×
برند:

جک بتا فاب Beta Fab 600 (با برد Rock)

مدل جک: بازویی،بتافاب600بردRock
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 350 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3.5 متر
مدت گارانتی: 12 ماهه بتا
سویئچ لیمیت: دارد
زاویه چرخش: 110 درجه
امکان تشخیص مانع: دارد
طول کورس: 60 سانتی متر
استاندارد حفاظت: IP44
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
8,338,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد راک

جک پارکینگ بتا ۶۰۰ با برد راک وسیله‌ای است که به درب‌ پارکینگ اتوماتیک امروزی وصل می‌شود. هنگامی که می‌خواهیم وارد پارکینگ شویم یا از آنجا خارج شویم باید ابتدا درب پارکینگ را باز یا بسته کنیم. در گذشته از درب‌های جدید خبری نبود و افراد باید خودشان درب پارکینگ را می‌گشودند یا می‌بستند که البته برای برخی، چندان خوشایند نبود. با تولید درب‌های جدید که دارای سنسور برقی و خودکار هستند بسیاری از معضلات انسان کاهش پیدا کرد. اما اکنون می‌تواند به راحتی با فشردن دکمه ریموت، درب پارکینگ را باز و بسته کند. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را در این مورد خدمت شما ارائه کنیم.

جک بتا مدل فاب 600

بررسی ظاهری جک پارکینگی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک 

جک درب پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد راک از لحاظ ظاهری شبیه محفظه گلدان است که به بازو وصل می‌شود. محفظه‌های مزبور موتور را در درون خود نگه می‌دارند. عملکرد جک بتا مانند غلاف شفت‌های الکترومکانیکی بوده و مناسب درب پارکینگی دو لنگه است که عرض آن حداکثر ۳و نیم متر باشد. طول کورس این جک ۶۰ سانتی‌متر است. این محصول می‌تواند هر لنگه درب پارکینگ با وزن ۳۵۰ کیلوگرم را نگه‌ دارد و محصولی ضدآب و ضدگرد‌و‌غبار است. این بازوها زاویه چرخش ۱۱۰ درجه دارند‌.

اقلام همراه جک برقی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک 

در بسته جک پارکینگی مزبور اقلام و تجهیزات خاصی به مشتری ارائه می‌شود که عبارتند از:

● مرکز کنترلر: برای اینکه زمان بسته‌شدن اتوماتیک درب پارکینگ تنظیم شود از مرکز کنترلر یا برد DC استفاده می‌شود تا از باز بودن اتفاقی درب جلوگیری شود.

● ریموت: راننده با استفاده از ریموت می‌تواند بدون اینکه از خودرو پیاده شود با زدن دکمه ریموت در را باز و بسته کند.

● فلاشر: فلاشر یک لامپ چشمک‌زن است که روی درب پارکینگ نصب شده و افراد می‌توانند از وضعیت درب مطلع شوند.

● فتوسل: فتوسل یا چشمی جک، قطعه‌ای است که باید مقابل هم نصب شوند تا بین آنها خط نامرئی به وجود آید. این قطعه نقش مهمی در عدم برخورد درب پارکینگ به خودرو یا فرد ایفا می‌کند.

بررسی فنی جک اتومات پارکینگی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک 

جک ورودی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک از محصولات منحصر به فرد شرکت بتا در ایران است که دارای گارانتی یک‌ساله بوده و برای واحدهای مسکونی کاربرد دارد. برق مصرفی آن ۲۲۰ ولت است و درجه حفاظتی IP 44 را هم دارا است. این جک، مناسب درهایی است که عرض هر لنگه آن ۳ و نیم متر بوده و وزنی در حدود ۳۵۰ کیلوگرم داشته باشند. این محصول، مجهز به خلاص‌کن سوئیچی لیمیت است که با استفاده از این خلاص‌کن، امنیت ساختمان افزایش می‌یابد و امکان سرقت را از سارقان می‌گیرد. از مشخصات دیگر این بازوها این است که در هنگام باز یا بسته شدن صدای کمی ایجاد می‌کنند و آسایش ساکنان ساختمان را برهم نمی‌زنند.

رقبای جک اتومات پارکینگی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک 

با اینکه جک پارکینگ در مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسند اما جک بتا فاب ۶۰۰ با برد راک از محصولات منحصر به فردی است که توسط شرکت بتا تولید و به فروش می‌رسد. این جک پارکینگی که با مواد اولیه باکیفیت و بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز تولید می‌شود، و نسبت به جک فراز 6s و جک برقی v2 600 با قیمت مناسب‌تری به شما مشتریان عزیز عرضه می‌شود. این محصول دارای کیفیت بالا و ضمانت‌نامه معتبر است و شما می‌توانید از طریق حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد راک کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد جک برقی بتا فاب ۶۰۰ با برد راک صحبت کردیم و مشخصات آنها را برشمردیم . اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و با مطالعه مشخصات کامل محصول و اطلاع از قیمت جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد راک به‌ صورت آنلاین آن را سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال کنند؛ همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J10115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)