×
برند:

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ آلدو KB-400

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی،KB-400
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 350 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2 متر
مدت گارانتی: 24 ماهه آلدو
قابلیت تنظیم سه سرعته: دارد
تعداد تردد درهرساعت: 40 بار
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
قابلیت راه انداز آرام : دارد(Soft Start)
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,100,000 تومان
6,850,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ آلدو مدل 400

جک پارکینگ، قطعه‌ای کاربردی در ساختار درب‌های اتوماتیک است. در واقع، درب‌های اتوماتیک برای باز و بسته شدن، نیاز به عنصری دارند که این کار را انجام دهد. به همین منظور، این قطعه از داخل درب، در آن جایگذاری شده است تا با زدن دکمه ریموت، درب به راحتی باز و بسته شود. از برندهای ایرانی که به فعالیت در زمینه تولید این محصول می‌پردازد، برند آلدو است که تنوع تولید محصول جک آن در دو مدل 400 و 600 است. ما در این مطلب سعی داریم به بررسی جک پارکینگ آلدو مدل 400 بپردازیم.

جک پارکینگی آلدو مدل KB-400

بررسی ظاهری جک آلدو مدل 400-AL

جنس بدنه جک آلدو مدل 400، از فولاد ساخته شده است و از مقاومت بالایی برخوردار است. اندازه بازوهای استفاده شده در جک، 80×28×36 است که وزن دو بازوی موجود باهم، 20 کیلوگرم می‌شود. این بازوها قابلیت آن را دارند که در سه سرعت مختلف تنظیم شوند. برای اینکه ایمنی بیشتری در درب‌ها برقرار باشد، شروع باز شدن درب، به آرامی انجام می‌شود. ساختار جک توانایی آن را دارد تا توسط 90 ریموت، کنترل شود. بلبرینگ‌های جک، توسط کشور ژاپن ساخته شده است و کارکرد نرم و بی‌صدایی دارند. سازندگان سرشفت موتور، برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و پوسیده شدن این قطعه در جک، آن را آبکاری می‌کنند.

موتور استفاده شده در جک، از نوع دائم کار انتخاب شده است تا در صورت باز و بسته شدن مکرر آن، مقاومت حرارتی داشته باشد. برای اینکه دنده‌ها دچار خوردگی نشوند، جنس مواد به کاررفته در چرخ‌دنده‌ها آلومینیوم – برنز است.

اقلام همراه جک برقی آلدو مدل 400-KB

پک جک آلدو شامل یکسری اقلام شامل دو عدد بازوی جک 40 سانتی‌متری، 2 عدد ریموت، 1 جفت چشمی، مدار کنترل باکس و ترانس، 2 عدد کلید خلاص کن، فلاشر چشمک‌زن، 2 پک یراق آلات، راهنمای نصب جک به همراه برگه گارانتی است. به منظور خرید جک پارکینگ آلدو 400، می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

برد یا جعبه کنترل(یک عدد)

مجهز به ریموت (2 عدد)

فلاشر (یک عدد)

فتوسل (2 عدد)

یراق آلات 

دفترچه راهنما و گارانتی

بررسی فنی جک پارکینگی آلدو مدل 400-AL

جک آلدو به کار رفته در درب‌های اتوماتیک، قابلیت‌های زیر را به درب‌ها می‌دهد:

● هر لنگه درب می‌تواند به میزان 350 کیلوگرم و با عرض 2 متر، باز و بسته شود. این توانایی در هر یک ساعت، به تعداد 40 مرتبه انجام می‌شود.

● هر لنگه را می‌توان در سه سرعت مختلف، تنظیم کرد.

● می‌توان هر لنگه را طوری تنظیم کرد که در زمان‌های متفاوت از یکدیگر باز و بسته شوند و در هنگام شروع، حرکت آرامی داشته باشند.

● چشم الکترونیکی آن بسیار پایدار است و آب به آن راه پیدا نمی‌کند از این رو نوسانات برق، روی آن اثر ندارد، به همین دلیل است که رتبه امنیتی IP44 را از آن خود کرده است.

● برای اینکه جک بتواند عملکرد خود را در درب‌های اتوماتیک نشان دهد برای باز و بسته شدن درب، از ریموت استفاده می‌شود. این ریموت، دو دکمه دارد که می‌توان بازوی درب‌ها را در سه سرعت متفاوت تنظیم کرد. میزان فاصله‌ای که ریموت، آنتن می‌دهد به اندازه 10 متر است.

مناسب تردد ساختمان تا 10 واحد

فلاشر و فتوسل

وزن خالص هر لنگه 350 کیلوگرم

طول هر لنگه 2 متر

دارای 2 سرعت اولیه و ثانویه

زاویه چرخش 90 درجه

حرکت یکنواخت و بی صدا

دارای کارت گارانتی و راهنمای فارسی

رقبای جک پارکینگ آلدو مدل 400

قیمت جک آلدو 400، در مقابل رقبای آن همچون جک سوزوکی SZ-400 یا جک سیماران  4S ارزان‌تر است. در واقع می‌توان گفت، جک سوزوکی SZ-400 هیچ برتری نسبت به جک آلدو ندارد فقط قیمت بالاتری دارد. رقیب دیگری که برای محصولات آلدو می‌توان در نظر گرفت، پال مدلX2  یا جک وی تو کالیپسو calypco400 است که تفاوت آن‌ها در مشخصات فنی بازوها، است.

سخن پایانی

جک آلدو، مربوط به سری محصولات تولیدی شرکت آلدو است. شرکت آلدو، چندین سال است که اقدام به تولید این محصول کرده است. وجود جک پارکینگ، برای باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک، جزو الزامات است که سبب راحتی عملکرد درب، می‌شود. جک پارکینگ آلدو 400، نمونه‌ای از جک‌های مورداستفاده در درب‌های اتوماتیک است. این محصول بیشتر در ساختمان‌هایی به کار می‌رود که تعداد واحدهای آن زیر 10 واحد است و میزان تردد در آن‌ها کم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J1401

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آلدو
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
350 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/05/06

با توان جا به جایی هر لنگه درب به وزن 350 کیلو گرم و طول هر لنگه درب 2متر و قابلیت تنظیم سه سرعته برای هر لنگه در به صورت مجزا برخورداره و این خیلی خوب وعالیه.

5.0
1398/03/18

سلام من این جک و تو فروش ویژه تون خریدم ممنون از قیمت خوبتون.

5.0
1398/03/13

سلام بدنش کاملا ضد اب وضد ضربه است و دارای رتبه محافظتی lp44هستش که این جک وکاملا متامیز کرده به جکهای مشابه.

5.0
1398/03/04

بازو بسته شدن 40باردرساعت و3 سرعته برای هر لنگه در را داره .وداری چرخ دنده الومینیومی برنز برای افزایش طول عمردستگاه بلبریگ واسه عملکرد نرم و بدونه صدا هست