×
برند:

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ آلدو KB-600

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

نوع و مدل جک: بازویی،KB-600
تحمل وزن هرلنگه: 400 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2.5 متر
مدت گارانتی: 24 ماهه آلدو
امکان تنظیم سه سرعته: دارد
تعداد تردد درهرساعت: 40 بار
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
قابلیت راه انداز آرام : دارد(Soft Start)
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,600,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ آلدو مدل KB-600

جک پارکینگ، به منظور باز و بسته شدن خودکار درب‌ها، استفاده می‌شود. شرکت تولیدی آلدو، یکسری تغییرات جدید در مدار کنترل و جک‌های مدل 600 این محصول، ایجاد کرده است. ساختار جک پارکینگ آلدو مدل 600 به صورت پلمپ شده است؛ درنتیجه امکان نفوذ آب و گردوغبار به درون آن، وجود ندارد و می‌توان آن را در محیط‌هایی که رطوبت دارند، نصب کرد. طراحی این جک، به گونه‌ای هست که بیشتر در درب‌های سنگین و با عرض طولانی، استفاده می‌شود.

بررسی ظاهری جک برقی پارکینگ آلدو مدل AL-600

جک پارکینگ آلدو که نمونه‌ای از جک‌های مورد استفاده در درب‌های اتوماتیک بوده و دارای یکسری ویژگی‌هایی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

نوع و مدل جکی که در این محصول به کار رفته است به صورت بازویی و 600-KB است. هر لنگه درب، توانایی آن را دارد که 400 کیلوگرم، وزن را تحمل کند. حداکثر عرضی که هر لنگه دارد به اندازه 2/5 متر است. توانایی باز شدن به تعداد 40 بار در هر ساعت را دارد. این قابلیت وجود دارد که هر لنگه در به صورت جداگانه باز شود تا امکان تردد موتور و افراد در آن، فراهم شود.

تحمل وزن تا 400 کیلوگرم

مناسب هر لنگه درب تا 2/5 متر

قابلیت برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه درب

حرکت یکنواخت بدون صدا و ضربه

مقاوم در برابر فشار مخالف

زاویه چرخش 120 درجه

قابلیت برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه درب

دارای 2 سرعت اولیه و ثانویه

جریان مصرفی 1.2 تا 1.8 آمپــر

قدرت موتور 280 وات

اقلام همراه جک پارکینگی برقی آلدو مدل KB-600

جک پارکینگ آلدو مدل 600، برای اینکه عملکرد کاملی داشته باشد، دارای یکسری اقلام است. این اقلام شامل یک عدد برد یا جعبه کنترل، 2 عدد ریموت، یک عدد فلاشر، دو عدد فتوسل، یراق آلات و برگه راهنمای نصب و گارانتی محصول است. برای خرید جک آلدو نسبت به خرید جک پارکینگ جی آر 600، به سرمایه کمتری نیاز است.

برد یا جعبه کنترل(یک عدد)

مجهز به ریموت (2 عدد)

فلاشر (یک عدد)

فتوسل (2 عدد)

یراق آلات 

دفترچه راهنما و گارانتی

بررسی فنی جک اتومات آلدو مدل AL-600

جک پارکینگ آلدو مدل 600، به گونه‌ای طراحی شده است که عملکرد الکترومکانیکی آن بسیار بالا است. شفت به کار رفته در جک آلدو، بلند است. طراحی آن به نحوی بوده که توسط ریموت، کنترل می‌شود. این امکان وجود دارد که قفل برقی در جک پارکینگ، نصب شود. مجهز به سیستمی است که به صورت خودکار، موانع موجود را شناسایی می‌کند. ولتاژ مصرفی جک، به میزان 220 ولت است. میزان دمایی که می‌تواند تحمل کند و به فعالیت خود ادامه دهد چیزی بین 10- تا 60 درجه سانتی‌گراد است. شرکت سازنده آن، 24 ماه گارانتی برای محصول در نظر گرفته است. درنهایت باید بگوییم که به دلیل شفت بلند و قوی بودن موتور جک، فشار وارد شده به موتور کم است؛ درنتیجه عمر مفید جک بالا می‌رود.

رقبای موجود برای جک برقی آلدو مدل 600

قیمت جک آلدو مدل 600، برای آن دسته از افرادی که به دنبال محصول ارزان‌تری هستند، مناسب است؛ چراکه، قیمت تولیدی این جک، نسبت به رقبای آن، کمتر است. از جمله برندهایی که جزو رقبای آلدو به حساب می‌آیند می‌توان به جک سیماران 6S ، تابا و جک وی تو 600 اشاره کرد که قیمت فروش محصولات آن‌ها بسیار بیشتر از برند آلدو است. ولی از آنجا که برند آلدو، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است، قیمت مناسبی نسبت به رقیبان خود دارد و تا یک سال قابل تعویض است، می‌توان گفت گزینه مناسبی برای خرید است.

سخن پایانی

اگر در ساختمانی تردد زیاد است و نیاز به دربی دارد که دارای مقاومت بالایی باشد، ما به شما درب‌های اتوماتیک با جک آلدو مدل 600 را پیشنهاد می‌دهیم. جک پارکینگ آلدو که طراحی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است به دو صورت بازویی و ریلی در بازار موجود است و به درب کمک می‌کند تا بدون ایجاد هیچ صدایی و در کم‌ترین زمان ممکن، باز و بسته شود. کنترل جک آلدو، به وسیله ریموت آن انجام می‌شود. با خریداری این محصول، می‌توانید از گارانتی تعویض و تعمیر قطعات آن، بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت لزوم به سایت آریا ایمن، مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J1402

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آلدو
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
400 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/05/16

سلام ما این جک رو واسه درب ساختمونون نصب کردیم همه همسایه ها ازش راضی هستن با اینکه ترددمون خیلی بالاس ولی خداییش کارش خیلی خوب بوده و تا حالا هیچ مشکلی براش پیش نیومده .

5.0
1398/03/01

باز و بسته سدن 40بار در ساعت ...پیچ های قاب موتور استیله که به راحتی پس از گذشت زمان طولانی باز بسته میشه..بلیرینگش ساخت زاپن که با عملکرد بسیار نرم بدونه صدا سر موتور ابککاری شده