×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی الکتروپیک 996 سفید

3 عدد مانیتور: 996 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 3 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
15,967,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون‌های تصویری که توسط شرکت الکتروپیک تولید می‌شوند کیفیت خوبی دارند و دربازکن و پنل این آیفون‌ها از قطعاتی تولید می‌شوند که کاملا تست شده و با کیفیت باشند. نزدیک نیم قرن است که این شرکت در کشور ما انواع تجهیزات و لوازم برقی را تولید می‌کند و همواره موجب جلب رضایت مشتریان می‌شود. یکی از بهترین تولیدات این شرکت پک سه واحدی الکتروپیک مدل ۹۹۶ است که یک آیفون عالی رتبه محسوب می‌شود.

مشخصات فنی این پکیج آیفون تصویری مدل ۹۹۶

این پکیج که در داخل ایران تولید می‌شود، جز پکیج‌های بسیار خوبی است که با ۳۶ ماه ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد‌. از مشخصات فنی این پکیج می‌توان به ضبط تصاویر اشاره کرد که باعث امنیت بیشتر می‌شود. صفحه کلید این آیفون لمسی است و سرعت بازخورد خوبی دارد. صدا این آیفون به راحتی تنظیم می‌شود و می‌توان آن را برای راحتی خود افزایش دهید. این آیفون به دو پنل یا دوربین متصل می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این پکیج آیفون تصویری قابلیت افزایش یک گوشی صوتی را نیز دارد.

نصب پک آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

همانطور که از اسم این پکیج مشخص است، برای یک ساختمان و سه واحد می‌توان از این آیفون استفاده کرد که دربازکن‌ها داخل هر یک از واحدها به صورت مجزا قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که نصب این پکیج باید حتما توسط متخصص صورت بگیرد تا دستگاه در حین نصب دچار مشکل نشود. متخصصان دقیقا می‌توانند سیم‌های مختلف ساختمان را به این پکیج متصل کنند و هر واحد دارای یک آیفون مجزا با بهترین امکانات و قابلیت باشد. افراد ماهر با استفاده از تجربه‌ای که دارند این کار را در مدت زمان کوتاهی به راحتی انجام می‌دهند.

قیمت پکیج سه طبقه الکتروپیک

پک سه واحدی ۹۹۶ الکتروپیک با توجه به کیفیتی که از آن برخوردار است، قیمت مناسبی دارد. امروزه به دلیل نوسانات زیادی که در بازار خرید و فروش قطعات مورد نیاز برای تولید این آیفون‌ها به وجود آمده است، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای فروش این محصولات در نظر گرفت‌. ممکن است در فاصله‌های زمانی کوتاه این پکیج‌ها با قیمت‌های متفاوتی به فروش برسند، اما به طور کلی شما می‌توانید این پکیج را با قیمت خوبی از طریق وب‌سایت‌های معتبر و مجاز بخرید و خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد. شرکت الکتروپیک با استفاده از قطعاتی که با حداقل واسطه خریداری می‌کند، شرایطی را به وجود آورده است تا بتواند آیفون‌ها را با قیمت مناسبی تولید کند و با همین قیمت نیز به فروش برساند. این شرکت در جهت رضایت مشتریان خود از بهترین شرایط برای تولید و فروش بهره گرفته است.

سخن پایانی

همانطور که مطرح شد این پکیج‌های سه طبقه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل رضایت مشتریان بسیاری را جلب کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون رفتن به مراکز خرید، نیازتان را به صورت غیر حضوری برطرف سازید و این آیفون را به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید این آیفون از طریق سایت آریا ایمن با بهترین شرایط و مدت زمانی کوتاه انجام پذیر است. پیشنهاد می‌کنیم از خرید محصولات الکتروپیک غافل نشوید و این آیفون‌های زیبا و عالی را برای منزل خود تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH205

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط