×

پکیج آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 1096 سفید

2 عدد مانیتور: 1096 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,350,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

آیفون‌های تصویری الکتروپیک با استفاده از بهترین قطعات تولید می‌شوند و دارای ضمانت ۳۶ ماه هستند. یکی از بهترین تولیدات شرکت الکتروپیک پک آیفون تصویری دو طبقه مدل ۱۰۹۶ است که توسط فروشگاه‌های مختلفی به فروش می‌رسد. شرکت الکتروپیک بیش از نیم قرن سابقه در تولید انواع آیفون دارد و امروزه که آیفون‌های تصویری جای آیفون‌های صوتی را گرفته‌اند، تجربه این شرکت بیشتر برای تولیدات این نمونه آیفون بکار گرفته می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های آیفون مدل ۱۰۹۶

این آیفون دو واحدی برای ساختمان‌هایی که دارای دو واحد هستند و به صورت مجزا می‌خواهند از آیفون تصویری استفاده کنند مناسب است. از مشخصات مطلوب این مدل آیفون‌ می‌توان به دوربین با کیفیت پنل آن اشاره کرد. همچنین پنل این نمونه آیفون با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند جلوه مناسبی برای خارج از ساختمان داشته باشد. قاب پنل این نوع آیفون از آلومینیوم تولید شده است که در برابر دما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و طول عمر خوب آن باعث می‌شود که شما بتوانید تا چندین سال به خوبی از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶ بهره‌گیری از فناوری ساخت SMT است. این فناوری یکی از بهترین‌ فناوری‌ها برای تولید انواع آیفون محسوب می‌شود. مهندسان شرکت الکتروپیک تجربه زیادی در تولید انواع آیفون دارند و در این شرکت از بهترین مهندسان برای پیشرفت و تولید بهتر محصولات استفاده می‌شود. این آیفون دارای سوئیچ ضدسرقت است. صفحه کلید لمسی و داشتن چندین زنگ برای صدا آیفون از دیگر مشخصات این آیفون به شمار می‌روند. قابلیت عکس برداری و ضبط فیلم و صدا نیز برای امنیت بیشتر ساختمان‌ها در این آیفون وجود دارد. این دستگاه از حافظه بالایی برخوردار است که تا چندین مدت می‌تواند اطلاعات ضبط شده را نگهداری کند. شما پس از ایجاد مشکلاتی اعم از دزدی و بی‌امنی می‌توانید از طریق دوربین این آیفون اقدام به پیدا کردن راه حل کنید.

خرید آیفون تصویری دو واحدی الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

انواع آیفون تصویری در بازار به صورت حضوری و غیرحضوری قابل خریداری می‌باشند که امروزه به دلیل مشغله‌های فراوانی که برای مشتریان به وجود آمده است بیشتر راه خرید غیرحضوری را انتخاب می‌کنند. خرید آنلاین می‌تواند در زمان و وقت مشتریان صرفه جویی زیادی داشته باشد. بهتر است برای خرید آیفون مدل ۱۰۹۶ از سایت‌هایی استفاده کنید که این کالا را به صورت مستقیم و با تعداد واسطه‌های کمتری در اختیار شما قرار می‌دهند.

سخن پایانی

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که چرا محصولات الکتروپیک را انتخاب کنیم؟ باید بگوییم آیفون‌های تصویری که توسط این شرکت تولید می‌شوند، با فناوری‌های روز دنیا و با استفاده از تست‌های مختلف در ابتدا تست می‌شوند که از نظر نحوه عملکرد مورد تایید واقع شوند و سپس به بازار عرضه می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT207

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط