×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی الکتروپیک 1294 سفید

3 عدد مانیتور: 1294 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 3 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
تماس بگیرید: 78475 - 021
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

یکی از اجزای مهم در ساختمان‌های مسکونی و اداری، آیفون تصویری است؛ زیرا می‌تواند در تردد راحت به افراد کمک شایانی بکند. اما کیفیت این آیفون تصویری و امکاناتی که برای کاربر فراهم می‌کند نیز دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است و باید هنگام خرید به آن‌ها اهمیت داده شود. الکتروپیک یکی از برندهای معتبر ایرانی در طراحی و تولید انواع محصولات الکتریکی به ویژه آیفون تصویری است که به دلیل کیفیت بالای محصولات از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. ما نیز قصد بررسی مشخصات پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ را داریم با ما همراه باشید.

پک3واحدی 1294

مشخصات فنی پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک دارای سه مانیتور ۱۲۹۴ با صفحه نمایشگر ۷ اینچ است که به دلیل لمسی بودن کلید های آن امکان کار با آن بسیار راحت است. همچنین این درب بازکن که در ساخت آن از فناوری SMT استفاده شده است قابلیت عکس‌برداری و ضبط فیلم نیز دارد و می‌تواند به شما در مدیریت بهتر رفت و آمد در ساختمان کمک کند. کمپانی الکتروپیک در این آیفون تصویری از یک دوربین چرخشی در تمام جهت FD استفاده کرده است تا بتوان به تمام زوایای محیط تسلط داشت. ولتاژ ورودی در این دستگاه ۲۲۰-۲۳۰ ولت و ولتاژ خروجی ۱۲ ولت است همچنین جریان خروجی نیز یک آمپر می‌باشد.

ویژگی‌ های پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک

ابعاد پنل در این محصول ۲۵×۳۰×۴۰ سانتی‌متر است که دارای استانداردهای لازم بوده و همچنین امکان نصب آن به راحتی امکان پذیر است. قابلیت دید در شب نیز یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پک سه واحدی دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ است که امکان استفاده از آن را در تمام طول شبانه روز امکان پذیر خواهد کرد. کمپانی الکتروپیک جهت تامین امنیت دستگاه و بالا بردن طول عمر آن، از یک منبع تغذیه دارای فیوز استفاده کرده است که از سوختن مجموعه جلوگیری کرده و احتمال دیگر آسیب‌های ممکن را نیز بسیار کم خواهد نمود. جنس بدنه پنل آیفون تصویری الکتروپیک سرب خشک تزریقی بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد و با گذشت مدت زمان طولانی زیبایی ظاهر خود را از دست نخواهد داد.

قیمت پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک

قیمت پک کامل آیفون تصویری نیز در خرید آن دارای اهمیت است و باید راجع به آن گفت این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکانات ارائه شده از طرف آن است. اما نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت؛ زیرا این محصول تحت تأثیر نوسانات بازار قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوانید خرید خود را با بهترین قیمت بازار انجام دهید بهتر است به مراکز معتبر فروش محصولات مراجعه کرده و خرید خود را تکمیل کنید.

سخن آخر

آیفون تصویری می‌تواند تاثیرات مهمی در سهولت رفت و آمد شما به یک ساختمان داشته باشد پس بهتر است به مشخصات و ویژگی‌های آن قبل از خرید توجه نمایید. پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که می‌توان به راحتی و از طریق سایت آریا ایمن اقدام به خرید آن کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH212

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط