×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استیل سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل استیل سفید

کلید و پریز آسیا مدل استیل سفید یکی از محصولات پر فروش کلید پریز آسیا است. این محصول دارای طراحی ساده و زیبایی مناسب به فردی می‌باشد. شما می‌توانید کلید و پریز های قدیمی و دمده خود را با انواع جدید و زیبای کلید و پریز آسیا مدل استیل سفید، متناسب با دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود تعویض کنید. جهت آشنایی بیشتر با این محصول، در ادامه همراه ما باشید.

کلید و پریز آسیا مدل استیل سفید

معرفی شرکت آسیا الکتریک

شرکت آسیا الکتریک از سال ۱۳۵۹ در زمینه تولید محصولاتی مانند کلید و پریز خانگی و سایر محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت موفق شده‌است تا در طی سال‌ها تلاش خود، به یکی از بهترین تولیدکنندگان صنعت کلید و پریز در ایران تبدیل شود. کلید و پریز آسیا الکتریک دارای تنوع بسیار بالایی است. از این رو توانسته سلیقه و نظر مشتریان زیادی را جلب کند. کلید و پریز آسیا الکتریک دارای گواهینامه و استانداردهای مختلفی است. به طور کلی این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید می‌کند و توانسته بازار داغ فروش کلید و پریز را به خود اختصاص دهد.

ویژگی های کلید پریز آسیا مدل استیل سفید

برای بیان خصوصیات این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شرکت آسیا الکتریک محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین متریال تولید و روانه بازار می‌کند.

• این محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی است و می‌توان سالیان طولانی از آن استفاده کرد.

• قاب این محصول از جنس استیل است که موجب شده‌است کلید پریز آسیا مدل استیل سفید نسبت به سایر کلید پریزها دارای مقاومت و استحکام بالاتری باشد.

• این محصول دارای خاصیت ضد اکسایش و پوسیدگی است و می‌توان آن را به راحتی در هر مکانی نصب کرد.

• رنگ استیل این محصول برای اکثر فضاها مخصوصاً دکوراسیون مدرن امروزی، کاملاً مناسب است.

قیمت کلید پریز آسیا مدل استیل سفید

اگر شما قصد خرید کلید و پریز آسیا مدل استیل سفید را داشته باشید، یقینا قیمت آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی محصولات آسیا الکتریک با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. می توان گفت: در میان محصولات ایرانی، این کلید پریزها علاوه بر کیفیت بالا، دارای استانداردهای روز اروپایی و قیمت مناسب می‌باشند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت کلید پریز آسیا مدل استیل سفید به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید.  آریا ایمن یک سایت فروشگاهی اینترنتی است که شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، تجربه خرید آنلاین کلید و پریز را داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم کلید پریز آسیا مدل استیل سفید دارای تنوع در طرح و مدل های متفاوتی است. می‌توان کلید پریز آسیا مدل استیل سفید را یک محصول زیبا و شیک معرفی کرد. این کلید پریزها دارای کیفیت و دوام بسیار خوبی است و می‌توانید آن را در هر مکانی نصب کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
استیل آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مناسب برای منازل کلاسیک