×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل سیلور طرح چوب

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

اگر به دنبال مجموعه‌ای لوکس هستید، از کلید و پریزهای مناسب که شامل کلید، پریز و پریز آنتیک باشد، کلید و پریز آسیا مدل سیلور یک گزینه عالی برای شما می‌باشد. در ادامه به معرفی کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب می‌پردازیم.

کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

کلید و پریز آسیا یکی از بهترین طراح‌هایی می‌باشد که توسط شرکت آسیا الکتریک در ایران تولید و وارد بازار جهانی شده است. شرکت آسیا الکتریک، کلید و پریز را در طرح‌های مختلف و مدل‌های گوناگون تولید کرده است؛ پس شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هر مدل، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و در محیط‌های کاری، منزل، رستوران، کافه‌ها و مراکز درمانی و دیگر مراکز از آن‌ها استفاده کنید. این محصول با توجه به استانداردهای بین المللی و‌ روز دنیا و با کیفیت بسیار عالی متناسب با انواع دکوراسیون‌های داخلی که شامل کلاسیک، مدرن و فانتزی می‌باشد، تولید شده است.

طراحی کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

کلید و پریز آسیا در طرح‌های مختلف و مدل‌های مختلف تولید شده است. شرکت آسیا کلید و پریزهای خود را در ۳ رنگ مختلف از جمله سیلور بژ، سیلور سفید و طرح چوب تولید کرده است تا تنوع رنگی در این محصول افزایش پیدا کند. یکی از مدل‌های پرطرفدار کلید و پریز آسیا که توسط شرکت آسیا الکتریک تولید شده است، کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب می‌باشد. کلید و پریز طرح چوب مناسب با محیط‌هایی است که اکثر عنصر‌ها و وسایل موجود در محیط، از جنس چوب ساخته شده اند. طراحی منحصر به فرد، لوکس و فوق العاده زیبا این محصول باعث شده تا چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

مشخصات فنی کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

کلید و پریز آسیا سیلور طرح چوب دارای مقاومت بسیار عالی و استحکام بالا می‌باشد. جنس بدنه کلید و پریز از پلیمر ABS است که می‌توان از ویژگی‌های آن به مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد. نوع نصب کلید و پریز، به صورت توکار می‌باشد که باعث جمع و جور شدن و ناپدید شدن سیم‌های مربوط به برق می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نوع کلید پریز که از نوع مکانیکی ساده می‌باشد، اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به وجود چراغ داخل آن اشاره کرد. در هنگامی که داخل این محصول جریان برق وجود داشته باشد، شما می‌توانید با استفاده از چراغی که در آن تعبیه شده است، متوجه این موضوع شوید.

خرید کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد کلید و پریز آسیا، شما می‌توانید این کلید پریز را که توسط یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی تولید شده است، خریداری کنید. علاوه بر ویژگی‌های بالا، قیمت مناسب این محصول سبب شده تا این محصول وارد بازار رقابت شود. شما می‌توانید جهت مشاهده لیست قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک  به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک کلید پریز با کیفیت از یک شرکت معتبر ایرانی هستید، کلید و پریز آسیا مدل سیلور طرح چوب یک گزینه عالی برای شما می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آریا ایمن از انواع محصولات در این حوزه بازدید کرده و محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K113-3

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
سیلور آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

با دکوراسیون های طرح چوب منزل و جاهای مختلف خیلی عالی مچ میشه