×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-1090M

2 عدد مانیتور: TVD-1090 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,070,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1090

تابا جزو کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که در میان رقبای خود از لحاظ طراحی و تولید آیفون تصویری زبانزد است. این کمپانی معمولا از هیچ نوع الگویی پیروی نمی‌کند و همواره سبک و مدل خاص خود را در طراحی و تولید محصولات بکار می‌برد. آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ از سری محصولات منحصر به فرد این کمپانی محسوب می‌شود که از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و شرح ویژگی‌های این محصول بپردازیم.

صفحه نمایش دربازکن تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

دربازکن تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی با تکنولوژی TFT LCD است. صفحه نمایش غیر لمسی این نوع آیفون، تصویر با کیفیت و واضحی را برای شما به نمایش می‌گذارد و تنظیمات آن نیز از طریق دکمه‌هایی که در زیر و کنار آیفون تعبیه شده‌اند، صورت می‌گیرد؛ از این رو شما می‌توانید تنظیمات مورد نیاز خود مانند تنظیم میزان نور، رنگ تصویر و کنتراست را با استفاده از این دکمه‌ها اعمال کنید. از تکنولوژی LCD در ساخت دربازکن تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ استفاده شده است؛ بنابراین این آیفون تصویری همیشه تصویری با کیفیت رنگی بالا و کاملا واضح را به کاربران ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی محصول دربازکن تصویری تابا مدل 1090

در هنگام خرید آیفون تصویری تابا ، همواره به مشخصات فنی آن توجه و دقت کافی داشته باشید؛ زیرا شما باید محصولی را خریداری کنید که با نیاز‌ها و خواسته‌های شما مطابقت داشته باشد. در ادامه به ارائه مشخصات فنی پک دو طبقه آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ می‌پردازیم.

●کشور سازنده: ایران

●شرکت سازنده: تابا

●مدت زمان گارانتی محصول: ۳۶ ماه

●سایز صفحه نمایش: ۳/۴ اینچ

● نوع صفحه نمایش: LCD

●مدت زمان خاموش شدن تصویر به صورت اتوماتیک: ۲ دقیقه

● نوع سیم‌کشی: معمولی

● مجهز به قابلیت ضبط تصاویر

طراحی ظاهری دربازکن تصویری تابا مدل 1090

همانطور که مطرح شد آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ دارای یک صفحه نمایش ۳/۴ اینچی است که تصاویر با کیفیت و شفافی را به کاربران ارائه می‌دهد. ارتفاع این آیفون ۲۰۰ میلی‌متر، عرض ۲۰۵ میلی‌متر و ضخامت آن ۶۰ میلی‌متر است. رنگ‌های بکار رفته در آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ سفید و نقره‌ای هستند؛ دور صفحه نمایش آیفون با قاب سیاه پوشیده شده است و همچنین سه دکمه سیاه رنگ و غیر لمسی در زیر مانیتور تعبیه شده‌اند. صفحه نمایش ۳/۴ اینچی این آیفون در سمت راست دستگاه قرار دارد و تقریبا بخش زیادی از آیفون را تشکیل داده است. یک چراغ کوچک در قسمت پایین دکمه‌ها قرار دارد که روشن یا خاموش بودن آن وضعیت برق را به کاربر اطلاع می‌دهد؛ در واقع زمان‌هایی که دستگاه روشن است، آن چراغ به رنگ سبز است، اما در صورت عدم وجود برق یا خاموش بودن دستگاه، چراغ آن خاموش می‌شود. در سمت چپ آیفون، گوشی یا دهانی آن قرار دارد. در این مدل آیفون سیستم قطع تصویر و صدا به صورت مکانیکی و با استفاده از یک شاسی صورت می‌گیرد. در سمت چپ آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ دکمه ON و OFF قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را روشن یا خاموش کنید. همچنین در قسمت راست آیفون، چهار دکمه کوچک و یک شیار جهت قرارگیری حافظه میکرو SD تعبیه شده‌اند که شما با نصب یک کارت حافظه خارجی می‌توانید ظرفیت ذخیره عکس در آیفون را بالا ببرید و آیفون خود را به قابلیت فیلم‌برداری نیز مجهز کنید.

سخن پایانی

تمامی محصولات کمپانی تابا دارای گارانتی ۳۶ ماهه یا سه ساله هستند که پک دو طبقه آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ از این قاعده نیز مستثنی نیست. وب‌سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود که در حوزه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. وب‌سایت آریا ایمن با در نظر گرفتن قیمت‌هایی مناسب و معقولانه برای آیفون‌های تصویری و سایر محصولات خود، همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند. هم‌اکنون می‌توانید آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ را با بهترین قیمت و کیفیت از وب‌سایت آریا ایمن تهیه کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط