×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-1035M

2 عدد مانیتور: TVD-1035 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,290,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

 پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵

شرکت تابا الکترونیک در تولید آیفون‌های تصویری جدید و پیشرفته بسیار پیشتاز بوده است.برای ساختمان‌های دوطبقه یا قسمتی از ساختمان که دو واحد دارد، باید آیفون دو واحدی نصب شود. آیفون‌های زیادی با برندهای گوناگون ایرانی و خارجی در بازار وجود دارند که انتخاب را برای مشتریان سخت می‌کنند، اما اگر قصد دارید آیفون تصویری را خریداری کنید که هم از نظر ظاهری مطلوب و هم باطن آن بسیار با کیفیت باشد، بهتر است شرکت تابا و آیفون‌های گوناگون آن را انتخاب کنید. شرکت تابا با تولید پک دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵ توانسته یکی از بهترین تجهیزات برقی ساختمانی را تولید کند.

ویژگی‌ های پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵ برای دو واحد و توسط یک پنل و دو دربازکن که درون واحدهای مجزا قرار دارند عمل می‌کند. این آیفون تصویری قابلیت ضبط صدا و تصویر و ویدئوهای کوتاه را دارد تا امنیت ساختمان را افزایش دهد. این پکیج ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از آنها می‌توان به کیفیت بالا تصاویر و وضوح آنها حتی در شب اشاره کرد. صدا بلندگو این آیفون تصویری نیز بسیار واضح و صفحه نمایش آن ۴.۳ اینچ است. پنل این آیفون تصویری جنسی از آلومینیوم و پلاستیک دارد که باعث مقاومت بالا آن در برابر رطوبت و تغییرات دما می‌شود. دوربین این پنل از نوعCOMS است و لنز آن پوشش ۷۵ درجه دارد. یک تراس برای تغییر ولتاژ برق در این پکیج وجود دارد. پکیج دو طبقه آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵ یک پکیج کامل برای خرید است و تمامی قطعات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. قفل در بازکن این پکیج نیز استقامت خوبی در برابر ضربات دارد و می‌تواند تا چندین سال بدون هیچ‌گونه ایرادی برای شما کار کند. این محصول دارای ضمانت ۳۶ ماهه است و شرکت تابا این ضمانت را پس از نصب آن برای مصرف‌کنندگان در نظر می‌گیرد.

خرید آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۳۵

این نوع آیفون تصویری دارای امکانات منحصر به‌ فردی است که نسبت به سایر آیفون‌هایدر بازار این پکیج با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد؛ زیرا ثبات در قیمت‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است، به خصوص در از برخی شرکت‌ها که واسطه‌های زیادی وجود دارند، باعث افزایش قیمت آیفون تصویری تابا شده‌اند. اگر می‌خواهید این پکیج را با قیمت مناسب و به راحتی خریداری کنید، می‌توانید به یکی از وب‌سایت‌های معتبر فروش محصولات برقی مراجعه کنید و این مدل را سفارش دهید. انتخاب یک آیفون برای واحدهای دو طبقه کمی دشوار است، اما شرکت تابا این مشکل را حل کرده است. این شرکت با تولیدات با کیفیتی که دارد با شرکت‌های زیادی رقابت می‌کند، اما بسیاری از متخصصان در این حوزه می‌گویند که تا به حال هیچ شرکتی توانایی رقابت با این محصولات را نداشته است. تابا یکی از بهترین برندهای داخلی محسوب می‌شود که برای مشتریان بهترین شرایط را در نظر می‌گیرد. چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت این پکیج می‌تواند جزو بهترین پکیج‌های ساختمان دو واحدی باشد.:

سخن پایانی

وب‌ سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های پیشرو در جهت فروش محصولات الکترونیکی به خصوص آیفون به شمار می‌رود. این پکیج دو واحدی توسط این شرکت با شرایط مطلوبی به فروش می‌رسد‌. برای خرید آیفون تصویری تابا 1035 می‌توانید به وب‌سایت آریا ایمن مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. با توضیحاتی که در رابطه با این محصول شرح داده شد، جای هیچ‌گونه شکی برای انتخاب این محصول باقی نمی‌ماند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید. این پکیج یکی از راه‌های آسان برای برقراری ارتباط شما و مراجعه‌کنندگان به منزل شما است؛ همچنین این نوع آیفون برای ساختمان‌های اداری، تجاری و... بسیار مناسب خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط