×
برند:

جک برقی جی آر 400

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی،جی آر400
کشورسازنده: ایتالیا
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 400 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه:   3 متر
طول شفت: 400 میلیمتر
مدت گارانتی:  18 ماهه الکترومازیار
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
زمان باز شدن درب: 22 ثانیه
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
امکان بستن در بصورت خودکار: دارد 
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
24,500,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ جی آر 400

جک پارکینگ GR 400 ساخت ایتالیا است و در گروه جک‌های باکیفیت و قیمت مناسب قرار می‌گیرد. برند جی آر انواع جک درب را در چند مدل مختلف تولید و عرضه نموده است که مدل 400 تنها یکی از آن‌ها است. پس از هر بار ورود و خروج خودرو از پارکینگ باز و بسته کردن درب، کمی وقت‌گیر است. بسیاری از افراد با نصب یک سیستم اتوماتیک مانند جک درب نسبت به حل این مشکل اقدام می‌کنند. در این مطلب قصد معرفی جک بازویی جی آر 400 را داریم.

جک GR مدل 400

بررسی ظاهری جک برقی جی آر 400

جک پارکینگ جی آر 400 از نوع بازویی بوده و شامل بلبرینگ، چرخ‌دنده و موتور الکتریکی می‌شود. این محصول شامل یک جفت جک درب است که هر کدام از آن‌ها قابلیت باز شدن تا 90 درجه را دارند. جک‌ها به شکل یک میله استوانه‌ای شکل هستند که روی درب نصب می‌شوند و با اعمال نیرو روی درب به باز و بسته شدن آن کمک می‌کنند. امکان نصب این محصول روی درب‌‌هایی که 3 متر عرض دارند و قادر به تحمل وزن 400 کیلوگرم هستند، وجود دارد. لازم به ذکر است طول شفت آن نیز 400 میلی‌متر است.

گارانتی 18 ماهه الکترومازیار

تنظیم راحت وآسان جک برقی GR400

قدرت موتور 350 وات

دمای کارکرد از -20 تا 60درجه 

مناسب درب هایی با عرض 3 متر

مجهز به سیستم انکدر جهت عیب یابی

  مجهز سیستم خلاص کن در زمان قطع برق   

امکان تنظیم قدرت و سرعت هر کدام از جک بصورت جداگانه 

دارای تنظیم سرعت زیاد و کم (2 سرعته)

تنظیم بستن درب در زمان معین

  حرکت بی صدا و روان

امنیت بالا در هنگام برخورد با مانع بدلیل وجود چشم الکترونیکی

قابلیت نصب قفل برقی برای حفاظت بیشتر

ساخت کشور ایتالیا

اقلام همراه جک پارکینگی برقی جی آر 400

این جک پارکینگ اجزا و قطعات دیگری نیز دارد که برای اتوماتیک عمل کردن آن لازم هستند. البته اگر قصد خرید جک پارکینگ جی آر 400 را دارید نگران نباشید؛ زیرا تمام قطعات لازم برای نصب آن درون یک پک به همراه محصول عرضه می‌شود. جعبه فرمان یا برد مدل CITY1، دو عدد ریموت کنترل، فلاشر یا چشمک‌زن، یک جفت فتوسل یا چشمی و دو عدد بازو به همراه یراق‌آلات از متعلقات این محصول هستند. در واقع هر کدام از این قطعات به نحوی در عملکرد جک پارکینگ نقش دارند. البته برای اینکه بهتر بتوانید از محصول استفاده کنید یک کاتالوگ نصب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ریموت  کنترل( 2 عدد )

فلاشر یا چشمک زن ( 1 عدد )

  فتوسل یا چشمی ( یک جفت )

بازوها و یراق آلات آن(دوعدد)

کاتالوگ نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک اتوماتیک جی آر 400

قیمت جک پارکینگ جی آر 400 نسبت به مشخصات فنی آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. برای مثال قدرت موتور جک جی آر 350 وات است و در بازه دمایی 20- تا 60 درجه سانتیگراد عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد؛ همچنین این محصول به آسانی قابل تنظیم است و می‌توانید قدرت و سرعت هر یک از جک‌ها را به صورت جداگانه تعیین کنید. البته خوب است بدانید این جک دو سرعته بوده و امکان استفاده از آن با سرعت زیاد یا کم وجود دارد. به کمک جک درب ظرف 22 ثانیه بسته می‌شود؛ اما با این حال تنظیم جک‌ها برای بستن درب در یک زمان مشخص نیز امکان‌پذیر است. جک‌ها کاملا روان، بی‌صدا و پیوسته حرکت می‌کنند و مانند برخی مدل‌ها هنگام جابجایی صدای آزاردهنده نخواهند داشت.

رقبا جک درب پارکینگی جی آر 400

این جک پارکینگ اجزا و قطعات دیگری نیز دارد که برای اتوماتیک عمل کردن آن لازم هستند. البته اگر قصد خریدقیمت جک پارکینگ نسبت به کیفیت و یک سری ویژگی‌های خاص تعیین می‌شود. البته ارزان قیمت بودن همیشه به معنای بی‌کیفیت بودن نیست. بهتر است هنگام خرید جک پارکینگ ابتدا برند آن و سپس مشخصات درب را در نظر داشته باشید. با اینکه جک جی آر مدل 400 از لحاظ فنی و کیفی در سطح خوبی قرار دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید محصولات هم‌رده آن را تهیه کنید. جک سیماران 4S، جک پارکینگ آلدو مدل 400 و جک کالیپسو 400 از سایت آریا ایمن با قیمت مناسب قابل تهیه هستند.

سخن پایانی

جک پارکینگ جی آر 400 یک مدل از محصولات سایت آریا ایمن بوده که به صورت اینترنتی قابل سفارش است. این جک پارکینگ روی درب‌هایی که حداکثر ۳ متر عرض دارند و می‌‌توانند۴۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند، قابل نصب است. این محصول به همراه ریموت کنترل، چشمک‌زن، چشمی،یک جفت بازو و یراق آلات لازم عرضه می‌شود؛ همچنین لازم به ذکر است که گارانتی۱۸ ماهه الکترو مازیار نیز از دیگر مزیت‌های آن است. دو سرعته بودن و تنظیم آسان آن نیز از نقاط قوت آن محسوب می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J23102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
جی آر
محصول کشور
ایتالیا
گارانتی
مدت زمان گارانتی
18 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
400 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/08/26

به نظرم نسبت به جک های خارجی دیگه که اسم و رسم دار تر ههستن یه مقدار قیمتش بالاست، ولی به نظر جک خوبی میاد