×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه آبی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل پارسه آبی

امروزه کلید پریز در طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. کلید و پریز ها با طرح های ساده، مدرن، فانتزی و... در محیط‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.در ادامه مطلب به معرفی کلید و پریز آسیا مدل پارسه آبی می‌پردازیم.

کلید و پریز آسیا مدل پارسه آبی

مشخصات کلید و پریز آسیا پارسه آبی

کلید و پریز پارسه آبی محصول شرکت داخلی آسیا الکتریک است. این شرکت محصول خود را با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می‌کند که با نمونه خارجی برابری می‌کند. قطعات تشکیل دهنده این محصول شامل دو قسمت قاب و مکانیزم درونی می‌باشد. همچنین کیفیت بالا و قیمت کلید و پریز آسیا باعث شده تا این محصول مورد توجه قرار گیرد.

ویژگی های کلید و پریز آسیا پارسه آبی

کلید و پریز آسیا پارسه آبی دارای تنوع فراوان که هر کدام از مدل‌های این محصول برای انجام کاری طراحی شده‌اند. این محصول از دو بخش مکانیزم درونی کلید و پریز و قاب ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ظاهر شیک و مدرن این کلید پریز اشاره کرد که پاسخگوی همه سلیقه‌ها خواهد بود.

انواع کلید و پریز آسیا پارسه آبی

امروزه با توجه کاربرد فراوان کلید و پریز شرکت‌های تولید کننده نیز تنوع محصولات خود را بالا برده و طبق نیاز مصرف‌کننده انواع کلید و پریز را تولید و عرضه می‌کنند. بنابراین انواع کلید و پریز شامل:

• کلید تک پل: این کلید وسیله برای قطع و وصل کردن مدار در یک نقطه است.

• کلید دو پل: این نوع کلید از دو کلید تک پل تشکیل شده که هر کدام برای قطع و وصل کردن قسمت مشخص شده کاربرد دارند.

• کلید تبدیل: این نوع از کلید نیز مانند کلید تک پل است با این تفاوت که کلید تبدیل دارای سه پیچ است.

• کلید صلیبی: این مدل نیز برای خاموش و روشن کردن یک یا چند لامپ در چند نقطه مختلف کاربرد دارد.

• کلید راه پله: این نوع کلید از نوعی شاستی برخوردار است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند، تا با فشردن آن لامپ مورد نظر در زمان معین روشن و سپس خاموش شود.

• کلید زنگ: کلید زنگ نیز مانند کلید تک پل می‌باشد اما تفاوتی که با آن دارد این است، که هنگامی که آن را فشار می‌دهید توسط فنری که پشت آن تعبیه شده با حالت اول باز می‌گردد. بنابراین با فشردن این کلید زنگ به صدا در می‌آید و به محض برداشتن دست قطع می‌شود‌.

• پریز آنتن مرکزی: این نوع پریز در مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها کاربرد فراوان دارند و جهت متصل کردن فیش آنتن به گیرنده تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

• پریز یواس بی: یکی از پر کاربرد‌ترین نوع پریز، پریزهای دارای پورت یو اس بی هستند این محصول علاوه بر مصرف در مکان‌های مسکونی در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که پر رفت و آمد باشد بسیار کاربردی خواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید. استفاده از لوازم الکتریکی در اماکن مختلف بیش از پیش رواج یافته است. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید. در این مطلب کلید و پریز پارسه آبی آسیا الکتریک را معرفی کردیم از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K105-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پارسه آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مناسب برای فضا های فانتزی و شاد