×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD-4070

4 عدد مانیتور: TVD-4070 تابا - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
18,070,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل TVD-4070 :

آیفون تصویری امروزه به یکی از وسایل ضروری هر خانه تبدیل شده است.شرکت تابا در طی 4 دهه اخیر تمام تلاش خود را جهت بهبود و پیشرفت محصولات خود به خصوص دربازکن تصویری کرده است.و نتیجه این تلاش به وجود آمدن بزرگترین تولید کننده برتر دربازکن های صوتی تصویری است .تمام آیفون های این شرکت در پکیج های 1 تا 8 و بیشتر به مشتریان ارائه میشود. و مناسب ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی چهار واحدی میباشد

همانطور که گفتیم آیفون تصویری نیاز هر خانه ای است زیرا علاوه بر کار اصلی اش یعنی باز کردن در، کاربرد های جذاب و کارآمد دیگری هم دارد.به عنوان مثال آیفون تصویری تابا مدل TVD-4070 کارایی فراتر از یک آیفون را دارد و میتواند نیازهای دیگر یک ساختمان را بر طرف کند که در ادامه به آن میپردازیم.

مشخصات فنی و ظاهری در باز کن تابا:

مشخصات کلی: آیفون تصویری تابا قابلیت عکس برداری و نگه داری 200 عکس را در خود دارد با این حال در قسمت سمت راست بدنه محصول جایی برای کارت SD تا 32 گیگ حافظه قرار داده شده است. اندازه صفحه نمایش آیفون تابا 7 اینچ است و وضوح صفحه نمایش با وجود LCD بودن مانیتور وضوح تصویر دربازکن بالاست. از دیگر ویژگی های محصول میتوان به پشتیبانی از اینترکام و قابلیت ارتباط با نگهبانی اشاره کرد

مشخصات ظاهری:اولین موردی که در نگاه کرن به دربازکن تابا مدل 4070 به چشم میخورد نبود گوشی در آن است.درواقع آیفون تصویری تابا از قابلیت صفحه تمام لمسی TOUCH SCREEN برخوردار است.این قابلیت باعث میشود نمای خانه شما شیک و در عین حال ساده به نظر برسد.طراحی عالی و دقیق شرکت تابا را در قرار گیری میکروفون و بلندگو های قوی روی خود مانیتور محصول میتوان یافت.و اما منوی این آیفون لمسی چگونه است؟با پیشرفت تکنولوژی و آمدن گوشی های لمسی به بازار تقریباً همه مردم کار با ابزار لمسی را یاد گرفته اند.با لمس کردن صفحه نمایش،مانیتور به مدت 2 دقیقه روشن میشود و روی آن نوار ابزاری از گزینه های مورد نیاز به اندازه 10 ثانیه نمایش داده میشود و برای نمایش مجدد ویا روشن شدن صفحه کافیست آن را لمس کنید. بهتر است کمی از گزینه های ای نوار ابزار بگوییم: این ابزار شامل 7 گزینه بسیار کاربردی است. بعد از نمایان شدن ابزار ها به ترتیب گزینه هایی برای: باز کردن درب،برقراری ارتباط و مکالمه،دکمه خارج شدن،بزرگنمایی تصاویر ،تنظیمات مربوط به آیفون،ضبط ویدئو و ارتباط بین واحد ها یا اینترکام دیده میشود.درمورد رنگ این محصول همانطورکه در تصویر مشخص است باید گفت ترکیب رنگی بسیار جذاب دارد که از قابی نقره ای و مانیتوری مشکی ساخته شده است. مشخصات فنی:در انتخاب آیفون و یا هر وسیله دیگری معیار بعضی افراد پشتیبانی آن محصول از زبان فارسی است که این مورد بسیار مهم را هم شرکت تابا در آیفون تصویری خود مدل 4070 برخلاف ورژن های پایین تر برای مشتریان ارئه کرده است. برای استفاده از این آپشن میتوانید از منو، گزینه زبان را انتخاب و زبان مورد نظر را روی آیفون اعمال کنید.یکسری گزینه ها در این آیفون تصویری تابا باعث کارایی و جذابیت بیشتر محصول میشود مثل تنظیمات ساعت ، تاریخ، نور مانیتور،قابلیت کم و زیاد کردن صدای زنگ آیفون،ضبط خودکار فیلم و عکس و بزرگنمایی تصویر و همچنین قرارگیری منبع تغذیه در بیرون مانیتور که باعث سهولت در عوض کردن آن در صورت ایجاد مشکلی می باشد. ارتباط داخلی یا اینترکام:قابلیت اینترکام یک آپشن عالی و پر کارایی برای ساختمان ها بخصوص ساختمان های اداری است که رفت و آمد و یا هزینه های تلفن را کم و باعث سهولت گفت و گو میشود. به این ممنظور فقط کافیست تماس گیرنده شماره واحد مورد نظر خود را شماره گیری کند در این زمان آیفون شخص به صدا در میآید. گارانتی و ضمانت:در این مطلب متوجه بسیاری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد شرکت تابا شده ایم و اما یکی دیگر گزینه های مورد نظر مشتریان در خرید کالا ها بحث گارانتی محصول است که در این زمینه هم برند برند تابا الکترونیک نظر خریداران را به خود جلب میکند.گارانتی 3 ساله برای مشتریان خود قرارداده است.

سخن پایانی:

شرکت آریا ایمن یکی از فروشندگان شرکت تابا است که محصولات این برند را با کیفیت،گارانتی و قیمت آیفون مطمئن به خریداران ارائه میکند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط