کوبه و حلقه صاحب خانه متوجه وجود شخص در درب خروجی می شود. با گذشت زمان، زنگ های اخباری جایگزین کوبه و حلقه شد و کار را برای مراجعه کننده ها و صاحب خانه ها راحت تر کرد. مدتی بعد، آیفون ها تولید و روانه بازار شدند. آیفون ها هم به صورت صوتی و هم به صورت تصویری در بازار وجود دارند. این در حالی است که به خاطر قمیت مناسب آیفون های صوتی، اکثر افراد این نوع آیفون ها را ترجیح می دهند. آیفون های صوتی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های بیشتری را کسب کرده است. این قابلیت ها به راحتی بیشتر افراد کمک می کند.

آیفون صوتی الکتروپیک مدل 786

ویژگی آیفون صوتی الکترو پیک

آیفون صوتی الکتروپیک دارای جنس بدنه آنتی استاتیک ABS است. این گوشی دارای چراغ چشمک زن سبز می باشد که وقتی پاسخگوی مراجعه کننده ها نباشید این چراغ به صورت خودکار فعال می شود. همچنین این گوشی قابلیت تنظیم صدا را دارد و شما به راحتی می توانید صدای آن را به اندازه دلخواهتان تنظیم کنید. آیفون صوتی الکتروپیک دارای نگهدارنده پلاستیکی است که باعث نصب راحت آن می شود. رنگ آن ثابت است و تغییر نمی یابد. این محصول به خاطر کیفیت خوبی که دارد سالیان زیادی می تواند برای شما کار کند بدون اینکه دچار مشکل شود. با خرید آیفون الکتروپیک، علاوه بر صرفه جویی در هزینه خود، می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

انواع پنل آیفون صوتی پیک

آیفون صوتی پیک دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر کدام قابلیت منحصر به فردی دارد. پنل خارجی در بیرون ساختمان نصب می شود و برای مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد اما پنل داخلی آیفون در داخل ساختمان قرار دارد که شما می توانید پس از نصب آن روی دیوار، از آن استفاده نمایید و اجازه ورود به مراجعه کنندگان خود را بدهید. هر دو پنل دارای کیفیت عالی هستند و در مقابل گرما و سرما مقاوم بسیار خوبی را نشان می دهند. هر دو محصول قادر هستند به خوبی برای سالیان طولانی مورد استفاده شما قرار بگیرند.

انواع آیفون صوتی الکتروپیک

آیفون صوتی الکتروپیک انواع متعددی را شامل می شود؛ از جمله، آیفون تک واحدی صوتی الکتروپیک، آیفون دو واحدی صوتی، آیفون چهار واحدی صوتی و غیره. شما می توانید با توجه به سلیقه و هزینه در نظر گرفته شده، آنها را انتخاب و در ساختمان خود نصب کنید. هر کدام از این مدل ها دارای ساختار متفاوت از دیگری می باشد. آیفون صوتی الکتروپیک به خاطر ساخت راحت آن، بسیار کاربردی تر از آیفون های تصویری است و همچنین قابلیت هایی دارد که شما را بی نیاز از داشتن آیفون صوتی الکتروپیک می کند. بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به خرید هر نوع مدلی از آیفون های صوتی الکتروپیک نمایید.

خرید پک کامل آیفون صوتی الکتروپیک

حال که با ویژگی های آیفون صوتی الکتروپیک آشنا شدید و مزیت هایی مهم آن را شناختید، بهترمی توانید برای خرید اینترنتی این محصول از سایت آریا ایمن اقدام نمایید. 3 الی 5 روز کاری پس از انجام فرایند خرید، می توانید این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت آیفون صوتی پیک

محصولات الکتروپیک جزء پر فروش ترین محصولاتی است که امروزه در بازار موجود است. آیفون صوتی پیک در ابعاد و طرح های مختلفی موجود است که هر کدام دارای قیمت های مشخص شده می‌باشند. برای دانستن لیست قیمت های آیفون های صوتی پیک می توانید به منوی سایت آریا ایمن مراجعه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

کلام آخر

برای خرید آیفون صوتی الکتروپیک مدل V2-786 و دیگر محصولات می توانید از همین سایت اقدام نمایید و بهترین مدل ها را با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه
نوع نصب
روکار

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
گوشی آیفون صوتی
تنظیم میزان صدای زنگ
محل قرارگیری
روکار
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/09/09
خریدار

سلام خسته نباشید حق نژاد هستم ۲ روز پیش از شرکت شما پنل الکتروپیک ۵ واحدی با کد فروش ۸۷۵ خریداری کردم که موقع نصب با گوشی واحدها هم خوانی نداشت نصب نشد میخواستم ۵ گوشی بخرم تا نصب کنیم شما چه مدل گوشی از مدل الکتروپیک رو پیش نهاد میکنید لطفأ با واحد فروش در میان بگذارید ما خرید مطمئن داشته باشیم

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب جناب حق نژاد عزیز، مدل V2-786 همخوانی دارد و میتوانید خریداری کنید. موفق باشید

5.0
1402/08/10

۰۹۱۹۹۳۵۸۹۲۵