×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل رز روکار

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • گارانتی 60 ماهه
  • طریقه نصب روکار
  • محصول کشور ایران
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • شرکت سازنده آسیا الکتریک
  • نوع کلید پریز ساده مکانیکی

ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل رز روکار

اگر بخواهید محیط ساختمان و منزل خود را زیبا و شیک کنید چه‌کارهای را در ابتدا انجام خواهید داد؟ پیشنهاد ما را مورد بررسی قرار دهید. در دنیای امروزی وسایل بسیار کوچکی وجود دارد که در عین کوچک بودن یکی از آلمان‌های زیبایی شناخته شده‌اند. این محصول کوچک چیزی به جزء کلید پریز نیست. شما با آن می‌توانید جلوه خاصی به دکوراسیون ساختمان و منزل بدهید. یک نمونه از محصولات آسیا الکتریک را نظر ویژگی مورد بررسی قرار می‌دهیم. این محصول فوق‌العاده در بازارهای امروزی به نام کلید و پریز آسیا رز روکار شناخته شده است. این مدل از محصولات آسیا الکتریک را به دو صورت کامل و تک می‌توان تهیه و استفاده کرد. استفاده از بهترین متریال‌ها در تولید این مدل از کلید و پریز آسیا دوام و کیفیت را بالا برده که بسیار حائز اهمیت است. زیرا بسیاری از خریداران در مرحله اول کیفیت و دوام را مدنظر قرار می‌دهند و بعد به دنبال قیمت و دیگر ویژگی‌ها هستند. تمام مزایای این محصول را مورد بررسی قرار دهید زیرا تجربه نشان داده که یک انتخاب خوب حاصل اطلاعات کامل است پس از آن غافل نشوید.

کلید و پریز آسیا مدل رز روکار

ویژگی های کلید و پریز آسیا مدل رز روکار

در مورد محصولات اولین ویژگی که به ذهن اشخاص خطور می‌کند کیفیت آن است. اما چه چیزهایی منجر به می‌شوند که یک محصول از نظر کیفیت حرف اول را بزند. مواد اولیه اصلی‌ترین گزینه است که باید از بهترین‌ها باشد. شرکت آسیا الکتریک با استفاده از دستگاه‌های مجهز و به‌کارگیری بهترین مواد اولیه محصولی تهیه و تولید کرده است که از نظر کیفیت یک‌ سر و گردن بالاتر از دیگر محصولات است. جنس این مدل از کلید و پریز روکار آسیا از متریال ABS است این جنس مقاومت بسیار بالای در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. مکانیزم جداگانه یکی از ویژگی‌های کلید پریز آسیا رز روکار است که در آن قاب از رویه کلید به ‌راحتی جدا می‌شود.

انواع کلید و پریز آسیا مدل رز روکار

تنوع در محصولات باعث می‌شود که مشتریان بهتر و راحت‌تر وسیله مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند. خوشبختانه طراحان این مورد را مدنظر قرار داده‌اند؛ به‌ طوری ‌که در بازار امروزی شاهد مدل‌های متنوعی از کلید و پریز آسیا رز روکار هستیم. تنوع این مدل شامل:

1 ـ دیمر

2 ـ پریز آنتن

3 ـ کلید کولر

4 ـ پریز برق

5 ـ شاسی راه ‌پله

6 ـپریزهای دو ‌منظوره تلفن

خرید کلید و پریز آسیا مدل رز روکار

اروش‌های خرید را مورد بررسی قرار دهید و با خود بیندیشید که بهترین آن‌ها کدام هستند. روش قدیمی و سنتی یا روش‌های پیشرفته و اینترنتی به نظر شما کدام یک سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود. امروز با ورود به سایت آریا ایمن می‌توانید خرید آنلاین کلید و پریز آسیا الکتریک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

سخن پایانی

اگر به دنبال زیبایی و تنوع هستید باید خاطر نشان شد که کلید و پریز آسیا رز روکار یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است ظاهر زیبا و در کنار رنگ سفید جلوه این مدل را دو چندان کرده است. شما برای تهیه این مدل وارد سایت آریا ایمن شوید نمونه‌ها را مشاهده و در آخر سبد کالایی خود را پر و خرید را نهایی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15122

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
روکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
رز آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

به ساده پسند ها توسیه میشه