×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-1040M

2 عدد مانیتور: TVD-1040 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,870,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1040m

اگر به دنبال یک آیفون ساده اما در عین حال کاربردی از یک شرکت بسیار معتبر ایرانی هستید، پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1040m گزینه‌ای مناسب جهت خرید شما است.

شرکت تابا

شرکت تابا الکترونیک، یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه تولید انواع پکیج‌های دربازکن در ایران است، که فعالیت خود را در سال 1362 آغاز کرده است. این شرکت در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های داخلی شده و توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار عالی را تهیه و آن‌ها را وارد بازار ایران کند. یکی از محصولات جدید تولید شده در شرکت تابا پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1040M است. این پک مناسب برای نصب کردن و راه اندازی در منازل 2 واحدی است.

پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1040m

پکیج دو واحدی آیفون تصویری، یکی از محصولات شرکت تابا است که علاوه بر ساده بودن محصول از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا شامل وسایل مختلف است که شما می‌توانید با سفارش این آیفون، از وسایل زیر نیز بهره مند شوید.

دربازکن تصویری تابا ۲ واحدی مدل 1040m

• پنل ثمین تابا ۲ واحدی

• قفل زنجیری تابا

• ترانس تابا

• قاب باران گیر تابا

آیفون تصویری تابا مدل 1040m

آیفون تصویری تابا ، دارای یک ال سی دی رنگی و اندازه صفحه آن ۴.۳ اینچی است. اگر شما به دنبال آیفون تصویری حافظه دار هستید، باید بگوییم که آیفون تصویری تابا گزینه‌ای مناسب برای شما است. حافظه این دستگاه ۱۰۲۴ عکس یا ۲۵۶ فیلم را ساپورت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم این محصول می‌توان به دو زبانه بودن آن اشاره کرد؛ به طوری که در منوی آن از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید یکی از این زبان‌ها را انتخاب کنید.

پنل ۲ واحدی ثمین تابا

بدنه پنل ۲ واحدی این آیفون از جنس پلاستیک و روکشی از جنس آلومینیوم و سرب خشک است؛ به همین دلیل در مقابل گرما و سرما بسیار مقاوم بوده و باعث می‌شود تا شما در هر نقطه و در هر محیطی آن را نصب کنید. این پنل دو واحدی، دارای یک دوربین و لنزی با کیفیت بسیار عالی بوده که محصول شرکت سونی از کشور ژاپن است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به دید ۹۰ درجه و دید در هنگام شب اشاره کرد. در داخل این پنل چراغ‌هایی تعبیه شده است تا شما بتوانید در هنگام شب شماره زنگ واحد‌ها را تشخیص دهید.

ترانس آیفون تصویری تابا

پکیج دو واحدی دربازکن تصویری تابا مدل 1040M، دارای یک ترانس است که برق با نوسانات زیاد را تبدیل به برق مناسب برای آیفون تصویری می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ترانس، طراحی آن است؛ ترانس به گونه‌ای طراحی شده که از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود.

قفل زنجیری تابا

قفل زنجیری تابا دارای بدنه‌ای به صورت فلزی است. از دیگر ویژگی‌های قفل زنجیره‌ای تابا می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد؛ به گونه‌ای که از زنگ زدن و نفوذ آب به داخل محصول و قطعه جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال قفل زنجیری با کیفیت بسیار عالی هستید، این محصول دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و در مقابل ضربه بسیار محکم است.

قاب باران گیر

این پکیج به همراه خود یک عدد قاب باران گیر دارد که برای محافظت پنل در برابر باران و نور مستقیم خورشید نصب می‌شود.

خرید پکیج دو واحدی دربازکن تصویری تابا مدل M1040

اگر در پی یک آیفون ساده اما کاربردی هستید، پکیج دو واحدی دربازکن تصویری تابا مدل 1040M گزینه‌ای مناسب برای شما است. این آیفون با توجه به ویژگی‌هایی که دارد یک گزینه مناسب جهت خرید است. شما می‌توانید برای خرید این محصول به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

سخن پایانی

اگر شما به دنبال وسیله‌ای کار آمد و در عین حال بسیار ساده در حوزه آیفون‌های تصویری هستید، پکیج دربازکن تصویری تابا مدل 1040M مناسب برای شما است. شما می‌توانید برای دیدن محصول، اطلاعات بیشتر و خرید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط