×

پکیج آیفون تصویری * ضد سرقت * 1 واحدی الکتروپیک 1286

1 عدد مانیتور: 1286 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,900,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی ضد سرقت آیفون تصویری الکتروپیک مدل۱۲۸۶ :

شرکت آیفون تصویری الکتروپیک یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های آیفون تصویری در ایران است . این شرکت با تلاش های خود توانست جایگاه خوبی میان رقبای خود پیدا کند . آیفون تصویری های این شرکت از صفحه نمایش خوب و با کیفیت برخوردار است که می تواند نیاز های مصرف کننده را بر طرف کند و جزئیات درب منزل را به خوبی نمایش دهد.

پک ضدسرقت 1286

مشخصات ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک مدل۱۲۸۶:

رنگ بدنه این آیفون تصویری سفید و دارای یک حاشیه مشکی است . این محصول دارای گوشی بوده است که در سمت چپ بدنه آیفون تصویری قرار گرفته است . این محصول دارای صفحه نمایش 5/3 اینچ است که می تواند تصاویر را به خوبی نمایش دهد . ظاهر این محصول ساده و زیبا است که به شکل مستطیل ساخته شده است . بر روی آیفون تصویری سه دکمه وجود دارد که در ادامه به کارایی هر کدام می پردازیم :

1-دکمه اول : جهت روشن کردن صفحه نمایش

2-دکمه دوم :جهت باز کردن درب ورودی

3- دکمه سوم : جهت تنظیم کردن آیفون تصویری ( نور ، صدا و ...)

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 به شما این امکان را می دهد که میزان رنگ تصویر ، میزان نور و همچنین میزان صدا را تنظیم کنید . این تنظیمات در سمت چپ پنل قرار دارد که شما می توانید به راحتی آن هارا تغییر دهید و برای خاموش و روشن کردن آیفون تصویری یک دکمه دیگر نیز وجود دارد . ارتفاع این محصول 21/4 ، عرض 19/7 و ضخامت 7/4 می باشد و جزو آیفون های تصویری باریک محسوب نمی شود.

مشخصات فنی آیفون تصویری 1286:

این محصول در دو نوع حافظه دار و بدون حافظه در بازار عرضه شده است . با گذر زمان این محصول تغییر رنگ نمی دهد زیرا جنس آن از آنتی استاتیک است که از تغییر رنگ جلوگیری می کند . صفحه نمایش از تکنولوژی LCD است و رزولوشن آن320*240RGB می باشد . این محصول یک نکته مهم دارد که تعدادسیم کشی در کیفیت ، وضوح صدا و تصویر تاثیر دارد . این آیفون تصویری از شرکت الکتروپیک قیمت پایین تری نسبت به دیگر محصولات این شرکت دارد زیرا شما نمی توانید در این محصول عکس را نگهداری کنید اما راه حلی وجود دارد که شما با خرید پنل حافظه خارجی و نصب آن در سمت راست پنل می توانید عکس های خود را ذخیره کنید ، همچنین در این محصول شما زمانی که مانیتور را از پایین ، چپ و یا راست نگاه می کنید تصویر تار و یا تاریک نمی شود . این محصول سازگاری با پنل کدینگ را دارد.

محتویات پکیج یک واحدی ضد سرقت 1286:

این پکیج شامل یک آیفون تصویری 1286 بدون حافظه ، یک عدد گوشی و سیم ، پنل 1086 ، قفل ، ترانس الکتروپیک و فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به عنوان هدیه یک قاب باران گیر به شما ارائه می دهد.

قفل برقی یوتاب ضد سرقت:

قفل کله گاوی یوتاب که به آن نیز قفل برقی نیز گفته می شود . این محصول جهت افزایش امنیت وجلوگیری از سرقت ها مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول برای درب پارکینگ و درب نفر بر مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این محصول در برابر لرزش ، باد و ضربه باعث افزایش کارایی این قفل شده است . یکی دیگر از ویژگی های قفل یوتاب مقاومت 10 برابری آن نسبت به قفل های دیگر است .

گارانتی:

شرکت الکتروپیک حداکثر گارانتی 36 ماه برای مشتریان خود در نظر گرفته است وز مانی که شما می خواهید از این گارانتی استفاده کنید حتما باید کارت گارانتی را ارائه نمایید .

سخن پایانی:

شما اگر دنبال یک محصول اقتصادی با کارایی مناسب هستید ما به شما آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 را پیشنهاد می کنیم که سایت آریا ایمن این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا شما بتوانید این محصول را به راحتی سفارش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA209

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط