×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-3070

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
3 عدد مانیتور: TVD-3070 تابا - 7 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
20,540,000 تومان
20,340,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آشنایی با پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 3070

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 3070 از جمله پکیج‌های آیفون تصویری است که به سادگی به 2 پنل متصل می‌شود. واضح‌ترین زنگ‌ها را با صدایی کاملاً شفاف می‌توانید به مشخصات این دستگاه اختصاص دهید. شما این اختیار را دارید که جهت باز نمودن درب پارکینگ نیز از این محصول استفاده کنید. ارتباط داخلی جهت مکالمه بین یک واحد و نگهبانی از جمله امکانات ویژه این دستگاه است که ما در ادامه شما را با قابلیت و ویژگی‌های این محصول بیشتر آشنا می‌کنیم.

ویژگی‌ های آیفون تصویری 3 طبقه تابا مدل 3070

هر محصولی یک سری ویژگی‌هایی را به خود اختصاص می‌دهد و در مورد آیفون تصویری 3 طبقه تابا مدل 3070 نیز باید بدانید که مانیتور این دستگاه دارای رزولیشنی با کیفیت 1024x3(RGB)x600DOT می‌باشد. دربازکن‌‌تصویری‌‌تابامدل 3070 دارای صفحه تمام لمسی TOUCH SCREEN است و این ویژگی خاص، زیبایی بیشتر به محصول داده است و از کلیدهای اضافه روی آیفون خبری نیست. از تکنولوژی TFT و پال برخوردار است که باعث کیفیت بهتر تصویر، وضوح بهتر تصویر و عمر طولانی مانیتور می‌شود.درضمن دارای دکمه(OSD) برای تنظیم ویژگی‌های صفحه‌ نمایش از جمله تنظیم نوع زنگ، تنظیم ولوم زنگ، تنظیم تصویر و....رادارد.

قابلیت ‌های پکیج کامل دربازکن 3 طبقه تابا مدل 3070

پکیج‌ کامل دربازکن 3 طبقه تابا‌مدل 3070 با قابلیت‌های ویژه خود امروزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سیستم به دوربین اچ دی متصل می‌شود و شما می‌توانید کنتراست بالایی را برای این دستگاه در نظر بگیرید. مدل 3070  امکان نصب کارت حافظه را دارا می‌باشد. کارت حافظه‌های 8 گیگ الی 128 گیگ برای نصب بر روی دستگاه جهت ذخیره عکس و فیلم مناسب و سازگار هستند. به صورت کاملاً همزمان شما 4 تصویر را می‌توانید مشاهده کنید. زبان این پکیج به صورت فارسی و انگلیسی است و همچنین شما از قابلیت ذخیره فیلم و عکس در حافظه جانبی(فلش )نیز می‌توانید استفاده کنید.

خرید آیفون تصویری لمسی

برای خرید آیفون تصویری لمسی سایت آریا ایمن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سایت محصولاتی با کیفیت را به فروش می‌رساند. توجه داشته باشید که امروزه دیگر کمتر کسی از خدمات سنتی بازار استفاده می‌کند. این خدمات هزینه واسطه را به دنبال دارد، اما اگر از این سایت به خرید این محصول بپردازید با قیمتی بسیار کمتر از دیگر رقبا روبرو خواهید‌شد و حتی می‌توانید قیمت این سایت را با دیگر سایت‌ها به راحتی مقایسه کنید تا به قیمت مناسب محصولات موجود در سایت مطمئن شوید

سخن پایانی

پکیج آیفون تصویری سه واحدی برند تابا مدل 3070 با طراحی فوق العاده زیبای خود امروزه توانسته با کیفیت‌ترین صفحه نمایش را به رخ بکشد. به هر حال امکانات و قابلیت‌های این محصول خریدار را به خریدی مطمئن ترغیب می‌کند. بدون هیچ اغراقی می‌توانیم بگوییم که این مدل یکی از زیباترین و البته کامل‌ترین مدل‌های کمپانی تابا به شمار می‌آید. همین امر باعث شده است که در بین رقبا این محصول حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/07/21
خریدار

سلام من میخواستم دوربین مدار بسته هم سفارش بدم به نظرتون چه نوع دوربینی برای این پکیچ رو پیشنهاد می دهید
لطفا اگر امکان داره راهنماییم بفرمایید

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب

تمامی محصولات رو میتونید استفاده کنید با توجه به هزینه ی مورد نظرتون و کیفیتی که میخواهید.

محصولات مرتبط