×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه قرمز

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز

طراحی زیبا و تنوع بالا در تولید کلید و پریز باعث شده این محصول علاوه بر کاربرد فراوان از جنبه دکوری نیز برخوردار باشد. با توجه به افزایش تقاضا و کارایی زیاد کلید و پریز در بازار شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. در ادامه به معرفی کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز می‌پردازیم.

کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز

مشخصات کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز

کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز ساخت ایران است و از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت بسیار عالی تولید و عرضه می‌شود. این محصول تشکیل شده از ۲ بخش قاب و مکانیزم درونی است. کلید و پریز برق آسیا از چند رنگ تولید و در بازار موجود می‌باشد.از مشخصات بارز این محصول می‌توان به مدرن بودن آن اشاره کرد که بدون نیاز به پیچ و مهره قابل نصب در دیوار خواهد بود.

ویژگی های کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز

کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز علاوه بر ظاهر زیبا دارای ویژگی‌های فراوانی نیز می‌باشد. کیفیت استاندارد و ممتاز این محصول از جمله ویژگی‌های آن است که در ساخت و تولید این کلید و پریز آسیا مواد اولیه مرغوب به کار رفته است.رنگ‌های متنوع این محصول از دیگر مزیت‌های کلید و پریز پارسه قرمز می‌باشد. همچنین استحکام و مقاوم بودن این محصول در برابر ضربه از ویژگی‌های دیگر آن است که از عمر بالایی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این مزیت‌ها این محصول دارای قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی می‌باشد.

انواع کلید و پریز

امروزه با توجه به نیاز افراد کلید و پریزها نیز برای استفاده در مکان‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. انواع کلید و پریز شامل موارد زیر می‌باشد.

کلید با سنسور حرکتی

این نوع از کلیدها مناسب مکان‌هایی است که لزومی ندارم لامپ آن جا به طور دائم روشن باشد مثل راه‌ پله‌ها، حیاط و ... این محصول به گونه‌ای طراحی شده که در صورت حضور در آن محیط به صورت خودکار سنسور آن فعال شده و روشن خواهد شد. بنابراین با استفاده از این محصول در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد.

کلید دیمر

کاربرد این نوع کلید در مکان‌هایی است که نور آن به صورت یکنواخت و کم باشد. کلید دیمر قادر به تنظیم نور خواهد بود و معمولا مناسب برای مکان‌های مثل سالن تئاتر و... خواهد بود.

پریز برق یوپی اس

پریز یو پی اس در واقع رابط بین دستگاه و منبع ذخیره برق است و زمانی که با مشکل قطعی برق مواجه شوید دستگاه روشن می‌ماند.

پریز برق ارت دار

این نوع پریز به یک سیم ارت دار مجهز می‌باشد و برای تخلیه شدن بار الکتریکی به زمین وصل می‌شوند. در واقع با استفاده از این سیم انتقال الکتریسیته ساکن که در مدار تخلیه شده و از برق گرفتگی اشخاص جلوگیری خواهد کرد.

سخن پایانی

یکی از لوازم پر مصرف در جامعه در زمینه الکتریکی کلید و پریزها هستند. این محصول دارای تنوع بالا و کاربرد فراوانی نیز دارند. برای خرید اینترنتی کلید و پریز لاکچری و همچنین این محصول می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید. کلید و پریز آسیا مدل پارسه قرمز که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K105-3

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پارسه آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

زیبا و مقاوم