×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پدیده آبی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی

شاید برای خیلی از افراد ملموس نباشد اما کلید پریز می‌تواند اثرات مثبتی بر دکوراسیون منزل شما بگذارد زیرا دارای طرح‌ و رنگ متفاوتی بوده و امکان انتخاب آن با توجه به سلیقه خود فرد امکان‌پذیر می‌باشد. در بازار نیز برندهای زیادی اقدام به طراحی و ساخت انواع کلید پریز می‌کنند که به خوبی توانسته‌اند نیاز مردم را رفع کنند اما در این میان برندهای ایرانی باکیفیتی نیز یافت می‌شود که رقیب سرسختی برای نمونه‌های خارجی مشابه خود خواهند بود. از آنجا که یکی از فاکتور های بسیار مهم در انتخاب کلید و پریز قیمت کلید و پریز می‌باشد برندهای ایرانی توانسته اند در این مورد گزینه بسیار خوبی برای انتخاب باشند. یکی از این برندها آسیا الکتریک می‌باشد که ما نیز در این مقاله قصد داریم راجع به کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی به شما ارائه خواهیم کرد.

کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی

معرفی کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی

یکی از نیازهای اساسی هر ساختمان، کلید پریز می‌باشد که فاکتورهای زیادی می‌تواند در انتخاب و خرید آن تاثیرگذار باشد. کلید پریز آسیا مدل پدیده آبی یکی از محصولات موجود در بازار است که دارای طراحی ساده و مینیمال می‌باشد که در عین سادگی طرز استفاده از آن نیز بسیار راحت می‌باشد.این محصول در چهار رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود که رنگ آبی آن بسیار زیبا بوده و می‌تواند به خوبی با دکوراسیون منزل شما مچ شده و جلوه بسیار زیبایی را به آن ببخشد.

مشخصات ظاهری کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی

این محصول به صورت یک قاب مربعی شکل طراحی می‌شود که رنگ قاب آن آبی بوده و رنگ کلید وسط سفید می‌باشد. این طراحی ساده و کاربردی امکان نصب آسان آن را فراهم می‌کند و به همین دلیل افراد زیادی این کلید پریز را برای دیوار منزل خود انتخاب می‌کنند. جنس بدنه این محصول از بهترین متریال موجود در بازار است که باعث می‌شود کیفیت آن بسیار بالا رود و بتواند مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته باشد و به راحتی آسیب نبیند. عمر بالای کلید پریز آسیا مدل پدیده آبی باعث خواهد شد خرید آن انتخابی برای یک عمر منزل شما باشد.

خرید کلید و پریز آسیا مدل پدیده آبی

مشخصات فنی و ظاهری کلید پریز آسیا باعث خواهد شد خیلی از افراد بخواهند برای خرید آنلاین کلید و پریز آسیا اقدام کنند تا بتوانند آن را به صورت تکی یا عمده خریداری نمایند. این محصول به صورت عمده در جعبه‌های 200 عددی قاب و تکمه و مکانیزم جداگانه ارائه می‌شود؛ که می‌تواند به راحتی نیاز یک ساختمان چند واحدی را تأمین کرده و باعث خواهد شد کلید پریز کل ساختمان با یک شکل واحد نصب شوند.

سخن آخر

در طراحی دکوراسیون منزل کلید پریز نیز دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌باشد؛ زیرا می‌تواند در زیبایی و جلوه دیوارها تأثیرگذار باشد. اغلب این کلید پریزها دارای رنگ‌بندی مختلف بوده که امکان مچ شدن آن با کاغذ دیواری‌ها نیز وجود دارد و می‌تواند برای اغلب افراد با سلیقه‌های مختلف گزینه مناسبی باشد. کلید پریز آسیا مدل پدیده آبی نیز یکی از محصولات پر طرفدار در بازار می‌باشد که امکان خرید آنلاین کلید و پریز آسیا در آریا ایمن وجود دارد زیرا این سایت یعنی فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مجهز به تجهیزات الکتریکی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K103-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پدیده آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

برای جاهای فانتزی عالیه