×
برند:
دسته بندی: آیفون تصویری

مانیتور آیفون تصویری آلدو V416M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
گارانتی تعویض: دارد - 1 سال
مدت گارانتی تعمیر: 36 ماهه پارسیان تصویر فدک
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری آلدو مدل V416M

شرکت آلدو سعی کرده همیشه نوآفرینی و تنوع را در محصولاتش ارائه دهد تا بتواند برای همه سلیقه ها و خواسته ها نمونه ای در میان محصولات خود داشته باشد. آیفون تصویری آلدو مدل V416M از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی خود یعنی آیفون تصویری آلدو مدل V414M دارد تنها تفاوتی که در ظاهر آن ها وجود دارد این است که به جای قرار گرفتن سه دکمه در کنار صفحه نمایش چهار دکمه در قسمت پایین مانیتور قرار گرفته است که هم برای تنوع در ظاهر و هم برای بیشتر شدن گزینه های انتخاب توسط مشتریان آیفون تصویری است. این مانیتور دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع LED می باشد  و تنها قابل اتصال به یک پنل است که شاید این یک عیب برای این محصول به نظر برسد که برای ساختمان های دو دهنه کارایی ندارد البته این مدل با داشتن قابلیت حافظه داخلی و ارتباط با نگهبانی می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک آیفون تصویری با داشتن قابلیت های در حد متوسط باشند.

بسته آیفون تصویری آلدو مدل V416M شامل این موارد می باشد :

مانیتور تصویری 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه یک کانکتور 5 پین و یک کانکتور 2 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری مدل V416M

آیفون تصویری آلدو مدل V416M در اندازه کوچک طراحی شده است که صفحه نمایش آن در یک کادر مشکی رنگ قرار گرفته شده و نام برند آلدو به رنگ سفید زیر آن حک شده است، رنگ قاب این مانیتور سفید می باشد که با قرار گرفتن در کنار رنگ مشکی زیبایی خاصی به آن داده است که با هر بار استفاده آن احساس خوشایندی در وجود هر مخاطبی ایجاد می شود کلید هایی که برای انجام خدمات اصلی این دستگاه بکار می رود دارای ظاهری دایره ای شکل دارند  و یک LED بسیار کوچک در قسمت پایین مانیتور قرار دارد که اگر به رنگ سبز بود یعنی دستگاه روشن است در غیر این صورت نشان از خاموش بودن دستگاه دارد. هندست این مانیتور که کمی بزرگتر از خود مانیتور است در قسمت سمت چپ مانیتور قرار دارد که به خاطر طراحی و ارگونومی خاص اش بسیار سبک و خوش دست است. این دستگاه دارای عرض 21.6 سانتی متر و طول 12.9 سانتی متر و عمق 3.9 سانتی متر است و همچنین وزن این دستگاه 850 گرم است .

مشخصات فنی مدل V416M

آیفون تصویری آلدو مدل V416M می تواند جوابگوی نیاز های بیشتر مشتریان آیفون تصویری باشد چرا که این محصول از لحاظ مشخصات فنی در رده متوسط محصولات آیفون تصویری قرار می گیرد.

اگر چه این دستگاه از قابلیت ارتباط داخلی و انتقال زنگ پشتیبانی نمی کند. ولی از قابلیت هایی همچون ارتباط با نگهبانی و حافظه ی داخلی برای ذخیره ی تصاویر عکسبرداری شده پشتیبانی می کند.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری آلدو مدل V416M می پردازیم :

صفحه نمایش مدل V416M

آیفون تصویری آلدو مدل V416 دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچ است که زاویه دید قابل قبولی را به مخاطب می دهد اما اگر به دنبال یک صفحه نمایش بزرگ تر می گردید می توانید آیفون تصویری آلدو مدل V725M را امتحان کنید که دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است، استانداردی که در این صفحه نمایش بکار رفته LED می باشد که در نتیجه کیفیت تصویر بالایی را به مشتری می دهد.

رابط کاربری و کلید ها در مدل V416M

شرکت آلدو سعی کرده در طراحی محصولاتش از یک رابط کاربری ساده استفاده کند که نکته  مهمی در طراحی آیفون های تصویری است. مشتریان آیفون های تصویری از آنجا که تمامی اقشار را در بر می گیرد بنابراین ساده بودن استفاده از آن بسیار ضروری است. آیفون تصویری آلدو مدل V416M دارای 4 کلید مکانیکی دایره ای شکل است که به ترتیب از سمت چپ برای نشان دادن تصویر بیرون محوطه استفاده می شود و کلید دوم از چپ برای باز کردن درب ساختمان استفاده می شود و کلید سوم  برای ارتباط با نگهبانی و کلید چهارم برای دسترسی به منوی این مانیتور استفاده می شود و همچنین در قسمت زیرین این مانیتور یک دکمه برای خاموش و روشن کردن این دستگاه وجود دارد.

اسپیکرهای بکار رفته در هندست این مانیتور از کیفیت بالایی برخوردارهست که یک صدای واضح و بدون نویز را در اختیارمخاطب می گذارد.

حافظه داخلی مدل V416M

آیفون تصویری آلدو مدل V416M از سری محصولاتی است که از حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این روزها حافظه دار بودن آیفون تصویری یک نکته بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌رود  و از قابلیت هایی است که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، این قابلیت باعث می شود شما به وسیله دکمه مخصوص به عکسبرداری از محوطه بیرون یا مخاطب مورد نظرتان عکسبرداری کنید و همچنین می توانید این قابلیت را به صورت خودکار تنظیم کنید که هر گاه کسی زنگ واحدتان را زد بدون اینکه شما هندست را برداشته و دکمه مخصوص عکس گرفتن را بزنید به صورت خودکار از مخاطب پشت درب عکسبرداری کند و در حافظه داخلی ثبت کند این ویژگی می‌تواند زمان‌هایی که در خانه حضور ندارید بسیار کاربردی باشد به وسیله این قابلیت می‌توانید تا  200 عکس را در حافظه داخلی مانیتور ذخیره کنید و در صورت نیاز می‌توانید با اضافه کردن یک حافظه MICRO SD حجم ذخیره سازی را افزایش داده که علاوه بر ذخیره عکس توانایی ذخیره چندین فیلم کوتاه 15 را داشته باشید.

قابلیت ارتباط با نگهبانی وافزودن گوشی موازی

آیفون تصویری آلدو مدل V416M ازقابلیت ارتباط با نگهبانی پشتیبانی می کند به طوری که هرزمان خواستید با نگهبانی ارتباط برقرار کنید می توانید تنها با نگه داشتن کلید مخصوص به این کار به مدت چند ثانیه و در صورت زدن بوق آزاد با قسمت نگهبانی ارتباط برقرار کرد، قابلیت افزودن گوشی موازی یکی از قابلیت های خوب این دستگاه می باشد که می توانید به جای یک مانیتور از چند مانیتور در خانه تان استفاده کنید به عنوان مثال می توانید یک مانیتور در قسمت درب ورودی واحد نصب کرد و یک مانیتور در اتاقتان نصب کنید که در صورت زنگ خوردن واحدتان بتوانید از اتاق خود درب را باز کنید.

جمع بندی و گارانتی آلدو

آیفون تصویری آلدو مدل V416M مناسب برای افرادی است که قابلیت هایی مثل ارتباط داخلی یا انتقال زنگ برایشان مهم نیست و فقط به دنبال یک آیفون تصویری با کیفیت هستند که قیمت قابل قبولی نیز داشته باشد.

همانطور که کیفیت یک محصول نشان از با ارزش بودن آن محصول است تضمین ماندگاری این کیفیت کامل کننده ی این اصل مهم است. شرکت آلدو با گارانتی 36 ماهه ی محصولات خود که یک سال اول آن تعویض است خیال مشتریانش را از خرید محصولاتش راحت می کند.

آیفون تصویری آلدو مدل V416M و رقبا

از آنجا که در هر کسب و کاری وجود رقبا یک مسئله کاملا عادی و طبیعی است بازار آیفون های تصویری هم از این قاعده مستثنی نیست شرکت آلدو رقیب های بسیار جدی در حوزه تولیدات آیفون تصویری و جک های پارکینگ دارد شرکت‌هایی همچون  تابا الکترونیک ، سوزوکی ، الکتروپیک که توانسته اند در تولیدات خودشان بسیار خوش بدخشند. از رقبای جدی این محصول آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-415M است که از لحاظ قیمتی و مشخصات دقیقا مشابه با آیفون تصویری آلدو مدل V416M است و از دیگر مدل هایی که قابل مقایسه با این محصول آلدو است آیفون تصویری سیماران مدل HS-40TK-M100 است که از قابلیت اتصال به دو پنل  و  حافظه داخلی نیز پشتیانی می کند و همچنین قابلیت ارتباط با نگهبانی را نیز داردکه با گارانتی 36 ماهه به فروش می‌رسد.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از آیفون تصویری آلدو مدل V416M با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E6124

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آلدو
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/05/19

سلامالان دقیق 2 ساله که ما داریم از این مانیتور استفاده میکنیم خیلی خوب و عالی بوده تا حالا حتی یه مشکل کوچیکم براش پیش نیومده و از همه مهمتر اینکه گارانتی 3 ساله ای که داره خیال ما رو خیلی راحتتر کرده ممنون از سایت محشرتون.

5.0
1398/05/06

کیفیت صداش خیلی خوبه بدونه خش خش کردنه و از طرفیم تصویر خیلی عالی و واضحی داره با این همه کیفیت عالی قیمت خیلی خوب و بصرفه ای داره خیلی راضی هستیم ازش .

5.0
1398/04/23

سلام ممنون از فروش ویژتون تونستم باقیمت خیلی پایین تر از قبل بخرم و از خریدم خوشحالم.

5.0
1398/04/01

سلام علاوه بر کیفیت صداش که خیلی رسا و بی خش خشه کیفیت تصویرشم عالیه واز همه مهمتر اینکه خیلی ظاهر شیکو قشنگی داره ممنون از رهنمایی آریا ایمن و سایت خوبتون.