×
برند:

جک بتا فاب Beta Fab 600 (با برد Solid)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدل جک: بازویی،بتافاب600بردSolid
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 350 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3.5 متر
مدت گارانتی: 12 ماهه بتا
سویئچ لیمیت: دارد
زاویه چرخش: 110 درجه
امکان تشخیص مانع: دارد
طول کورس: 60 سانتی متر
استاندارد حفاظت: IP44
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
8,613,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید

جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید از محصولات شرکت بتا در ایران است. این شرکت در تولید سیستم‌های حفاظتی سابقه درخشانی دارد و با وجود تحریم‌های اخیر و افزایش قیمت ارز با قدرت و استوار به تولید محصولات باکیفیت خود ادامه می‌دهد. محصول مزبور سومین محصول جک پارکینگ شرکت بتا است که بعد از فاب ۴۰۰ در کشور ما تولید شده است. ما در این مطلب قصد داریم از مشخصات ظاهری و فنی آن بگوییم تا شما را بهتر با این محصول آشنا کنیم.

بررسی ظاهری جک برقی بتافاب 600 با برد سالید

جک پارکینگ بتا، جدیدترین جک بازویی در حال حاضر است که از نوع الکترومکانیک بوده و دارای محفظه‌ای شبیه گلدان است. این محصول، سیم‌پیچی مسی و چرخ‌دندهای از جنس برنج دارد که کیفیت و طول عمر بالایی داشته و عملکرد آن به‌صورت پیستونی است. طراحی آن شبیه جک ایتالیایی تیان است. این جک برای درب‌های تک‌لنگه 3/5 و دولنگه با عرض ۷ متر کاربرد دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این جک، بلند بودن طول روتور است. این جک از موتور تک‌فاز ۲۲۰ ولت بسیار قوی استفاده می‌کند و بازوهای قدرتمند آن با توان ۲۵۰ وات همراه با کورس ۶۰ سانتی‌متری آن سبب حرکت نرم آن می‌شود. در آن از سیستم دو سرعته بهره گرفته شده است که سبب می‌شود باز و بسته شدن درب در کمترین زمان و با کمترین سروصدا انجام شود.

اقلام همراه جک پارکینگی بتافاب 600 با برد سالید 

همراه با جک بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید اقلام دیگری در پک به مشتری عرضه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

● دو عدد بازوجک درب پارکینگ در بسته موجود است.

● یکی دیگر از اقلام آن مدار کنترل هوشمند و دو عدد ریموت لرنینگ ۴۳۳ است.

● برای تشخیص دادن موانع دو عدد چشمی مادون قرمز همراه جک به مشتری تقدیم می‌شود.

● یک عدد فلاشر ۲۲۰ ولت یا لامپ چشمک‌زن یکی دیگر از اقلام همراه با این جک است.

● یراق آلات نصب شامل ۴ عدد پین اتصال به براکت و یک دست براکت ابتدایی و انتهایی است.

● دفترچه راهنما هم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جک به مشتری داده می‌شود.

● کارت گارانتی جک بازویی مزبور و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه هم از مزایای خرید این پک است تا مشتری در صورت وجود مشکل در این جک بتواند با پشتیبانی تماس بگیرد و بتواند از خدمات پس از فروش بتا برخوردار شود.

بررسی فنی جک برقی پارکینگ بتافاب 600 با برد سالید

از لحاظ فنی، جک برقی بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید دارای شفت الکترومکانیکی است که اندازه آن ۶۰۰ میلی‌متر است. این جک می‌تواند درب‌های با وزن 35۰ کیلوگرم را نگه‌ دارد و ضدآب و ضدگردوغبار است. از مشخصات دیگر آن می‌توان مصرف برق ۲۵۰ واتی و درجه حفاظتی IP44 را ذکر کرد.‌ این جک این قابلیت را دارد که در را تا ۱1۰ درجه باز نگه دارد؛ همچنین خلاص‌کن مورد استفاده در این جک از نوع سوئیچی است. از مشخصات دیگر آن می‌توان به کار گرفتن بروزترین قابلیت‌ها در مدار کنترل ۲۲۰ ولتی آن اشاره کرد.

رقبا جک اتومات بتافاب 600 با برد سالید

این جک ورودی پارکینگ از محصولات باکیفیت شرکت است که در عین دارا بودن کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه رقبای خود دارد. از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش از رقبای خود پیشی گرفته و امکانات بی‌نظیری مانند فرمان توقف اضطراری، خروجی قفل برقی، صفحه نمایش دیجیتالی و… دارد که آن را در میان محصولات رقیبان منحصر به فرد کرده است به همین دلیل خرید جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

جک برقی بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید از محصولات شرکت بتا است که با توجه به مشخصات ظاهری و فنی که ذکر کردیم برای درب پارکینگ با عرض ۷ متر شما مناسب است. اگر شما هم به دنبال خرید جک پارکینگ با قیمت هایی هم  سطح جک بتافاب600 هستید، می‌توانید از جک سیماران فراز 6s  یا جکv2 600 که قیمت بالاتر و قابلیت بیشتر دارد دیدن کنید و بعد از تصمیم گیری این محصول را خریداری نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جک پارکینگ بتا فاب ۶۰۰ با برد سالید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J10108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
350 کیلو
درجه حفاظتی
IP44

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.8
1400/07/14

قیمتش نسبتا خوبه