×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 1294 سفید

2 عدد مانیتور: 1294 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
10,100,000 تومان
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

امروزه که صنعت ساختمان سازی در حال پیشرفت است و هر کدام این ساختمان‌ها دارای واحد‌های زیادی هستند باید برای مدیریت بهتر رفت و آمد افراد از آیفون‌ تصویری استفاده نمود. اگر سری به بازار بزنیم با انواع برندهای تولیدکننده این محصول روبرو خواهیم شد که هر کدام آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوصی می‌باشند. اما الکتروپیک یک برند ایرانی معتبر است که با طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. ما نیز در ادامه قصد داریم با مشخصات فنی پک دو طبقه دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید.

پک 2 واحدی 1294

مشخصات فنی پکیج آیفون تصویری الکتروپیک

کمپانی الکتروپیک برای ساخت پک دو طبقه دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ از فناوری SMT استفاده نموده است که باعث کیفیت بالای دستگاه می‌شود. پنل ورودی این محصول دارای کیفیت بالا در صدا و تصاویر ارسالی است و قابلیت دید در شب را برای کاربر فراهم خواهد کرد تا بتوان در تمام شبانه‌روز از آن برای سهولت در رفت‌وآمد استفاده کرد. این پنل دارای سوئیچ ضد سرقت بوده و خیال خریدار را از حوادث احتمالی که ممکن است برای دستگاه به وجود بیاید راحت می‌کند. محتویات این پکیج دو واحدی آیفون تصویری شامل مانیتور تصویری، کارت حافظه، کارت ضمانت، ترانس، قفل در بازکن و دفترچه راهنما می‌شود که هر کدام در عملکرد درست دستگاه تأثیرگذار خواهد بود.

ویژگی ‌های پکیج آیفون تصویری الکتروپیک

دوربین تعبیه شده در پکیج آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ می‌تواند تصاویری و فیلم‌هایی بسیار با کیفیت را ضبط کرده و در اختیار شما قرار دهد. برای ایمنی بیشتر در این دستگاه از ترانس مدل ۳۸۶ استفاده شده که دارای فیوز و فیوز زاپاس است و می‌تواند در طول عمر محصول تأثیرگذار باشد. از دیگر اجزای آیفون تصویری الکتروپیک قفل در بازکن آن است که ولتاژ ورودی آن AC ۱۲ ولت بوده و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مهم پکیج آیفون تصویری الکتروپیک باید به:

قابلیت ضبط صدا

امکان اتصال به ۲ پنل درب ورودی

امکان اتصال به ۲ دوربین امنیتی مجزا

امکان تغییر زبان از فارسی به انگلیسی و بالعکس

دارای ۱۵ زنگ ملودی متنوع و زیبا

قابلیت افزودن حافظه جانبی تا ۱۶ گیگابایت به همراه کارت SD

دارای رابط کاربری برای تنظیمات محصول (OSD)

دارای نشان‌دهنده زنگ بدون پاسخ به صورت چراغ چشمک‌زن

مشخصات ظاهری پکیج آیفون تصویری الکتروپیک

پس از اینکه با ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری پک دو طبقه دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ آشنا شدیم بهتر است با مشخصات ظاهری آن نیز آشنا شویم. این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و به بازار عرضه می‌شود و می‌توان به توجه به سلیقه خود و دکوراسیون منزل رنگ آن را انتخاب و اقدام به خرید نمود. جنس بدنه این آیفون تصویری نیز از (ABS) آنتی استاتیک بوده که دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی همچون باد و باران است و به راحتی آسیب نخواهد دید. رنگ محصول نیز به مرور زمان تغییر نکرده و حتی با گذشت چند سال زیبایی ظاهری خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت پکیج آیفون تصویری الکتروپیک

هنگام خرید پک کامل آیفون تصویری دو واحدی الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ ، قیمت آن نیز دارای اهمیت بالایی است. اما راجع به این محصول باید گفت که دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که ارائه می‌کند دارد و محصولی به صرفه برای شما محسوب خواهد شد. اما نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت؛ زیرا همانند دیگر اجناس تحت تأثیر نوسانات بازار قرار می‌گیرد و قیمت آن تغییر می‌کند. اما بهتر است هنگام خرید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید آیفون را با کیفیت بالا و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

سخن آخر

یکی از اجزای مهم در ساختمان‌های بلند امروزی، آیفون تصویری است که می‌تواند در رفت و آمد افراد سهولت ایجاد کرده و به آن سرعت بخشد. الکتروپیک که یک برند ایرانی پرطرفدار است با ارائه انواع آیفون تصویری با کیفیت هم از نظر ظاهری و هم سخت‌افزاری توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. ما نیز در این مطلب اقدام به بررسی مشخصات فنی و ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ پرداختیم که شما می‌توانید برای خرید این محصول با کیفیت به سایت آریا ایمن مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT212

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط