×

پکیج آیفون تصویری 3 واحدی الکتروپیک 1198

3 عدد مانیتور: 1198 الکتروپیک - 10 اینچی
پنل: 3 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

پک سه واحدی الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ از سری دستگاه‌هایی است که امروزه در آپارتمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی کاربرد دارد و استفاده از این وسیله با گذر زمان و همراه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش پیدا کرده است.

این پکیج مجموعه‌ای است که دارای ۳ واحد مانیتور لمسی ۱۱۹۸ بوده و قابل اتصال به دو درب و ۶ دوربین امنیتی است. این آیفون منحصر به فرد، ویژگی‌هایی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز می‌کند. ما قصد داریم قدری بیشتر در مورد این آیفون تصویری صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید. 

مشخصات پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ محصولی است که پنل آن در ابعاد ۲۵×۳۰× ۴۰ سانتی‌متر است و در شب قابل دید بوده و از سوئیچ ضدسرقت برخوردار است. این آیفون تصویری به گونه‌ای است که دوربین آن به تمام جهات می‌چرخد. این دربازکن، یک منبع تغذیه مخصوص ۳۸۶ دارد که به برق شهری ۲۲۰ ولت متصل می‌شود.

این محصول از امکانات دیگری همچون قفل زنجیری ۶۷۱ برخوردار است. این بسته کامل بوده و اگر شما این پکیج را خریداری نمایید نیاز به چیز دیگری ندارید. پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک امکان ظاهر شدن تصویر شفاف اچ دی را ممکن خواهد کرد.

این دربازکن ۶ خروجی برای دوربین مداربسته و ۲ خروجی پنل درب ورودی دارد. از قابلیت‌های دیگر آن، ارائه ۸ تصویر همزمان است. محصول مزبور، خروجی تلفن و امکان ارتباط با تمام واحدها را دارد. از ویژگی‌های برجسته آن، امکان کنترل آسانسور و پارکینگ است. شما با استفاده از این آیفون به تمام قسمت‌های ساختمان اشراف دارید و حتی می‌توانید زمانی که نیاز به دید دقیق‌تر دارید تصویر را بزرگ‌نمایی کنید.

در آینده همه ساختمان‌ها به این دوربین‌های امنیتی نیاز پیدا خواهند کرد و با خرید آن به ۶ تصویر دسترسی خواهند داشت که از مهم‌ترین قسمت‌های ساختمان هستند. این قسمت‌ها، محل پارک ماشین، فضای اطراف در ورودی ساختمان، درب ورودی واحد، راهرو و… هستند.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم مشخصات و ویژگی‌های پکیج سه واحدی دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ را برای شما معرفی کنیم چرا که در دنیای امروز، تجهیزات این چنینی، کاربرد فراوانی دارد و با استفاده از این تجهیزات پیشرفته، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود . شما هم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ به سایت آریا ایمن سری بزنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH204

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
10 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
6
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)