×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1096سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3اینچ
رزولوشن تصویر: 270*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,590,000 تومان
2,540,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 در رنگ های مشکی و سفید ساخته شده است. از جمله مشخصات این دربازکن تصویری می توان به ملودی های متنوع، قابلیت پشتیبانی از تصاویر پنل های متفاوت، فراخوانی آسانسور، امکان ثبت تصویر و فیلم مراجعین و حافظه قابل ارتقا، کیفیت صدا و تصویر فوق العاده و کیفیت ساخت بالا اشاره نمود.

آیفون های تصویری تاثیر بسزایی در ایجاد امنیت منزل و یا ساختمان اداری دارد. شرکت الکتروپیک با تجربه ای که در زمینه ساخت آیفون تصویری ایرانی دارد، محصولات متنوع با امکانات مختلفی را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 می باشد که می خواهیم در ادامه مشخصات فنی و ظاهری آن را بررسی کنیم. آیفون تصویری 1096 الکتروپیک ، مجموعه ای از امکانات کاربردی و متنوع را در خود جای داده است. ابتدا باید به طراحی زیبا و با کیفیت این آیفون تصویری از شرکت الکتروپیک، اشاره کرد. آیفون تصویری الکتروپیک 1096، در دو رنگ مشکی و سفید و بدنه دستگاه نیز از جنس ABS یعنی آنتی استاتیک ساخته شده است. ویژگی ABS موجب می شود تا رنگ بدنه دستگاه، بعد از گذشت زمان نیز همچنان کیفیت خود را حفظ نماید. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096، به فناوری SMT مجهز گردیده است. به لطف این فناوری، از سیم بندی اضافی در نصب قطعات بر روی برد الکترونیکی جلوگیری شده و به صورت سطح به سطح این اتصال برقرار می گردد. بنابراین هزینه و قیمت آیفون تصویری کاهش می یابد. استفاده از یک صفحه نمایش رنگی به اندازه 3/4 اینچ را، انتخابی معقول برای آیفون تصویری 1096 الکتروپیک می توان تلقی کرد.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 4.3 اینچی

دو عدد کانکتور 5 پین و 2 عدد کانکتور 2 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

در نگاه اول، ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096، مشابه مدل 1294 می باشد با این تفاوت که در مدل 1294 از نمایشگر 7 اینچی استفاده شده است. بدنه مدل 1096 آیفون پیک به شکل مستطیل افقی طراحی شده است که نمایشگر در مرکز آن قرار گرفته است. در سمت چپ نمایشگر آیفون الکتروپیک مدل 1096، گوشی آیفون قرار گرفته است. طراحی این گوشی به شکل مستطیل باریک بوده و طول آن از عرض پنل بیشتر است و همین امر موجب بخشیدن جلوه ای زیبا به آیفون الکتروپیک 1096 شده است

سه کلید لمسی در سمت راست نمایشگر به منظور دسترسی سریع به برخی از امکانات این دستگاه، تعبیه شده اند. کارکرد هر یک از این کلیدها، با توجه به شکل رسم شده بر روی آن ها مشخص می باشد. این کلیدها به منظور فراخوانی آسانسور، نمایش تصویر مقابل درب ورودی ساختمان و نیز باز کردن درب روی پنل قرار گرفته اند. یک چراغ LED مربوط به روشن بودن آیفون تصویری الکتروپیک 1096، بالاتر از کلیدهای لمسی قرار دارد. همچنین، نام برند الکتروپیک زیر نمایشگر و مدل آن در گوشه پایین سمت راست پنل حک شده اند. در کناره سمت راست پنل نیز شیاری به منظور قرار دادن کارت حافظه SD و سه کلید پیچی به منظور انجام تنظیمات MODE تعبیه شده است.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک 1096، از نوع LCD بوده و کیفیت ارائه تصاویر آن مطلوب می باشد. این صفحه نمایش رنگی بوده و قابلیت تنظیم OSD یا On Screen Display را دارا است. به لطف قابلیت OSD، تنظیمات مربوط به رنگ و نور نمایشگر، ساده تر شده است. به این ترتیب المان هایی گرافیکی به صورت لحظه ای روی نمایشگر نشان داده می شوند.

البته باید اشاره کرد که این نمایشگر لمسی نبوده و تنها کلید های تعبیه شده در کنار آن لمسی می باشند. از دیگر قابلیت های صفحه نمایش آیفون تصویری 1096 الکتروپیک، می توان به پشتیبانی آن از منوی زبان فارسی و انگلیسی اشاره نمود. یکی از عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک را می توان توانایی آن در پشتیبانی از پنل های متفاوت دانست.

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 می تواند از ارائه تصاویر دو پنل و یا تصاویر یک پنل به همراه دوربین حفاظتی پشتیبانی نماید. بنابراین برای آن دسته از کاربرانی که دو ورودی در ساختمان خود دارند و یا نیاز دارند تا تصاویر دوربین حفاظتی را نیز بر روی پنل آیفون تصویری خود مشاهده نمایند، خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 می تواند گزینه مناسبی باشد. باید اشاره کرد که تصاویر دوربین مدار بسته به صورت زنده نمایش داده می شوند و قابلیت ثبت ندارند.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

یکی از مزایای مدل 1096 آیفون تصویری الکتروپیک، امکان ذخیره تصویر و فیلم افراد مراجعه کننده می باشد. این امر موجب افزایش امنیت محل زندگی و ساختمان اداری کاربران می گردد. علاوه بر ظرفیتی که برای حافظه داخلی این دربازکن تصویری در نظر گرفته شده است، برای ثبت تصاویر بیشتر و امکان فیلم برداری از افراد مراجع می توان از یک کارت حافظه جانبی یا SD استفاده کرد و ظرفیت حافظه را تا 16 گیگابایت ارتقا داد.

فراخوانی آسانسور آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

یکی از امکاناتی که مدل 1096 آیفون پیک فراهم کرده است، امکان ارسال دستور به وسیله یک کلید لمسی از پنل آیفون به منظور فراخوانی آسانسور می باشد. به این ترتیب می توان پیش از ترک منزل آسانسور را به طبقه مورد نظر فراخوانده و به این ترتیب از معطلی و هدر رفت زمان برای انتظار در مقابل آسانسور جلوگیری کرد.

جمع بندی و گارانتی

شرکت الکتروپیک تاکنون محصولات متنوعی از دربازکن تصویری تولید و به بازار عرضه نموده است، به این ترتیب با توجه به امکانات کاربردی و بسیاری که در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، می توان ادعا کرد پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران با سلیقه های مختلف بوده است. یکی از مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک ، برخورداری از ضمانت نامه 36 ماهه این شرکت می باشد. بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از گارانتی محصول داشته باشید می توانید با مراجعه به نمایندگی الکتروپیک از خدمات رایگان پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.

قیمت الکتروپیک، با توجه به امکانات قابل توجه و طراحی زیبای آن در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه خارجی مناسب بوده و قابلیت رقابت با این محصولات را دارا است. از جمله این ویژگی ها می توان به ملودی های متنوع، قابلیت پشتیبانی از تصاویر پنل های متفاوت، فراخوانی آسانسور، امکان ثبت تصویر و فیلم مراجعین، کیفیت صدا و تصویر فوق العاده و کیفیت ساخت بالای آن اشاره نمود.

با توجه به توضیحات ارائه شده، در صورتی که خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 را برای منزل یا محل کار خود مناسب می دانید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید. همچنین اگر نیازمند اطلاعات بیشتر و یا مقایسه آیفون های تصویری الکتروپیک می باشید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مفتخر است تا شما را به سمت خریدی مطمئن رهنمون گردد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 یکی از مدل های محبوب شرکت الکتروپیک است که قابلیت هایی نظیر حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم و پشتیبانی از دو پنل و همچنین فراخوانی آسانسور را دارد از میان رقبا می‌توان به آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK-M200 اشاره کرد که دارای حافظه داخلی ، قابیلت ارتباط با نگهبانی، قابلیت اتصال به درب دوم می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4113

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/05/15

اینکه همزمان قابلیت این رو داره که به دوتا پنل نصب بشه خیلی خوبه من که خریدمش و ازش راضی و خوشحالم و از شما و پیشنهادتتون تشکر میکنم.

5.0
1398/03/26

سلام حدود یه سال این آیفونو خریدیم خیلی ازش راضی هستیم کیفیت صداش محشره .

5.0
1398/03/21

سلام من یه خونه 5طبقه دارم میسازم اومدم تو سایت شما و تونستم با قیمت خیلی پایینتر5تا از این مانیتو را بخرم واقعا فروش ویژه تون خیلی عالیه ممنون .

5.0
1397/12/04

انصافا جنسش و صدا و تصویرش خوبه ظاهرشم قشنگه ها مخصوصا مشکیش فقط بدنش یکم نسبت به صفحش بزرگه ولی اگر برای کسی ظاهر خیلی مهم نباشه خیلی گزینه خوبیه

5.0
1397/11/08

به نسبت صفحه نمایشش خیلی بزرگ به نظر میاد ، دکمه های تاچش خیلی خوب کار میکنه جنس بدنه پلاستیکیش هم خیلی خوبه و از این جنسای پلاستیکی درجه سه و چهار نیست

محصولات مرتبط