×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-1035M

3 عدد مانیتور: TVD-1035 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,680,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1035M

شرکت تابا، در زمینه عرضه آیفون تصویری بسیار خوش درخشیده است. این شرکت با به کارگیری کادر حرفه‌ای و باتجربه، مدل‌های متنوعی از آیفون تصویری را در طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد. آیفون تصویری تابا مدل 1035 نمونه‌ای از تولیدات این شرکت است که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی پکیج آیفون تصویری تابا مدل 1035M بپردازیم.

بررسی آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل TVD-1035

از آنجا که آیفون تصویری تابا ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هرکدام از محصولات این شرکت در مقابل برندهای دیگر شرکت‌ها، دارای خصوصیات خاص و ویژه‌ای هستند؛ در نتیجه مشتریان بسیاری را به‌سوی خود جذب کرده‌اند. اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید این شرکت با تنوع بالای محصولات، نیاز هرسلیقه‌ای را برآورده می‌کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن که جزو فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش آیفون تصویری است این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند به‌صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

مشخصات کلی آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل TVD-1035

آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل TVD-1035 محصول کشور ایران است و توسط شرکت تابا ساخته‌ شده است. این محصول از گارانتی 36 ماهه برخوردار است. گوشی که در این آیفون وجود دارد از بدنه آیفون بزرگ‌تر است. کلیدهای آن در کنار مانیتور و از بالا به پایین قرار دارند.

مشخصات فنی آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل TVD-1035

سایز صفحه‌نمایش آیفون تصویری سه واحدی مدل 1035، 3/4 اینچ است و همین سایز بزرگ، عامل موفقیت این نوع آیفون در بازار شده است، نوع صفحه‌نمایش استفاده ‌شده در آن به صورت LCD است که تصاویر را به ‌صورت رنگی نمایش می‌دهد و از رزولوشن بالایی برخوردار باشد. این آیفون در دسته دربازکن‌های،پکیج 3 واحدی قرار دارد. قابلیت اتصال به 2 پنل آیفون تصویری و یا دوربین برای این مدل فراهم‌شده است.

مجهز به حافظه داخلی است تا بتواند تصاویر را ذخیره کند. مانیتور آن دارای وضوح رنگ بالایی است و صدای ملودی آن شفاف است. سه مانیتور +1035 پنل ثمین + قفل + ترانس 8401 تابا را در خود جای ‌داده است. این مدل آیفون به‌گونه‌ای طراحی ‌شده است که می‌توان میزان صدای زنگ آن را تنظیم کرد. با استفاده از آن می‌توان با واحد نگهبانی ارتباط برقرار کرد. امکان اضافه کردن گوشی به ‌صورت موازی و یا صوتی در آن وجود دارد.

خرید پک کامل آیفون تصویری سه‌ طبقه تابا مدل 1035

در زمان خرید آیفون تصویری سه‌ طبقه تابا مدل 1035، پک کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این پک شامل تمام قطعاتی است تا بتوانید آیفون تصویری را، راه‌اندازی کنید. قطعات این پک شامل 3عدد مانیتور به همراه پنل تصویری که دم در استفاده می‌شود و تعداد شستی آن به‌اندازه 3 واحد است. همچنین از دیگر قطعات آن می‌توان به ترانس و قفل زنجیر اشاره کرد. پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل1035 باقیمت5.464.000 به بازار عرضه می‌شود.

سخن آخر

از آنجا که آیفون‌های تصویری تابا، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هرکدام از محصولات این شرکت در مقابل برندهای دیگر شرکت‌ها، دارای خصوصیات خاص و ویژه‌ای هستند؛ در نتیجه مشتریان بسیاری را به‌سوی خود جذب کرده‌اند. اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید این شرکت با تنوع بالای محصولات، نیاز هرسلیقه‌ای را برآورده می‌کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن که جزو فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش آیفون تصویری است این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند به‌صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط