×

پکیج آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 1286

2 عدد مانیتور: 1286 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,078,000 تومان
5,963,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

شرکت الکتروپیک

شرکت الکتروپیک از تولیدکنندگان مطرح داخلی در زمینه تولید و طراحی انواع آیفون های صوتی و تصویری، پنل های دم دری، قفل زنجیری و یوتاب، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد. کمپانی الکتروپیک تلاش خود را در راستای افزایش کیفیت محصولات و همچنین جلب نظر و اعتماد مشتریان خود کرده است و با نظارت متخصصین و کارشناسان حرفه ای پیشرفت چشمگیری در کنترل کیفی محصولات خود داشته است. در ادامه با یکی از محصولات این برند آشنا خواهید شد.

معرفی پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

مدل 1286 جزو اولین تولیدات و طراحی های این شرکت می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این دربازکن ظاهری قدیمی دارد. همچنین مدل 1286 از قابلیت های کمتری نیز بر خوردار است. با ما همراه باشید تا با شناخت ویژگی ها و خصوصیات این اف اف تصویری بتوانید آیفونی باب سلیقه خود و متناسب با منزل تان خریداری کنید.

محتوای پکیج دو واحدی دربازکن تصویری 1286

درون این پکیج از مدل 1286 الکتروپیک، دو آیفون تصویری 3.5 اینچی وجود دارد. همچنین این پک دارای یک پنل دم دری است که حداکثر می تواند با دو واحد ارتباط برقرار کند. این پنل از تولیدات شرکت الکتروپیک و مدل 1086 می باشد. از محتویات دیگر این پک می توان به قفل و ترانس الکتروپیک نیز اشاره کرد. همچنین دفترچه راهنما در کنار ابزار نصب آیفون و کارت گارانتی در پکیج 1286 وجود دارد. آریا ایمن در جهت افزایش رضایت مشتریان خود یک قاب باران گیر فلزی نیز به عنوان هدیه در این پکیج قرار داده است تا ایمنی و مقاومت این پنل را افزایش بدهد و جلوه زیباتری به پنل شما هدیه کند.

دربازکن الکتروپیک مدل 1286

مشخصات ظاهری:

مدل 1286 از مدل های اولیه و دارای ظاهری کاملا قدیمی و ساده است. اما این مدل، از محصولات پر فروش الکتروپیک به حساب می آید. صفحه نمایش این آیفون تصویری 3.5 اینچ می باشد و فاقد تاچ لمسی است. روی بدنه این دربازکن سه کلید وجود دارد. از این سه کلید برای باز کردن درب و همچنین روشن و خاموش کردن صفحه نمایش استفاده می شود. بر خلاف بسیاری از مدل های جدید و بروز کمپانی الکتروپیک، مدل 1286 دارای یک گوشی در قسمت سمت چپ بدنه آیفون می باشد و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با افراد صحبت کنید.

صفحه نمایش:

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد اندازه صفحه نمایش این دربازکن 3.5 اینچ می باشد و نسبتا صفحه نمایش کوچکی دارد. همچنین نمایشگر 1286 غیر لمسی و رنگی بوده است. صفحه نمایش مدل 1286 از اولین مدل ها و طراحی های نمایشگر رنگی الکتروپیک می باشد و از فناوری LCD-TFT برای تهیه آن استفاده شده است. به کمک این فناوری تصاویر با کیفیت و وضوح بهتری نمایش داده می شوند. علاوه بر این، رزولوشن نمایشگر الکتروپیک مدل 1286، 320 در240 می باشد.

مشخصات فنی دربازکن 1286

ارتباط داخلی:

در این محصول امکان برقراری ارتباط داخلی وجود ندارد و شما نمی توانید با واحد های مختلف ساختمان تان ارتباط برقرار کنید. از این رو، آریا ایمن این آیفون تصویری را برای افرادی که به دنبال امکان برقراری ارتباط داخلی با واحد های ساختمان خود هستند پیشنهاد نمی کند. اگر نیاز به دربازکنی دارید که بتوانید با آن ارتباط داخلی برقرار کنید بهتر است از مدل های دیگر آریا ایمن دیدن کنید.

صفحه نمایش:

در ساخت نمایشگر 3.5 اینچی رنگی مدل 1286 از تکنولوژی LCD-TFT استفاده شده است. در نتیجه شما می توانید تصاویر را با کیفیت بالا و همچنین وضوح عالی دریافت کنید. رزولوشن عکس هایی که این مانیتور به تصویر می کشد 320 در 240 می باشد. همچنین کیفیت بالا صدا نیز از مزیت های این مدل از محصولات الکتروپیک به حساب می آید. همچنین امکان تنظیم کنتراست نور، صدای زنگ، وضوح و رنگ تصویر توسط مانیتور امکان پذیر است و شما می توانید تنظیمات صفحه نمایش را متناسب با نیاز خود کنترل و تغییر دهید.

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

پنل الکتروپیک مدل 1086 یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین پنل های آیفون تصویری الکتروپیک می باشد. در این پنل برد و میکروفون و همچنین بلندگو در قسمت بالایی دربازکن تعبیه شده است. همچنین ترکیب درست و جایگاه مناسب قطعات در این پنل نقش بسیار مهمی در افزایش زیبایی این محصول داشته است. این پنل بسیار زیبا و کاربردی در عین حال ساده، ظاهری خاص و شیک را برای درب منزل شما می سازد.

ترانس دربازکن تصویری مدل 386 الکتروپیک

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 که آن را با نام ترانس نیز می شناسید از قطعات اصلی نصب آیفون تصویری می باشد که لازمه راه اندازی هر نوع سیستم دربازکن است. جنس بدنه ترانس از نوع پلاستیک ضد الکتریسیته می باشد و دارای دو خروجی 12 ولت، فیوز و همچنین یک فیوز زاپاس می باشد. طبق روند شرکت الکتروپیک، این منبع تغذیه نیز تا 60 ماه ضمانت شده است و خدمات پس از فروش تا 60 ماه شامل حال مشتریان و خریداران خواهد شد.

هدیه آریا ایمن به مشتریان

فروشگاه آریا ایمن در این پکیج دو واحدی الکتروپیک مدل 1286 یک قاب باران گیر فلزی را به عنوان هدیه برای مشتریان خود قرار داده است تا با نصب این قاب روی پنل درب بازکن علاوه بر ایجاد یک لایه ضد سرقتی روی پنل از ورود عوامل خارجی مانند برف و باران و یا تابش مستقیم آفتاب جلوگیری شود.

رقبا و آیفون تصویری 1286

آیفون TVD-1040c از محصولات شرکت تابا الکترونیک اصلی ترین رقیب دربازکن 1286 الکتروپیک محسوب می شود چرا که شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. با این تفاوت که قابلیت های بیشتری نسبت به مدل 1286 دارد. از قابلیت های اصلی می توان به امکان برقراری ارتباط داخلی، امکان اتصال به دو پنل و یا دوربین مداربسته، دارای کلید های لمسی و همچنین نمایشگر بزرگتر اشاره کرد. از دیگر رقبای مدل 1286 می توان به برند کوماکس و مدل CDV-35A با صفحه نمایش 3.5 اینچی و کیفیت و رزولوشن بالا که تولید داخلی می باشد نیز اشاره کرد . برای انتخاب درست می توانید از مشاوه رایگان آریا ایمن بهره ببرید.

گارانتی محصول

محصول 1286 با وجود ظاهری قدیمی و ساده و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از محصولات پر فروش الکتروپیک به شمار می رود. چرا که همواره کاربری ساده و راحت این آیفون تصویری برای مشتریان و مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است. شرکت الکتروپیک در جهت جلب اطمینان و اعتماد مشتریان و کاربران تمامی محصولات خود را تا 36 ماه ضمانت کرده است. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از این محصول خریداری کنید و از خدمات سه ساله کمپانی الکتروپیک بهره مند شوید.

سخن پایانی

مدل 1286 از جایگاه خوبی در میان تولیدات داخلی برخوردار است چرا که کیفیت بدنه بسیار بالا و مقاوم است و در بین محصولات تولیدی این کمپانی نسبتا قیمت مقرون به صرفه ای دارد. اما اگر شما به دنبال مدلی با ظاهری شیک، خاص و لوکس هستید و همچنین بروز بودن و اندازه نمایشگر برای شما اهمیت دارد بهتر است از محصولات دیگر الکتروپیک یا تابا الکترونیک دیدن کنید تا مدلی مناسب با منزلتان پیدا کنید و آن را خریداری کنید. از معایب اصلی این مدل از محصولات الکتروپیک می توان به عدم ذخیره تصاویر و ویدیو ها و همچنین صفحه نمایشگر کوچک اشاره کرد. اما وضوح و کیفیت بالا تصاویر از دلایل اصلی فروش بالا این مدل به شمار می رود. در راستای خرید اینترنتی و مشاوره رایگان می توانید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با فروشگاه Ariaimen به انتهای صفحه و قسمت ارتباط با ما مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT211

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/10/09

نظری ندارم

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، بسیار هم عالی، موفق باشید.

محصولات مرتبط