×

پکیج آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 592NEW سفید

2 عدد مانیتور: 592New الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,600,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون الکتروپیک مدل NEW592

یکی از انواع آیفون تصویری که برای ساختمان‌های دو طبقه کاربرد دارد، پک کامل دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۵۹۲ جدید است. این آیفون قابلیت‌‌های بسیار خوبی دارد و ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شده است در میان تولیدات شرکت الکتروپیک فروش بهتری داشته باشد. شرکت الکتروپیک با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، تولیدات مختلفی را به بازار وارد می‌کند و قبل از عرضه، تست‌های مختلفی را جهت عملکرد بهتر این نمونه آیفون انجام می‌دهد.

ویژگی‌ های آیفون الکتروپیک مدل NEW592

برای امنیت بهتر ساختمان در این آیفون حافظه داخلی وجود دارد تا بتواند عکس و فیلم‌های مختلفی را ذخیره کند. حافظه این آیفون ۱۶ گیگ است که می‌تواند تا صد فریم عکس و فیلم را درون حافظه خود جای دهد. ملودی‌های متنوع روی آن وجود دارد که شما می‌توانید هر یک از آنها را برای صدای زنگ آیفون خود تنظیم کنید. پنل آیفون از ظاهر خوبی برخوردار است و می‌تواند جلوه خوبی برای خارج از ساختمان شما داشته باشد. دوربینی که روی این آیفون و پنل نصب شده است قابلیت تنظیم در زوایای مختلف را دارد که بدین صورت شما می‌توانید با توجه به ساختمان خود آن را در هر زاویه‌ای قرار دهید. این آیفون می‌تواند تاریخ شمسی و میلادی را درون مانیتور خود نمایش دهد. بسیاری از افراد نمایش تاریخ را در آیفون ضروری و مهم می‌دانند؛ به همین دلیل شرکت الکتروپیک این قابلیت را به آیفون‌های خود نیز اضافه کرده است. این محصول مانیتور رنگی دارد و وضوح تصویر آن بسیار بالا است. از مهمترین ویژگی های این آیفون می‌توان به برخورداری از منشی تلفنی اشاره کرد که در صورت عدم حضور شما در منزل می‌تواند پاسخگو مراجعه‌کنندگان منزل شما باشد. همچنین کیفیت صدا و بلندگو آن بسیار بالا است. مانیتور آن به صورت لمسی عمل می‌کند و تنها با قرار دادن دست شما روی مانیتورعملکرد و بازخورد بسیار بالایی دارد. این آیفون می‌تواند به یک پنل دم دری با دو دوربین متصل شود. جنس پنل به صورتی است که می‌تواند در برابر تغییرات آب و هوا و دما و رطوبت مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. این نوع آیفون‌ها برای مناطق گرمسیری نیز مناسب هستند. بدنه مانیتور در دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد که هر شخص با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند یکی از آنها را خریداری کند. مانیتور آن حدود چهار اینچ و وزن دربازکن آن حدود ۶۰۰ گرم است. این دربازکن بدنه‌ای به جنس ABS دارد که دربرابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است. دربازکن این آیفون نیز ظاهر بسیار زیبایی دارد وبرای دکوراسیون داخلی منزل کاملا مناسب خواهد بود.

خرید دربازکن دو واحدی الکتروپیک مدل NEW592

دربازکن تصویری الکتروپیک در بازار به فراوانی یافت می‌شود و خرید آن کار آسانی است، اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید این محصول، انتخاب یک وب‌سایت معتبر است تا شما پس از پرداخت وجه بتوانید در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را دریافت کنید. شما باید از شرکت‌ها و وب‌سایت‌هایی خرید کنید که این کالا را به صورت مستقیم به فروش می‌رسانند. ضمانت این کالا در هنگام نصب این آیفون برای شما اعمال می‌شود و تا مدت مشخصی پس از نصب می‌توانید از آن استفاده کنید. برای خرید این آیفون بهتر است خرید آنلاین را انتخاب و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. خرید این مدل آیفون برای شما به منزله آسودگی در برطرف شدن نیازتان است؛ زیرا تا چندین سال هیچ نیازی به تعمیر و خرید آیفون نخواهید داشت.

سخن پایانی

همانطور که بیان شد یکی از بهترین تولیدات شرکت الکتروپیک و جدیدترین مدلی که امروزه در بازار وجود دارد، پک کامل دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW است. شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چرا شرکت الکتروپیک را انتخاب کنیم؟ باید بگوییم که این شرکت نیم قرن سابقه در تولید محصولات برقی و آیفون دارد و با استفاده از کادر مجرب و مهندسان با ‌تجربه این آیفون‌ها را تولید می‌کند. قطعاتی که این شرکت برای تولید این مدل آیفون تصویری بکار می‌برد، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با طول عمر بالایی که دارند این مدل آیفون‌ را از تعمیر بی نیاز می‌سازند. وب سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین وب‌سایت‌هایی است که این آیفون‌های تصویری را با خدمات بسیار خوبی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید این مدل آیفون را از طریق سایت آریا ایمن خریداری کنید و در زمان بسیار کوتاهی در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط