×

پکیج آیفون تصویری 4 واحدی الکتروپیک 1286

4 عدد مانیتور: 1286 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 4 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,538,000 تومان
9,348,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، 3.5 اینچ بدون حافظه :

یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده برتر آیفون  تصویری ،شرکت الکتروپیک است که سالیان است در زمینه تولید و طراحی انواع آیفون های صوتی و تصویری ،قفل زنجیری،پنل های دم دری ،منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد که همواره برای افزایش کیفیت کالاها و جلب رضایت مشتری در حال تلاش بوده و با طراحی و تولید انواع در بازکن های ساده توانسته امتیازی بین رقبای ایرانی و خارجی کسب کند.به موجب این امر ،این کمپانی سال ها به تولید آیفون های تصویری رنگی با مدل ها و رنگ های مختلف پرداخته است.

از اولین تولیدات و طراحی های شرکت الکتروپیک میتوان به مدل 1286 اشاره کرد که ظاهر قدیمی دارد.صفحه نمایش آیفون  تصویری سه واحدی الکتروپیک مدل 1286، 3.5 اینچ و رنگی است و تاچ لمسی ندارد.سه کلیدی که در بدنه این دربازکن وجود دارد برای روشن و خاموش کردن صفحه مانیتور و همچنین باز کردن در استفاده میشود.و همچنین یک گوشی در سمت چپ بدنه این آیفون وجود دارد .برای صفحه نمایش این مدل آیفون تصویری که از اولین مدل ها و طراحی های نمایشگر رنگی الکتروپیک میباشد از فناوری ال سی دی-تی اف تی برای تهیه آن استفاده شده است.ضمنا رزولوشن نمایشگر الکتروپیک 1286،240 در 320 میباشد. در این مدل از آیفون تصویری،توسط مانیتور امکان تنظیم کنتراست نور ،وضوح و رنگ تصویر ،صدای زنگ امکان پذیر است که میتوانید طبق نیاز خود آن ها را تغییر دهید. اما اگر به دنبال برقراری ارتباط داخلی با واحدهای ساختمان خود هستید بهتر است از مدل های دیگر آریا ایمن دیدن کنید .زیرا در این مدل از آیفون تصویری امکان برقراری ارتباط داخلی وجود ندارد.

محتویات پکیج سه واحدی درباز کن تصویری الکتروپیک 1286:

این پکیج شامل سه عدد آیفون تصویری 3.5 اینچی و پنل دم دری و قفل و ترانس است .همچنین کارت گارانتی و دفترچه راهنما به علاوه ابزار نصب آیفون در این پکیج قرار داده شده است.

هدیه آریاایمن به مشتریان :

فروشگاه آریا ایمن در جهت کسب و افزایش رضایت مشتریانش یک قاب باران گیر فلزی به عنوان هدیه در پک قرار داده است که با نصب این قاب پنل شما جلوه زیباتری خواهد داشت و همچنین به عنوان یک لایه ضدسرقت روی پنل است که به ایمنی و مقاومت آن میپردازد .

سخن پایانی:

اگر به دنبال یک درباز کن ساده و مقرون به صرفه هستید،آیفون تصویری الکتروپیک میتواند گزینه مناسبی باشد که از مزایای بارز آن وجود منوی او اس دی ،کیفیت و وضوح بالای تصاویر،عکس برداری،پشتیبانی از حافظه جانبی و جنس بدنه آنتی استاتیک میباشد و گارانتی سه ساله آن اطمینان مشتری را در خرید افزایش داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان فروش سایت آریا ایمن در ارتباط باشید.برای این امر به انتهای صفحه و بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF211

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط