×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار رنگی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل استار رنگی

کلید و پریز آسیا استار رنگی یکی از ساده‌ترین مدل‌های تولید شده توسط شرکت آسیا الکتریک است که می‌تواند با قاب مربعی خود در هر جایی مورد استفاده قرار گیرد. جنس این کلید و پریز دارای مقاومت بالایی است و از بهترین مواد اولیه در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. این محصول ضد اشتعال است و دارای استحکام و مقاومت بالایی می‌باشد به همین دلیل می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. کلید و پریز آسیا در برابر گرما و سرما و رطوبت آسیب نمی‌بیند و سال‌ها می‌تواند بدون هیچ مشکلی استفاده شود؛ همچنین این محصول در برابر تغییر رنگ و فرم مقاوم است. استفاده از این کلید و پریز به آسانی انجام می‌شود و به راحتی درون دیوار قرار می‌گیرد. این کلید پریز شامل کلید‌های زنگ بیزر، کلید یک پل، کلید دو پل، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، پریز برق ، پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، تلفن دو منظوره، دیمر، کلید کولر و پریز آنتن می‌باشد. این محصولات برای بخش‌های مختلف یک واحد مسکونی یا اداری کافی است و به صورت دو تکه و جداگانه عرضه می‌شود؛ به این معنی که قاب و دکمه جدا می‌باشد و قبل از نصب به هم وصل می‌شود.

کلید و پریز آسیا مدل استار رنگی

رنگ بندی و نصب کلید و پریز آسیا مدل استار رنگی

کلید و پریز آسیا استار در دو رنگ سفید و بژ موجود است که این قابلیت را دارد برای انواع دکوراسیون‌های کلاسیک یا مدرن مورد استفاده قرار گیرد. شکل ظاهری این کلید ساده است و برای خانه یا اداره‌هایی با رنگ و المان‌های ساده بسیار مناسب است، این محصول در کنار سادگی بسیار شیک است. نصب کلید و پریزهای آسیا به آسانی روی محل مورد نظر قرار می‌گیرد و نصب آن به راحتی صورت می‌گیرد. رویه و کادر کلید به پیچ نیازی ندارد و از دو بخش مغزی وسط و یک قاب بیرونی تشکیل شده است که می‌توانید به راحتی آن را نصب کنید.

ویژگی های انواع کلید پریز مدل استار رنگی

کلید پریز آسیا استار از بهترین انواع کلید برق می‌باشد که به دلیل داشتن مزایای بسیار از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین انواع این تجهیزات محسوب می‌شود. به طور کلی ویژگی های انواع کلید پریز مدل استار رنگی عبارت است از:

• کیفیت متریال: کلید و پریز استار با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و طراحی می‌‌شود؛ به همین دلیل دارای کیفیت ممتاز و بسیار بالایی است.

• ظاهری شیک و زیبا: این نوع کلید برق دارای شکل ظاهری شیک و مدرن می‌باشد و رنگی بودن آن باعث شده است که زیبایی کلید را دو چندان کند. همچنین از انواع کلید مدل استار می‌‌توانید در معماری کلاسیک و مدرن استفاده کنید.

• دوام و استحکام بالا: استفاده از مواد مرغوب در تولید کلید پریز آسیا استار رنگی باعث شده است این نوع از کلید پریز دارای عمر مفید بالایی باشد.

• قیمت مناسب و اقتصادی: به رغم دارا بودن این ویژگی ها، کلید پریز مدل استار دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمونه‌های وارداتی خود است.

خرید کلید پریز آسیا

برای خرید آنلاین کلید و پریز آسیا می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مانند سایت آریا ایمن مراجعه کنید تا در سریعترین زمان، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید کنید. آریا ایمن دارای 15 سال سابقه در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های حفاظتی جهت رفاه حال مشتریان خود است. اگر می‌خواهید خرید کلید و پریز آسیا مدل استار رنگی را انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به سایت آریا ایمن اقدام به سفارش کالا کنید. این روش به عنوان آسان‌ترین نوع خرید کلید پریز لاکچری است که دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
استار آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

زیبا،جذاب،چشم نواز