×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل سیلور بژ

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل سیلور بژ

اگر به دنبال مجموعه‌ای با کیفیت از کلید و پریز‌های مناسب برای مراکز اداری یا منازل هستید، پیشنهاد ما کلید و پریز آسیا مدل سیلور بژ می‌باشد. در ادامه به معرفی کلید و پریز آسیا سیلور مدل بژ می‌پردازیم.

کلید و پریز آسیا مدل سیلور بژ

طراحی کلید پریز آسیا مدل سیلور بژ

کلید و پریز آسیا، با توجه به طراحی و شکل خاصی که دارد، گزینه‌ای مناسب برای مراکز اداری یا مسکونی می‌باشد. این محصول دارای طراحی خاص و ظاهر بسیاری لوکسی می‌باشد که نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

شرکت آسیا، کلید و پریز را در انواع و اقسام مختلف از نظر ظاهر، طرح، رنگ و مدل وارد بازار کرده است. این محصولات در رنگ‌های مختلفی تولید شده است که یکی از پرطرفدار‌ترین آن‌ها، رنگ سیلور بژ می‌باشد. اگر دکوراسیون مربوط به خانه یا مراکز اداری شما از طیف رنگی قهوه‌ای یا طلایی باشد، این مدل گزینه‌ای عالی برای شما است.

مشخصات فنی کلید و پریز آسیا سیلور مدل بژ

جنس بدنه کلید و پریز آسیا سیلور بژ از پلاستیک فشرده می‌باشد. طریقه نصب این کلید پریز به صورت توکار بوده که این موضوع به جذابیت طراحی زیبای آن می‌افزاید. از نظر فنی بودن کلی پریز، این محصول از نوع ساده مکانیکی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به داشتن چراغ داخلی آن اشاره کرد. این کلید پریز در هنگامی که برق داخل آن جریان داشته باشد، روشن می‌شود. کلید و پریز آسیا سیلور بژ از نظر فنی دارای مقاومت و استحکام بالایی می‌باشد که با درجه قابل توجه ای تولید و وارد بازار جهانی شده است. این محصول توسط یکی از شرکت‌های معتبر بزرگ ایرانی به اسم شرکت آسیا الکتریک ساخته شده است.

خرید کلید و پریز آسیا مدل سیلور بژ

شما برای خرید کلید و پریز آسیا سیلور بژ می‌توانید محصول مورد نظر خود را از سایت آریا ایمن سفارش دهید. این محصول همچنین با توجه به ویژگی‌ها و طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است که توانسته از نظر این ویژگی با محصولاتی خارجی رقابت کند. شما برای اطلاع از قیمت کلید پریز آسیا و همچنین خرید کلید و پریز آسیا می‌توانید به صورت عمده یا به صورتی تکی اقدام نمایید. خرید و فروش عمده کلید پریز، به صورت کارتنی می‌باشد که در هر کارتن 200 عدد موجود است.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک مجموعه کلید پریز جهت نصب در خانه یا مراکز اداری با تم قهوه‌ای یا طلایی هستید، کلید و پریز آسیا سیلور مدل بژ یک گزینه عالی برای شما می‌باشد که در بالا به ویژگی‌های آن شاره شد. شما می‌توانید جهت خرید یا بازدید بیشتر به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K113-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
سیلور آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

برای مصارف اداری خیلی عالیه

5.0
1399/12/12

من برای واحد خودمون این مدل رو گرفتم واقعا نمای خیلی قشنگی به خونه میده

4.2
1399/11/13

کلید پریز اسیا الکتریک مدل سیلور بژ خیلی طراحی زیبا و قشنگ و رنگ شیکی داره من از این ساخت قشنگ و کیفیتش راضی هستم