×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD-1070PRO

بدنه سفید یا مشکی (بستگی به موجودی)

4 عدد مانیتور: TVD-1070 تابا - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
19,590,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070

از نمونه محصولات شرکت تابا می‌توانیم به پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070 اشاره داشته باشیم. این پکیج از بهترین پکیج‌های تولیدی در سال جدید است که از یک آیفون تصویری تابا ، قفل برقی ، پنل ارتباطی و ترانس تشکیل شده است. شما برای خرید پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070 می‌توانید مشاورهای آریاایمن ارتباط داشته باشید.

آشنایی با پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070

این پک آیفون تصویری  دارای یک سیستم با مکانیزم شبیه به تلفن همراه است، هنگامی که یک مراجعه‌کننده به شما زنگ میزند، شما می‌توانید گوشی را برای ارتباط با وی بردارید. همچنین در این مکانیزم شما امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری از مراجعه‌کننده خود را خواهید داشت. پکیج چهار واحدی آیفون تابا مدل 1070 در چهار رنگ سفید، نقره‌ای، خاکستری و مشکی تولید می‌شوند. معمولا رنگ سفید و نقره این پکیج از فروش بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر برخوردار است و به عنوان پکیج محبوب کاربران معرفی می‌شود؛ اما اگر شما از طراحی داخلی تیره رنگ استفاده می‌کنید، می‌توانید از خرید رنگ خاکستری یا مشکی این ایفون بهره ببرید.

اندازه و ابعاد پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070

اگر به دنبال بررسی ابعاد و اندازه‌های آیفون تصویری تابا برای منزل خود هستید، می‌توانیم بگوییم که اندازه‌های این پکیج به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید از آن برای تمامی طراحی‌های منزل کلاسیک، مدرن، ترکیبی و... استفاده کنید. با توجه به تولید جدید سال 2022 ، اندازه طول آیفون تصویری تابا 165 سانتی‌متر، عرض آن 280 سانتی متر و عمق آن 70 میلی متر است. با توجه به اندازه‌های بیان شده متوجه می‌شویم که پکیج تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070 به شکل مستطیل می‌باشد و شما می‌توانید از آن نه تنها برای منازل مسکونی بلکه برای محیط‌های اداری، تجاری و.... نیز استفاده کنید.

صفحه نمایش پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070

برخلاف اندازه کانیتور در پکیج‌های دیگر، مانیتور پکیج آیفون تصویری چهار واحدی مدل 1070 دارای صفحه نمایش 7 اینچی است. این صفحه نمایش قدرت لمسی بسیار قوی دارد و می‌توانید تصاویر را با رزولوشن 480 در 800 به شما نمایش دهد. فعال شدن این مانیتور از طریق لمس آن انجام می‌شود؛ یعنی شما می‌توانید تنها با یک بار لمس دکمه فعال سازی مانیتور به روشن کردن آن بپردازید. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که دستانتان خیس است و قصد بازکردن درب منزل را دارید اما لمس صفحه نمایش کار نمی‌کند و شما تا چند دقیقه نمی‌توانید درب را باز کنید. به همین دلیل پک آیفون چهار واحدی تابا مدل 1070 یکی از مزیت‌های جدید تولید صفحه نمایش خود را امکان باز کردن درب و ایجاد لمس با دست خیس قرار داده است و شما دیگر نیازی به خشک کردن دست و منتظر ماندن برای باز شدن درب نخواهید بود.

سخن پایانی

برای خرید آیفون تصویری ما به شما سایت آریا ایمن را پیشنهاد می‌کنیم. سایت آریا ایمن یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌های فروشنده پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 1070 در کشور ایران است و شما می‌توانید با کمترین قیمت ممکن آیفون را همراه با گارانتی و ضمانت محصول خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط