×

پکیج آیفون تصویری 4 واحدی الکتروپیک 1198

4 عدد مانیتور: 1198 الکتروپیک - 10 اینچی
پنل: 4 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

پک کامل چهار طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ یکی از دربازکن‌های باکیفیت ساخت ایران است که امکانات منحصر به فردی دارد. برای درک بهتر موضوع تعریفی از آیفون تصویری ارائه می‌دهیم. در واقع آیفون تصویری، دربازکنی است که در ساختمان‌های مسکونی و تجاری نصب شده و از ویژگی‌های آن این است که شخص می‌تواند فرد پشت در را ببیند و در صورت لزوم در را باز کند. با این دستگاه علاوه بر اینکه صدا منتقل می‌شود، تصویر فرد پشت در را به مانیتور ساختمان منتقل می‌کند و به این ترتیب امنیت ساختمان‌ها تامین می‌شود. اما با پیشرفت علم، روز به روز بر امکانات این وسیله کاربردی افزوده می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات آیفون تصویری چهار طبقه الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ بپردازیم.

مشخصات پکیج چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

پک چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ شامل موارد مختلفی می‌شود که ما به طور مختصر به معرفی آنها می‌پرداریم. این محصول دارای ۴ مانیتور لمسی با کیفیت اچ دی است و امکان اتصال به دو درب و ۶ دوربین امنیتی را دارد. این دربازکن دارای منبع تغذیه ۳۸۶ بوده که به برق۲۲۰ ولت شهری وصل می‌شود. آیفون تصویری مزبور مجهز به یک قفل زنجیری ۶۷۱ است.

آیفون الکتروپیک امکانی فراهم می‌کند که شما بتوانید ۸ تصویر همزمان را مشاهده نمایید و ۶ خروجی دوربین مداربسته و ۲ خروجی پنل درب ورودی دارد. از امکانات بی‌نظیر دیگر آن می‌توان به خروجی خط تلفن، امکان ارتباط داخلی سراسری و امکان پشتیبانی از حافظه خارجی اشاره کرد. همان‌گونه که ذکر کردیم خروجی دوربین مداربسته این آیفون تصویری ، ۶ بوده که می‌تواند ساختمان‌های شما را ایمن کند و شما می‌توانید همزمان ۸ تصویر را مشاهده کنید و در صورت نیاز و برای دقت بیشتر، می‌توانید تصویر مورد نظر را بزرگ‌نمایی کنید. این ایفون خط خروجی دیگری برای خط تلفن دارد که امکان پاسخگویی، گرفتن شماره و برقراری تماس را فراهم می‌کند. 

سخن پایانی

ما در این مطلب از امکانات بی‌نظیر آیفون تصویری چهار واحدی الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ صحبت کردیم. شما هم می‌توانید برای خرید پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک با آن امکانات بی‌نظیرش اقدام کنید و ساختمان‌های خود را ایمن نمایید. با استفاده از این آیفون از شر سارقان و مزاحمان راحت می‌شوید و می‌توانید با خیالی آسوده و با آرامش به زندگی در ساختمان خود ادامه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و قیمت خرید آن به سایت آریا ایمن مراجعه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF204

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
10 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
6
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)