×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-4070

1 عدد مانیتور: TVD-4070 تابا - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,220,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری یک واحدی تابا مدل TVD-4070 :

شرکت تابا با بیش از 4 دهه فعالیت در حوزه محصولات صوتی تصویری به یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر دربازکن های صوتی تصویری تبدیل شده است. این درباز کن مانند اکثر محصولات این شرکت در پکیج های 1 تا 8 واحدی و بیشتر تولید میشود. امروزه یکی از موارد مورد نیاز هر ساختمان وجود آیفون تصویری در آن است که علاوه بر ارتباط صوتی امکان ارتباط تصویری هم فراهم میکند .با پیشرفت چشمگیر خصوصیات فنی و ظاهری آیفون های تصویری تمایل مردم برای استفاده از این محصول بیشتر شده است. این در باز کن ها در قالب پکیج های یک واحدی مناسب ساختمان های مسکونی،اداری و تجاری تک واحدی میباشد.

مشخصات فنی و ظاهری در باز کن تابا:

مشخصات کلی: اندازه صفحه نمایش این آیفون تصویری 7 اینچ است و LCD میباشد. همچنین این محصول از شرکت تابا قابلیت عکس برداری دارد به همین منظور حافظه ای در آن تعبیه شده است تا حدود 200عکس را در خود جا دهد با این وجود سمت راست آیفون تابا قسمتی برای کارت SD تا 32 گیگ قرار گرفته است. از مزایای کارآمد محصول میتوان به قابلیت ارتباط با نگهبانی و پشتیبانی از اینترکام یا ارتباط داخلی اشاره کرد. مشخصات ظاهری: همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم مانیتور این محصول در ابعاد متوسطی تولید شده است. دربازکن تصویری تابا قابلیت TOUCH SCREEN یا لمسی دارد.با لمس کردن مانیتور دکمه های این آیفون به ترتیب جهت بازکردن درب،دکمه برقراری ارتباط و مکالمه،دکمه خروج،بزرگنمایی تصاویر،تنظیمات آیفون،ضبط ویدئو و ارتباط بین واحد ها پدیدار میشود. دور تا دور قاب آیفون سفید و حاشیه مانیتور مشکی طراحی شده. همان طور که در تصویر مشخص است این دربازکن تصویری، گوشی برای برقراری صدا ندارد . میکروفون ها و بلندگو روی خود مانیتور قرار گرفته این نوع طراحی، محصول را به اصطلاح جمع و جور و شیک ساخته است. مشخصات فنی: یکی از معایب آیفون تصویری های ورژن پایین عدم پشتیبانی از زبان فارسی بود اما با پیشرفت شرکت تابا امروزه آیفون تصویری مدل 4070 با پشتیبانی از زبان فارسی قابلیت استفاده برای تمامی مشتریان را فراهم آورده است. فقط کافیست با لمس گزینه زبان ،انگلیسی یا فارسی را برای منوی دربازکن خود انتخاب کنید. از پیشرفت های دیگر این محصول میتوان به تنظیمات تاریخ،ساعت، کم و زیاد کردن صدای زنگ آیفون و کنتراست تصویر،ضبط خودکار فیلم و عکس وتنظیم نور و بزرگنمایی تصویر اشاره کرد. برای روشن کردن آیفون تصویری فقط کافیست صفحه مانیتور دربازکن را لمس کنید.مدت زمان روشن بودن مانیتور 2 دقیقه و زمان نمایش نوار ابزار و دکمه ها 10 ثانیه است و برای نمایش ابزار مجدداً صفحه را لمس میکنیم. یکی از بهترین مزیت های این محصول وجود منبع تغذیه روی آیفون است که این امکان را فراهم میکند که در صورت بروز مشکل به راحتی تعویض شود. ارتباط داخلی یا اینترکام: قابلیت اینترکام در مدل آیفون تصویری تابا امکان برقراری ارتباط بین واحد های یک ساختمان یا نگهبانی را در جهت سهولت در برقراری ارتباط و گفت و گو دارد به این صورت که تماس گیرنده کافیست شماره واحد مورد نظر را وارد کند و دکمه زنگ را بزند.و بعد از آن واحدی که شماره اش وارد شده است شروع به زنگ خوردن میکند. گارانتی و ضمانت: تا الان متوجه منحصربه فرد بودن طراحی ظاهری و فنی آیفون تصویری تابا شده ایم . شرکت تابا با وجود سابقه زیاد و درخشان همیشه محصولات خود را با کیفیت و با گارانتی 3 ساله به مشتریانش ارائه کرده است .

سخن پایانی:

اگر قصد خرید درباز کن تصویری داشته باشید حتماً متوجه تفاوت قیمت ها شده اید.سایت آریا ایمن تمام تلاش خود را برای قیمت و کیفیت عالی محصولات جهت رضایت مشتریان خود میکند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/21

باسلام ایفون نصب کردم بعدازچندهفته خودبه خودبوق میزند

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، با خدمات پس از فروش با شماره 02177148550 تماس بگیرید. موفق باشید

محصولات مرتبط