×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل سیلور سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل سیلور سفید

یکی از عوامل تأثیرگذار در یک تکمیل دکوراسیون منزل، کلید پریز می‌باشد زیرا می‌تواند با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع خود جلوه بسیار زیبایی را به منزل شما ببخشد. برندهای ایرانی و خارجی زیادی نیز در بازار وجود دارند که اقدام به طراحی و تولید کلید پریز کرده تا بتوانند نیاز مردم را برطرف سازند.یکی از این برندها، کلید و پریز آسیا است که یک برند موفق ایرانی محسوب می‌شود و ما نیز در این مقاله قصد داریم راجع به کلید و پریز آسیا مدل سیلور سفید اطلاعاتی به شما ارائه کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

کلید و پریز آسیا مدل سیلور سفید

مشخصات کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید

یکی از بهترین طرح‌های تولید شده توسط شرکت آسیا الکتریک، کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید است که طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی طراحی شده است و به بازار عرضه می‌شود و افراد زیادی برای خرید آن اقدام می‌کنند. این محصول دارای شکل ظاهری لوکس بسیار جذابی می‌باشد که می‌تواند به محیط منزل شما ظرافت و زیبایی خاصی ببخشد و با دکوراسیون مچ شود‌. این کلید پریز دارای مکانیزم جداگانه بوده و به صورت قاب و تکمه جداگانه به بازار عرضه می‌شود که باید هنگام خرید کلید و پریز چه به صورت عمده و چه به صورت تکی به آن توجه کنید.

ویژگی کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید

کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید با رنگ و طرح زیبای خود می‌تواند با انواع دکوراسیون مدرن، فانتزی و ... هماهنگ شده و زیبایی منحصر بفردی به آن ببخشد. علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت و دوام بالایی نیز می‌باشد که باعث می‌شود محصول به راحتی آسیب ندیده و طول عمر بالایی داشته باشد. این محصول دارای دسته‌بندی متنوعی می‌باشد تا بتواند تمام نیازهای یک ساختمان را تأمین کرده و شامل موارد یک پل، دو پل، شاسی زنگ، پریز آنتن، کلید تبدیل، کلید دیمر، کلید کولر، کلید بیزر، پریز برق و ... می‌باشد که باید مطابق با نیاز ساختمان خریداری شده و نصب شود.

قیمت کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید

علاوه بر تمام مشخصات و ویژگی‌های کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید، این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد که می‌تواند خریدی بسیار به صرفه برای شما محسوب شود‌‌. البته نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت زیرا تحت تأثیر نوسانات بازار قیمت آن تغییر کرده و بالا پایین می‌شود و با این حساب بهتر است برای خرید کلید و پریز آسیا با مراکز معتبر فروشان تماس حاصل کرده و قیمت به روز را استعلام بگیرید.

سخن آخر

طراحی زیبا و شیک، دوام و کیفیت بالا و همچنین امکان نصب راحت باعث شده است کلید پریز آسیا مدل سیلور سفید دارای طرفداران زیادی در بازار باشد و جزو کلید پریز های محبوب شناخته شود. آریا ایمن نیز یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که اقدام به ارائه انواع تجهیزات الکتریکی با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌کند که می‌توان برای خرید کلید و پریز آسیا مدل سیلور سفید به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید. پس از ثبت سفارش، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در مناسب‌ترین بسته‌بندی به دست شما خواهد رسید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K113-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
سیلور آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

ساده،زیبا،عالی