×

در بازکن زنجیری آیفون تصویری الکترو پیک 671

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
برق مصرفی: 12 ولت
توان مصرفی: 15 وات
مدت گارانتی: 60ماهه الکتروپیک
مقاومت در برابر نفوذ آب:  دارد
جنس بدنه: آهن 2 میلیمتری
پوشش رنگ:  ضدخش الکترواستاتیک
مناسب درب:  حیاطی و نفررو
نحوه عملکرد:  کششی - با زنجیر
ادامه مطلب
411,000 تومان
توضیحات

دربازکن زنجیری الکتروپیک 671

یکی از نمونه‌های قفل‌های زنجیری را می‌توانیم دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 معرفی کنیم. دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 دارای ولتاژ ورودی 12 ولت برای کارکرد خود است و شما می‌توانید از ترانس الکتروپیک برای تبدیل برق شهری استفاده کنید. در ادامه به توضیحاتی درباره قفل زنجیری الکتروپیک مدل 671 خواهیم پرداخت.

مشخصات دربازکن زنجیری الکتروپیک 671

دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 دارای ابعاد 15×7×2 سانتی‌متر است، شما از دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 می‌توانید برای پکیج‌های متنوع شرکت الکتروپیک استفاده کنید. قابل ذکر است که از دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 می‌توان برای برندهای دیگر نیز استفاده کرد؛ اما شرکت الکتروپیک معمولا ساختار آیفون های تصویری و قفل‌های تولیدی برند خود را هماهنگ طراحی می‌کند، به همین دلیل دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 و آیفون تصویری الکتروپیک می‌توانند بهترین مکمل برای یکدیگر باشند.

جنس دربازکن زنجیری الکتروپیک 671

دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 در برابر باران، سرما، گرما، برف، ضربه، میزان بار بالا، نور خورشید، اشعه های متفاوت و... مقاومت بالایی دارد زیرا جنس این دربازکن از سرب خشک ساخته شده است. قابل ذکر است که درب بازکن‌های دیگر از آلومینیوم برای تولید استفاده می‌کنند که در برابر ضربه و اشعه‌های متفاوت مقاوم نیست. استفاده از سرب خشک در ساخت دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 باعث شده است تا وزن این محصول 300 گرم باشد و از پوشش رنگ الکترواستاتیک برای جلوگیری از تغییرات فیزیکی در برابر عوامل محیطی استفاده شده‌است.

خرید دربازکن زنجیری الکتروپیک 671

اگر قصد خرید دربازکن زنجیری الکتروپیک 671 را دارید، می‌توانید از سایت آریا ایمن بهره ببرید. سایت اریا ایمن از مطمئن‌ترین سایت‌های فروشنده در بازکن الکتروپیک مدل 671 است و شما می‌توانید این درب بازکن را با مناسب ترین قیمت  ممکن به همراه گارانتی، ضمانت اصل محصول، ارسال فوری و مطمئن و فاکتور خرید دریافت کنید.

سخن پایانی

در صورتی که قصد خرید دربازکن زنجیری الکتروپیک را دارید باید حتما این محصول را به همراه یک ترانس الکتروپیک خریداری کنید؛ زیرا دربازکن الکتروپیک 671 نمی‌تواند با برق شهر کار کند و درصورت استفاده از برق شهر با مشکل عملکردی روبرو خواهید بود. شما از سایت آریا ایمن نه تنها این محصول را بلکه ترانس ودیگر محصولات الکتروپیک از جمله آیفون تصویری الکتروپیک ،پنل الکتروپیک و ... را نیز می‌توانید خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GC201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه
نوع نصب
روکار

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
قفل
جنس بدنه
آهنی
نوع نصب
روکار
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/13

این در باز کن زنجیری ایفون تصویری پک جنسش از اهن ساخت شده وکیفیتش هم بالاست من از این محصولتون خریدم و ازش راضی هستم ممنون از خدماتون

5.0
1398/04/04

جنس بدنش از فلز ساخته شده که کاملا در مقابل آب و رطوبت مقاومه .

محصولات مرتبط