×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل دیپلمات

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات

کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات از بهترین مواد، تولید شده است و دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی می‌باشد؛ به طوری که می‌توانند سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این کلید و پریز مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است و به عنوان یک مجموعه کامل برای نیازهای یک ساختمان محسوب می‌شود. این پک شامل کلید یک پل، کلید دو پل، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، پریز برق ساده و پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، زنگ بیزر، تلفن دو منظوره، دیمر، کلید کولر و پریز آنتن می‌باشد. با توجه به نیاز ساختمان این امکان وجود دارد که هر یک از آن‌ها را خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولات مورد نیاز خود را به طور کامل سفارش دهید تا همه آن‌ها یکدست باشند.

کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات

مشخصات کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات

شکل ظاهری کلید و پریز آسیا الکتریک مدل دیپلمات ساده می باشد اما کاملا ظریف و شیک است. همین سادگی محصول باعث شده است که خرید کلید پریز آسیا دیپلمات بسیار مناسب برای محیط‌های اداری یا خانه‌های زیبا با دکوراسیون ساده باشد. همچنین رنگ سفید این کلید و پریز نیز در زیبایی و ساده بودن آن بسیار موثر است. کلید پریز آسیا دیپلمات در کنار ظاهر خاص، ویژگی‌های بسیاری نیز دارند. کیفیت، مهم‌ترین ویژگی آن است که باعث شده این محصول به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار شناخته شود. همچنین در هنگام فروش این محصولات ضمانت نامه‌ای ارائه می‌شود که گواهی بر کیفیت بالای این محصول می‌باشد. در این محصولات قاب، دکمه و مکانیزم جدا هستند. این قطعات در محیط مورد نظر سوار می‌شوند و بعد نصب خواهد شد. رنگ این محصولات سفید است، به همین دلیل این امکان وجود دارد که در هر فضایی از آن‌ها استفاده کرد. این مدل کلید و پریز به آسانی نصب می‌شوند و با استفاده از مکانیزم‌‌های فشرده به آسانی در محل مورد نظر قرار می‌گیرند. روی دکمه یک چراغ کوچک وجود دارد تا شما روشن و خاموش بودن چراغ ها را بتوانید به راحتی تشخیص دهید. این محصول سطح ایمنی بالایی دارد که بسیار اهمیت دارد. جنس بدنه کلید و پریز از پلیمر ABS است به همین دلیل دارای خاصیت‌های حرارتی، شیمیایی و مکانیکی می‌باشد و از مقاومت و دوام بالایی بسیار بالایی برخوردار است.

مهمترین ویژگی کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات

کلید و پریز مدل دیپلمات آسیا یکی از محصولات ویژه برند آسیا به شمار می‌روند و در بسیاری از پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از دلایل این امر طراحی منحصر به فرد این محصول است. این محصولات ظاهر بسیار ساده و خاصی دارند و همین امر باعث شده است که بتوانند قدرت را در کنار سادگی تداعی کنند. طوری که طراحان داخلی بر این عقیده هستند کسانی که به دنبال بازآفرینی محیطی شکوهمند و کلاسیک می‌باشند، می‌توانند این محصولات را خریداری کنند. در ضمن اگر به دنبال جدیدترین مدل کلید و پریز هستید میتوانید محصول مورد نظر خود را از وب سایت آریا ایمن پیدا کنید. 

خرید کلید و پریز مدل دیپلمات آسیا

اگر شما می‌خواهید محصولات مدل دیپلمات آسیا را خریداری کنید، خرید شما می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری انجام گیرد که هر کدام دارای مزایایی است. در صورت خرید اینترنتی در زمان و وقت خود صرفه جویی می‌کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کلید و پریز آسیا به فروشگاه معتبر آریا ایمن مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که می‌خواهید خرید اینترنتی کلید و پریز ارزان را انجام دهید یا قصد دارید اطلاع از قیمت کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات کسب کنید، می‌توانید به سایت اینترنتی آریا ایمن مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K112

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
دیپلمات آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

ساده و زیبا،چشم نواز.