×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پدیده بژ

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل پدیده بژ

در طراحی و ساخت یک ساختمان شیک حتی جزییات نیز دارای اهمیت است‌‌ زیرا می‌تواند به واحد مسکونی جلوه زیبایی ببخشد‌. کلید و پریز آسیا از برندهای پر فروش کلید و پریز ایرانی است که یکی از همین جزییاتی است که دارای رنگ‌ها و طرح‌های زیادی در بازار می‌باشد و می‌توان آن را با توجه به سلیقه و دیزاین منزل انتخاب کرد. اما عملکرد این وسیله نیز دارای اهمیت بالایی می‌باشد زیرا در طول روز ممکن است افرادی زیادی سراغ کلید و پریز رفته و بخواهند از طریق آن چراغ یا هر اتصال برقی دیگری را قطع یا وصل کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم کلید و پریز آسیا پدیده بژ آشنا شده و مشخصات آن را بررسی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

کلید و پریز آسیا مدل پدیده بژ

مشخصات کلید و پریز آسیا مدل پدیده بژ

صنایع آسیا الکتریک یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1359 شروع کرد و امروزه توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. یکی از محصولات این شرکت، کلید و پریز می‌باشد که دارای طراحی ساده اما کاربردی می‌باشد که می‌تواند علاوه بر تامین نیاز یک ساختمان، جلوه زیبایی نیز به آن ببخشد. طراحی ظاهری این محصول به شکل یک قاب مربعی شکل به رنگ بژ می‌باشد که استفاده از آن بسیار راحت بوده و البته نصب آن نیز به راحتی انجام می‌پذیرد. این محصول دارای رنگ‌بندی متفاوتی می‌باشد اما کلید پریز آسیا پدیده بژ با رنگ متفاوت خود می‌تواند به راحتی با رنگ کاغذ دیواری و یا دیگر اجزای منزل شما ست شده و محیط اطراف را زیباتر سازد.

قیمت کلید و پریز آسیا مدل پدیده بژ

کلید پریز آسیا پدیده بژ به صورت قاب و تکمه به بازار عرضه می‌شود و دارای مکانیزم جداگانه است. باید بدانید هنگام خرید کلید و پریز آسیا به صورت عمده، جعبه‌های 200 عددی قاب و تکمه و جعبه‌های 200 عددی مکانیزم جداگانه به شما ارائه خواهد شد که دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و خریدی بسیار به صرفه محسوب می‌شود. البته نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن عنوان کرد زیرا قیمت آن با توجه به شرایط بازار تغییر خواهد کرد و باید برای اطلاع از آن به وب‌سایت‌های معتبر فروش کلید و پریز مراجعه نمود. به یاد داشته باشید فاکتور قیمت بسیار بستگی به تعداد کلید و پریز خریداری شده دارد و باید آن را مورد توجه قرار دارد.

سخن آخر

یکی از محصولات بسیار پر طرفدار در بازار کلید و پریز آسیا مدل پدیده بژ می‌باشد که می تواند به خوبی با طراحی ساده اما زیبای خود وسیله‌ای بسیار کاربردی برای منزل شما باشد. این کلید با رنگ بژ خاص خود می‌تواند با رنگ دکوراسیون شما مچ شده و جلوه بسیار زیبایی را به منزل خواهد بخشد. علاوه بر طراحی ساده و کاربردی، این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد که می‌تواند خریدی به صرفه برای مشتری محسوب شود به خصوص زمانی که به صورت عمده خریداری شود. آریا ایمن یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش انواع محصولات الکتریکی است که دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و می‌توان به راحتی با مراجعه به وب‌سایت آن‌ها جهت سفارش اقدام نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K103-4

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پدیده آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

طیف رنگی متفاوت