×
برند:

جک برقی جی آر 600

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی،جی آر600
کشورسازنده: ایتالیا
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 500 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه:   3 متر
طول شفت: 500 میلیمتر
مدت گارانتی:  18 ماهه الکترومازیار
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
زمان باز شدن درب: 23 ثانیه
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
امکان بستن در بصورت خودکار: دارد 
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
27,000,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ جی آر 600

زجک پارکینگ جی آر 600 یکی از تجهیزاتی است که می‌توانید برای باز و بسته کردن درب پارکینگ یا درب حیاط به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار دهید. البته جک‌های پارکینگ مدل‌های مختلفی دارند و هر کدام از مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. برای نمونه یک جک ممکن است روی هر دربی قابل نصب نباشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید محصول حتما به مشخصات آن دقت کنید. با توجه به اهمیت این موضوع این مطلب را به بررسی کامل این محصول اختصاص داده‌ایم.

جک GR مدل 600

بررسی ظاهری جک جی آر 600

جک پارکینگ جی آر 600 به گونه‌ای طراحی شده تا برای درب‌هایی که حداکثر 3 متر عرض دارند، قابل استفاده باشد. این محصول شامل دو جک است که روی درب‌‌های تک لنگه یا دو لنگه نصب می‌شود. این جک‌ها به شکل یک لوله استوانه‌ای شکل هستند که از ابتدا و انتها روی درب محکم می‌شوند و بدون هیچ صدا یا حرکت شدیدی کار می‌کنند. البته جک جی آر از نوع بازویی بوده و هر لنگه از آن قادر به تحمل حداکثر 500 کیلوگرم است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. اما به طور کلی عملکرد جک‌ها به این صورت است که با اعمال نیرو روی درب باعث باز و بسته شدن آن می‌شوند.

● گارانتی 18 ماهه الکترومازیار

● امکان تنظیم راحت وآسان جک برقی GR600

● قدرت موتور 350 وات

● دمای کارکرد از -20 تا 60درجه 

● مناسب درب هایی با عرض 3 متر

● مجهز به سیستم ENCODER جهت عیب یابی

●  مجهز   به سویئچ  خلاص کن در زمان قطع برق  یا اشکال فنی 

● امکان تنظیم قدرت و سرعت هر کدام از جک ها بصورت مجزا 

● امکان تنظیم سرعت زیاد و کم (2 سرعته)

● قابلیت تنظیم بستن درب در زمان معین

●  حرکت بی صدا و روان

● امنیت بالا در هنگام برخورد با مانع بدلیل وجود چشم الکترونیکی

● قابلیت نصب قفل برقی برای حفاظت بیشتر

● ساخت کشور ایتالیا

اقلام همراه جک برقی جی آر 600

این جک پارکینگ یک سیستم اتوماتیک محسوب می‌شود که هوشمند سازی آن نیاز به یک سری تجهیزات دارد؛ از این رو جهت استفاده راحت ‌تر به همراه جعبه فرمان یا برد مدل CITY1، 2 عدد ریموت کنترل، فلاشر یا چشمک‌ زن، یک جفت فتوسل یا چشمی، یراق آلات برای نصب راحت جک‌ها و کارت گارانتی عرضه می‌شود. در واقع کنار هم قرار گرفتن این تجهیزات یک وسیله کاربردی را برای شما فراهم می‌کند. البته برای اینکه آشنایی بیشتری نسبت به عملکرد هر بخش داشته باشید یک دفترچه راهنما نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این محصول که ساخت کشور ایتالیا است از طریق سایت آریا ایمن با گارانتی 18 ماهه الکترومازیار عرضه می‌شود.

● جعبه فرمان یا برد مدل CITY1 (یک عدد)

● ریموت  کنترل( 2 عدد )

● فلاشر یا چشمک زن ( 1 عدد )

●  فتوسل یا چشمی ( یک جفت )

● بازوها و یراق آلات آن(دوعدد)

● دفترچه راهنمای نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک اتوماتیک جی آر 600

این جک پارکینگ یک سیستم اتوماتیک محسوب می‌شود که هوشمند سازی آن نیاز به یک سری تجهیزات دارد؛ از این رو جهتقیمت جک پارکینگ جی آر 600 در سایت آریا ایمن با حداقل سود تعیین شده، تا همه عزیزان قادر به استفاده از این محصول باکیفیت باشند. جک GR600به راحتی قابل تنظیم است و می‌توان قدرت و سرعت هر کدام از جک‌ها را به صورت مجزا تعیین نمود؛ همچنین این محصول برای عیب‌یابی راحت‌تر به سیستم ENCODER مجهز شده و قدرت موتور آن به 350 وات می‌رسد. از طرفی سرعت حرکت نیز در دو حالت زیاد و کم تنظیم می‌شود. امکان نصب قفل برقی نیز از دیگر قابلیت‌های آن است که به حفاظت بیشتر از محیط منجر می‌شود. در صورتی که جریان برق قطع شد یا اینکه اشکال فنی رخ داد نیز می‌توانید از قابلیت سوئیچ خلاص‌کن کمک بگیرید.

رقبا جک درب پارکینگی جی آر 600

با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول، خرید جک پارکینگ جی آر 600 در بسیاری از موارد با توجه به درب پارکینگ و طبق نظر کارشناس نیاز افراد را برطرف خواهد کرد، اما با این حال محصولات مشابه دیگری نیز وجود دارند. اگر خرید محصولات تولید داخل را ترجیح می‌دهيد ما به شما جک سیماران 6s  را پيشنهاد مي‌كنيم. جک v2 600 نیز محصول دیگری از کشور ایتالیا است که تقریبا از لحاظ فنی به جک جی آر نزدیک است.

سخن پایانی

این جک پارکینگ یک سیستم اتوماتیک محسوب می‌شود که هوشمند سازی آن نیاز به یک سری تجهیزات دارد؛ از این رو جهتنصب جک روی درب پارکینگ خیال شما را بابت بسته شدن درب راحت می‌کند و دیگر نیازی نیست که بعد از خارج کردن یا وارد کردن خودرو از ماشین خود پیاده شوید. جک پارکینگ جی آر 600 که از سایت آریا ایمن قابل تهیه است، ساخت ایتالیا بوده و برای درب‌هایی که 3 متر عرض دارند مناسب است؛ همچنین این محصول به همراه دو عدد ریموت، فلاشر، چشمی، یراق‌آلات و دفترچه راهنما عرضه می‌شود. قابلیت تنظیم سرعت و قدرت جک‌ها و امکان نصب قفل برقی نیز از ویژگی‌های مثبت آن است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J23103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
جی آر
محصول کشور
ایتالیا
گارانتی
مدت زمان گارانتی
18 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
500 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/23

این برند خیلی باکیفیته و به نظرم به نسبت قیمتش خیلی می ارزه

4.5
1399/10/24

جک خوب و با کیفیتی هستش و واقعا از تولیدات داخلی بهتر هستش.تقریبا هم قیمت جک های دیگه خارجی هست.